Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 listopada 2008, 14:29

autor: Filip Grabski

Fallout 3 zalewa świat

Wczoraj mogliście przeczytać doniesienia z Wielkiej Brytanii, gdzie długo oczekiwana trzecia część Fallouta szturmem podbiła rynek sprzedając się lepiej, niż wszystkie poprzednie gry serii razem wzięte. Dzisiaj Bethesda ujawnia pierwsze liczby.

Wczoraj mogliście przeczytać doniesienia z Wielkiej Brytanii, gdzie długo oczekiwana trzecia część Fallouta szturmem podbiła rynek sprzedając się lepiej, niż wszystkie poprzednie gry serii razem wzięte. Dzisiaj Bethesda ujawnia pierwsze liczby.

Cały świat w momencie premiery otrzymał w sumie 4,7 miliona pudełek z grą (mowa o wszystkich trzech wersjach: na PS3, X360 i oczywiście PC), których wartość zawiera się w okolicach 300 milionów dolarów. Sądząc po szybkości, z jaką pudełka znikają ze sklepowych półek, można sądzić, że już niedługo dystrybutorzy będą musieli uzupełnić zapasy sprzedawców. Czyżby niesamowita cierpliwość graczy i długi czas oczekiwania na premierę były wystarczającymi czynnikami zapewniającymi sukces? F3 otrzymuje świetne recenzje (średnia ocen gry na trzech platformach to zawsze ponad 90% według Metacritic, a na GOLu pecetowa wersja otrzymała ocenę 91% i rekomendację redakcji), ale wśród graczy pojawiają się obowiązkowe narzekania, że „to nie to, co kiedyś”.

Jakkolwiek oceniać samą grę – sukces jest niezaprzeczalny. Brawo Bethesda, oby tak dalej!

 

Fallout 3 zalewa świat - ilustracja #1
Sprzedaż gry jest tak wysoka, że pękają głowy!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej