Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 10 listopada 2006, 08:07

The Elder Scrolls IV: Oblivion nie jest już tytułem startowym dla konsoli PlayStation 3

Lista tytułów startowych dla konsoli PlayStation 3 zmniejsza się w zastraszającym tempie. Rano informowaliśmy Was o zawieszeniu prac nad grą NBA 07, a także o odłożeniu w czasie premiery nowej edycji popularnego programu Sonic the Hedgehog. Opóźnienie zaliczyła również gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, o czym poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks LLC.

Lista tytułów startowych dla konsoli PlayStation 3 zmniejsza się w zastraszającym tempie. Rano informowaliśmy Was o zawieszeniu prac nad grą NBA 07, a także o odłożeniu w czasie premiery nowej edycji popularnego programu Sonic the Hedgehog. Opóźnienie zaliczyła również gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, o czym poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks LLC.

The Elder Scrolls IV: Oblivion nie jest już tytułem startowym dla konsoli PlayStation 3 - ilustracja #1

Gdy autorzy potwierdzili chęć przygotowania konwersji Obliviona na konsolę PlayStation 3, okazało się, że edycja ta będzie rozszerzona w stosunku do pierwowzoru wydanego na PC i Xboksa 360. Twórcy programu nie chcieli jednak zostawić dotychczasowych fanów cyklu na lodzie, dlatego też niedługo potem świat obiegły wieści o planowanym dodatku. Wszystkie gry miały zadebiutować na rynku mniej więcej w tym samym czasie. Dziś wiemy już, że tak się nie stanie – przyszli posiadacze nowego urządzenia firmy Sony muszą poczekać na konwersję kilka miesięcy. Kiedy dokładnie zadebiutuje The Elder Scrolls IV: Oblivion na PlayStation 3? Przedstawiciele Bethesda Softworks LLC powstrzymują się od podania konkretnego terminu i twierdzą, że premiera nastąpi w pierwszym kwartale przyszłego roku.

The Elder Scrolls IV: Oblivion nie jest już tytułem startowym dla konsoli PlayStation 3 - ilustracja #2

Zdecydowanie lepsze wieści mamy dla sympatyków gry, którzy dysponują PeCetami lub Xboksami 360. Twórcy programu ujawnili bowiem oficjalne ceny, jakie obowiązywać będą przy zakupie rozszerzenia Knights of the Nine. I tak, wersja przeznaczona na konsole będzie dostępna na wirtualnym targowisku 21 listopada bieżącego roku. Za dodatek trzeba będzie uiścić opłatę w wysokości 800 punktów. Posiadacze „blaszaków” zapłacą natomiast 10 dolarów (bez jednego centa), operacji kupna tradycyjnie już dokonają za pośrednictwem tej strony.

Pudełkowa edycja dodatku zadebiutuje na amerykańskim rynku 4 grudnia 2006 roku. Gra wzbogacona o wszystkie wydane dotychczas oficjalne plug-iny, będzie o dziesięć dolarów droższa od swojego wirtualnego odpowiednika.