Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2011, 09:35

autor: Piotr Doroń

Criterion Games aktualizuje Need for Speed: Hot Pursuit na PC

Studio Criterion Games udostępniło pod koniec ubiegłego tygodnia nową łatkę do pecetowej wersji gry wyścigowej Need for Speed: Hot Pursuit (oznaczona numerem 1.020). Nie tylko usuwa ona ostatnio wykryte błędy, ale również zwiększa liczbę dostępnych samochodów o trzy nowe egzemplarze.

Studio Criterion Games udostępniło pod koniec ubiegłego tygodnia nową łatkę do pecetowej wersji gry wyścigowej Need for Speed: Hot Pursuit (oznaczoną numerem 1.020). Nie tylko usuwa ona ostatnio wykryte błędy, ale również zwiększa liczbę dostępnych samochodów o trzy nowe egzemplarze.

Pobierając i instalując łatkę (zajmuje 102 MB), osoba grająca na PC uzyskuje za jej sprawą dostęp do następujących pojazdów: Bentley’a Continental Supersports Convertible, Lamborghini Murcielago LP 650-4 Roadster, a także Dodge’a Vipera SRT10 Convertible Final Edition (tych samych, o które walczyliśmy oglądając jeden ze zwiastunów gry). Z pewnością jest to jeden z powodów, dla których warto powrócić na moment do ostatniej produkcji twórców serii Burnout.

Criterion Games aktualizuje Need for Speed: Hot Pursuit na PC - ilustracja #1

Kolejnym jest fakt, że łatka usuwa szereg niedociągnięć, usprawniając przy tym funkcjonowanie gry. Dobrym przykładem jest wyeliminowanie błędu graficznego występującego przy korzystaniu ze skrótu Alt+Tab. Narzekać nie powinny już także osoby mające dotąd problemy z konfiguracją kontrolerów (chodzi tu głównie z problemy z zapamiętywaniem przez grę teoretycznie zapisanych ustawień).

Nowa łatka do Need for Speed: Hot Pursuit radzi sobie również z pewnymi problemami w temacie współpracy z wybranymi procesorami. Wpływa to oczywiście na poprawę wydajności gry. Patch usuwa również kłopoty ze sporadycznym zawieszaniem się dzieła Criterion Games na ekranie mapy (w trybie Kariery).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej