Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 grudnia 2011, 15:57

autor: Aleksander Kaczmarek

Kompani dla Przemytnika

Silni, zaradni, niezależni, a przy tym obdarzeni smykałką do robienia interesów i odrobiną szczęścia – tacy powinni być kompani Przemytnika. Na czyją pomoc może on liczyć w trakcie awanturniczych wypraw do odległych zakątków Galaktyki?

Kompani dla Przemytnika - ilustracja #1

Corso Riggs

Corso Riggs
  • Rasa: Człowiek
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Ord Mantell
  • Styl walki: ranged tank
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: pistolet blasterowy, strzelba blasterowa
  • Dodatkowa broń: generator tarczy
  • Umiejętności i wyposażenie: prowokowanie
  • Bonus do umiejętności załogi: +5 Underworld Trading Efficiency, +5 Armstech Critical
  • Preferowane nagrody: broń, wyposażenie wojskowe, zaloty, pamiątki republikańskie, trofea
  • Uwagi: możliwy romans postaci
Kompani dla Przemytnika - ilustracja #2

Corso Riggs to wesoły i rozbrajająco optymistycznie nastawiony do życia żołnierz. Wychowany jako syn farmera na surowej granicy Ord Mantell wykształcił w sobie mieszankę naiwnej niewinności oraz prymitywnej wytrzymałości, ubraną w staroświecką rycerskość.

Oprócz tego, że czerpie autentyczną radość z walki po stronie dobra i posiada encyklopedyczną wiedzę o broni, Corso pozostaje istnym „promieniem słońca” nawet w najgorszych okolicznościach. Nie ma poczucia własnej śmiertelności i jest przekonany, że będzie żyć wiecznie. Przejawia również słabość do dam w opresji, nawet jeśli z góry wiadomo, że nie przyniosą mu one niczego dobrego.

  1. Lubi: chronić słabych, być miłym dla pań, karać złych.
  2. Nie lubi: krzywdzenia dla własnych korzyści, krzywdzenia kobiet (bez względu na to, co zrobiły), współpracować z Sithami lub siłami Imperium.

Bowdaar

Bowdaar
  • Rasa: Wookie
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Nar Shaddaa
  • Styl walki: melee tank
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Strenght (Siła)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: wibromiecz
  • Dodatkowa broń: generator tarczy
  • Umiejętności i wyposażenie:
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Cybertech Efficiency, +10 Scavenging Efficiency
  • Ulubione nagrody: broń, dobra luksusowe, artefakty kulturowe, trofea
Kompani dla Przemytnika - ilustracja #3

Potężny gladiator Wookie, nazywany Bowdaarem, przez ponad stulecie stawał do walk na arenach i ani razu nie doznał goryczy porażki. Swój tytuł najwspanialszego wojownika Galaktyki umocnił pokonawszy na Ord Mantell łowcę Wookich – Karssaka. Bardziej naiwni spośród szumowin podziemia szepczą, że Bowdaar jest nieśmiertelny i nie może zostać zabity. Ci, którzy z nim walczyli i przeżyli, wiedzą jednak, że jest po prostu najlepszy.

Z pozoru Bowdaar może wydawać się prostolinijnym brutalem, ale nic bardziej mylnego. Przekonali się o tym Trandoshanie, którzy schwytali go i zniewolili. Pewnej nocy na Loovrii w trakcie pojedynku gladiatorów Bowdaar dostrzegł, że jego dawni prześladowcy siedzą na trybunach. Nieszczęśliwa „awaria broni” spowodowała, że pijanych łowców niewolników spotkał ostateczny – i wyjątkowo niechlujny – koniec.

  1. Lubi: dobrą walkę przeciw wymagającym przeciwnikom, chronić słabych, honor osobisty.
  2. Nie lubi: okrucieństwa, zastraszania, niewolnictwa, szanowania władzy, która jest w błędzie.

Risha

Risha
  • Rasa: Człowiek
  • Płeć: kobieta
  • Lokacja: Alderaan
  • Styl walki: ranged DPS
  • Pancerz: średni
  • Podstawowa cecha: Cunning (Spryt)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: karabin snajperski
  • Dodatkowa broń: strzelba
  • Umiejętności i wyposażenie: przeszkoda (atak obszarowy), granaty
  • Bonus do umiejętności załogi: +15 Diplomacy, +1 Critical Slicing
  • Preferowane nagrody: dobra luksusowe, technologia, artefakty kulturowe, dobra czarnorynkowe
  • Uwagi: możliwy romans postaci
Kompani dla Przemytnika - ilustracja #4

Drobna przestępczyni, mechanik pokładowy, kobieta z tajemnicą – wszystkie te określenia pasują do Rishy, córki znanego gangstera. Biorąc pod uwagę, że wychowała się i dorastała jako dziecko brutalnego przestępcy, to zastanawiające, iż nie zeszła na złą drogę. Mądra i życiowo doświadczona, jak na swój wiek, prowadzi awanturnicze życie, zawierające kilka bardzo mrocznych rozdziałów.

Pomimo jej zgryźliwego sarkazmu i ogólnego egoizmu, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że Risha mogłaby stać się lepszym człowiekiem, gdyby tylko wiedziała jak. Lata spędzone wśród galaktycznych mętów przyczyniły się do wypracowania warstw mechanizmów obronnych i cynizmu, za którymi się chowa. Tylko najbardziej wytrwały przyjaciel może mieć nadzieję na spotkanie "prawdziwej" Rishy, ukrytej pod tą maską.

  1. Lubi: interesowność, zysk, sekrety i nowe technologie.
  2. Nie lubi: nieprofesjonalnego lub nacechowanego emocjami zachowania, zabijania niewinnych, pracować z głupimi lub niedouczonymi.

Akaavi Spar

Akaavi Spar
  • Rasa: Mandalorianin
  • Płeć: kobieta
  • Lokacja: Balmorra
  • Styl walki: ranged DPS
  • Pancerz: ciężki
  • Podstawowa cecha: Aim (Celność)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: elektrolaska
  • Dodatkowa broń: generator
  • Umiejętności i wyposażenie: flamethrower move
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Armormech, +2 Critical Bioanalysis
  • Preferowane nagrody: broń, wyposażenie wojskowe, zaloty, trofea
  • Uwagi: możliwy romans postaci
Kompani dla Przemytnika - ilustracja #5

Akaavi Spar urodziła się w szanowanym klanie Mandalorian i stała się jednym z najlepszych jego wojowników. Swego pierwszego przeciwnika – abyssińskiego najemnika – zabiła w wieku ośmiu lat, używając improwizowanego miotacza płomieni. Dzięki temu zwycięstwu zyskała w swoim klanie przydomek „Firehand” (Ognista Dłoń) i rozpoczęła imponującą karierę imperialnej Łowczyni Nagród. W młodości Akaavi wyłapywała i zabijała wszelkiego rodzaju cele – od pospolitych przestępców aż po Jedi.

Kiedy jej klan został wrobiony w zbrodnię przeciw Imperium i skazany na unicestwienie, Akaavi jako jedyna przeżyła brutalną czystkę, ale jej spojrzenie na Galaktykę zmieniło się na zawsze. Pozbawiona łączności z dziedzictwem Mandalorian stała się wędrowną najemniczką, bez poczucia lojalności wobec kogokolwiek.

  1. Lubi: wyzwania, zysk, irytować ważne persony.
  2. Nie lubi: Republiki, niehonorowych uczynków, litości.

Guss Tuno

Guss Tuno
  • Rasa: Mon Calamari
  • Płeć: mężczyzna
  • Lokacja: Hoth
  • Styl walki: healer
  • Pancerz: średni
  • Podstawowa cecha: Cunning (Spryt)
  • Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
  • Podstawowa broń: pistolet blasterowy
  • Dodatkowa broń: strzelba
  • Bonus do umiejętności załogi: +10 Archaeology,+2 Critical Treasure Hunting
  • Preferowane nagrody: dobra luksusowe, technologia, dobra czarnorynkowe
Kompani dla Przemytnika - ilustracja #6

Guss Tuno preferuje podziemny styl życia z uwagi na potencjalne bogactwa z tym związane. W doskonałym wszechświecie spędziłby swoją emeryturę, wylegując się w podgrzewanym basenie w otoczeniu egzotycznych piękności i spożywając dietę złożoną ze świeżych ryb oraz kosztownych koktajli.

Pomimo tego, że często najpierw mówi zanim zdąży pomyśleć, Guss wiele razy wynegocjował sobie wyjście ze śmiertelnie poważnych opresji. Często wykorzystuje on swą minimalną wiedzę o Jedi i skradziony staremu mistrzowi miecz świetlny, starając się przekonać naiwnych przestępców, by zostawili go w spokoju. Kiedy to się nie udaje, Guss ujawnia, że potrafi strzelać o wiele lepiej niż ktokolwiek mógłby uwierzyć.

  1. Lubi: przedrzeźnianie osób korzystających z Mocy, czerpanie zysków z tych, których na to stać, dobre oszustwo.
  2. Nie lubi: zabijania niewinnych, ryzykowania własną skórą za nic.