Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lutego 2013, 10:55

autor: Adrian Werner

Hotline Miami zmierza na PlayStation 3 i PlayStation Vita

Firma Devolver Digital ogłosiła, że na PlayStation 3 i PlayStation Vita zmierza niezależny przebój Hotline Miami. Premiera nastąpi wiosną tego roku.

Poznaliśmy wreszcie konkrety na temat konsolowych wersji Hotline Miami, czyli jednego z najlepszych niezależnych tytułów zeszłego roku. Studio Dennaton Games i wydawca Devolver Digital ogłosili, że gra zmierza na PlayStation 3 i PlayStation Vita. Premiera planowana jest na wiosnę tego roku.

  1. Recenzja gry Hotline Miami, symulatora mordu w klimacie filmu Drive
  2. Hotline Miami - oficjalna strona gry

Samo Dennaton Games zajęte jest obecnie produkcją pełnowymiarowej kontynuacji, więc zadanie przeniesienia pierwszego Hotline Miami na konsole powierzono duńskiemu zespołowi Abstraction Games. Gra ma być sprzedawana w dystrybucji elektronicznej za pośrednictwem usługi PlayStation Network. Co godne pochwały, wystarczy będzie nabyć jedną wersję, aby móc cieszyć się tym tytułem na obu konsolach.

Przy okazji ujawnienia wersji konsolowej Hotline Miami, twórcy pochwalili się, że edycja pecetowa sprzedała się w ponad 300 tysiącach egzemplarzy. Przypomnijmy, że w połowie grudnia zeszłego roku liczba ta wynosiła 130 tys. Takie wyniki mogą nie wydawać się imponujące w porównaniu z wysokobudżetowymi przebojami, ale należy wziąć poprawkę na fakt, że Dennaton Games to mały zespół, a samo Hotline Miami zostało wyprodukowane niskim kosztem. Przy 300 tys. sprzedaży projekt okazał się więc bardzo dochodowym przedsięwzięciem.

Hotline Miami zmierza na PlayStation 3 i PlayStation Vita - ilustracja #2

Hotline Miami to brutalna gra akcji, osadzona w tytułowym mieście pod koniec lat 80-tych ubiegłego wieku. Obejmujemy kontrolę nad pozbawionym skrupułów bandziorem, który za pieniądze jest w stanie wykonać każde zadanie. Większość misji sprowadza się do wymordowania wszystkich ludzi na mapie. Wbrew pozorom, taki pomysł na scenariusz nie przeszkodził autorom w stworzeniu świetnie opowiedzianej i mocno psychodelicznej fabuły, której odkrywanie stanowi prawdziwą przyjemność.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej