Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 19 lutego 2015, 10:33

autor: Luc

World of Warcraft – patch 6.1 trafi na publiczne serwery 24 lutego

Wyczekiwana przez fanów World of Warcraft łatka za kilka dni zakończy swój okres testowy. Aktualizacja wprowadza m.in. poprawione modele Krwawych Elfów, nowy system przedmiotów określanych jako Heirloom, a także integrację konta z Twitterem i możliwość robienia „seflie”.

Lada chwila świat World of Warcraft stanie się jeszcze większy i bogatszy. - World of Warcraft – ogromny patch 6.1 trafi na publiczne serwery 24 lutego - wiadomość - 2015-02-19
Lada chwila świat World of Warcraft stanie się jeszcze większy i bogatszy.

Szlifowana od dłuższego czasu na testowych serwerach aktualizacja 6.1 jest już praktycznie gotowa. Wszyscy gracze World of Warcraft za kilka dni otrzymają dostęp do najnowszej łatki, która nie tylko wprowadza mnóstwo istotnych zmian, ale jest jednocześnie największym patchem od momentu premiery niezwykle udanego dodatku Warlords of Draenor. Pośród zmian, które zagoszczą na wszystkich oficjalnych serwerach 24 lutego 2015 roku, znajdziemy m.in.:

  • Nowe zadania fabularne oraz poboczne
  • Usprawnienia dla Garnizonu – dodatkowe misje, pomocnicy oraz bossowie podczas Inwazji
  • Odświeżone modele dla Krwawych Elfów
  • Zmiany w systemie przypisanych do konta przedmiotów Heirloom
  • Opcję ułatwiającą grę osobom z wadą daltonizmu
  • Integracja konta z Twitterem
  • Funkcja wykonywania tzw. „selfie

Oprócz tego, wraz z najnowszą aktualizacją World of Warcraft, pojawić mają się nowe przedmioty, niespotykani do tej pory przeciwnicy, a także opcja czasowych wyścigów, za które przyznawane będą specjalne osiągnięcia oraz nagrody. Pełną listę zmian możecie znaleźć w osobnym wpisie na oficjalnej stronie gry, zaś ogólne omówienie najistotniejszych zmian Blizzard zamieścił w świeżo opublikowanym wideo.

World of Warcraft to sieciowa gra RPG rozgrywająca się w popularnym uniwersum Warcrafta. Utrzymana w klimatach fantasy pozwala graczom wcielić się w jedną z kilku dostępnych klas oraz ras i wziąć udział w niekończących się przygodach. Debiutując na rynku w 2004 roku, gra szybko stała się fenomenem i do dziś utrzymuje pozycję najpopularniejszej płatnej, abonamentowej gry MMORPG. Według niedawnych doniesień, niedługo po premierze ostatniego dodatku – Warlords of Draenor, World of Warcraft po chwilowym spadku ilości subskrybentów, ponownie osiągnął pułap 10 milionów regularnie grających osób. Gra dostępna jest jedynie w wersji na PC.