Recenzje najlepszych gier strategicznych 12
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Worms Reloaded - recenzja gry
7.5 3 września 2010
Trzynaście miesięcy po wersji Xboksowej, również pecetowcy mogą zagrać w odświeżoną edycję gry o wojowniczych robalach. Znów we dwóch wymiarach, tak jak w czasach największej świetności Wormsów.
Worms Reloaded - recenzja gryRecenzja gry King’s Bounty: Wojownicy Północy – powtórka z rozrywki
7.5 25 listopada 2012
Wojownicy Północy to solidne rozszerzenie znanej i lubianej formuły, jednak deweloper wystawia cierpliwość fanów na wielką próbę. Zmian względem Wojowniczej Księżniczki jest tu zdecydowanie za mało.
Recenzja gry King’s Bounty: Wojownicy Północy – powtórka z rozrywkiEmpires: Dawn of the Modern World - recenzja gry
7.5 5 lutego 2004
Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...
Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gryImmortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry
7.5 21 lutego 2005
„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.
Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gryWarrior Kings - recenzja gry
7.5 17 maja 2002
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.
Warrior Kings - recenzja gryImperium Romanum - recenzja gry
7.5 21 marca 2008
Ci, którzy grali w Glory of the Roman Empire, z pewnością rozczarują się identycznym sterowaniem oraz budynkami. Klonowanie gier nie zawsze wychodzi na dobre. W końcu autorzy mogli się wysilić i przynajmniej odświeżyć dostępne budowle czy jednostki.
Imperium Romanum - recenzja gryRestaurant Empire - recenzja gry
7.5 16 września 2003
Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji.
Restaurant Empire - recenzja gryZoo Tycoon - recenzja gry
7.5 31 stycznia 2002
Na kanwie popularności gier strategiczno-symulacyjnych jak Rollercoaster Tycoon czy Theme Park, Microsoft zrobił symulację ogrodu zoologicznego. Gracz wciela się w rolę zarządcy ZOO, zajmującego się wszelkimi aspektami działalności tej instytucji.
Zoo Tycoon - recenzja gryRecenzja gry Punch Club – symulator Rocky’ego kończy walkę przed czasem
7.5 22 stycznia 2016
Na rozpoczęcie kariery bokserskiej dla większości z nas jest już za późno. Marzenia o założeniu rękawic i powalczeniu o pas mistrzowski możemy jednak zrealizować w Punch Clubie – niezależnej produkcji, która szturmem podbija Steama i AppStore.
Recenzja gry Punch Club – symulator Rocky’ego kończy walkę przed czasemKingdom Under Fire - recenzja gry
7.5 6 lutego 2001
Pomimo upływu lat, duch Warcrafta - mega przeboju ze stajni Blizzarda, nadal drzemie w wielu dzisiejszych produktach. Jako ostatni, jego sukces postanowili powtórzyć twórcy Kingdom Under Fire. Czy się powiodło? Zapraszam do recenzji.
Kingdom Under Fire - recenzja gryEarth 2150: Escape from the Blue Planet - recenzja gry
7.5 20 grudnia 2000
Jeżeli jesteście fanami gier z gatunku RTS i wyczuwacie panujący w tej dziedzinie gier zastój, czujecie się znudzeni kolejnymi niczym się nie różniącymi tytułami, to EARTH 2150 rozbudzi na nowo wasze emocje.
Earth 2150: Escape from the Blue Planet - recenzja gryCar Tycoon - recenzja gry
7.5 15 kwietnia 2002
Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.
Car Tycoon - recenzja gryUFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
7.5 8 października 2003
UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.
UFO: Kolejne Starcie - recenzja gryRecenzja gry Grey Goo - klasyczny RTS w pięknej oprawie
7.5 30 stycznia 2015
Produkcji, które mogą poszczycić się dumnym mianem RTS-a nie wychodzi wiele, a do tego często są to produkcje dosyć wątpliwej jakości. Niemniej od czasu do czasu trafi się perełka, która umila czekanie na kolejną odsłonę StarCrafta.
Recenzja gry Grey Goo - klasyczny RTS w pięknej oprawieRecenzja gry Worms: Revolution - dobre Wormsy z kilkoma nowościami
7.5 9 października 2012
Niech was nie zmyli tytuł. Rewolucji brak, ale kilka nowości i wciągający tryb dla wielu graczy sprawiają, że Worms: Revolution można zaliczyć do udanych odsłon tej legendarnej serii.
Recenzja gry Worms: Revolution - dobre Wormsy z kilkoma nowościamiUFO: Decydujące Starcie - recenzja gry
7.5 16 grudnia 2005
Historia opowiedziana w Aftershocku ma miejsce po wydarzeniach opowiedzianych w Aftermath. Ziemią rządzą najeźdźcy, a ludzie przebywają na zewnętrznych stacjach kosmicznych. Na domiar złego powierzchnię globu pokrywa... biomasa.
UFO: Decydujące Starcie - recenzja gryEarth 2150: Lost Souls - recenzja gry
7.5 7 lutego 2002
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
Earth 2150: Lost Souls - recenzja gryWarhammer: Shadow of the Horned Rat - recenzja gry
7.5 20 kwietnia 2001
Shadow of the Horned Rat to pierwsza gra strategiczna czasu rzeczywistego oparta o zasady świata Warhammer Fantasy Battle, która dzięki zastosowanym rozwiązaniom zapewniła sobie należne miejsce w panteonie klasyki gier komputerowych.
Warhammer: Shadow of the Horned Rat - recenzja gryRecenzja gry Cities in Motion 2: The Modern Days - symulatora współczesnej metropolii
7.5 7 kwietnia 2013
Finowie ze studia Colossal Order po raz kolejny próbują swoich sił w odwzorowaniu komunikacji miejskiej. Tym razem udowadniają, że skupienie się na wąskiej tematyce raczej im służy – nie zapomnijcie jednak skasować biletów!
Recenzja gry Cities in Motion 2: The Modern Days - symulatora współczesnej metropoliiRecenzja Rise and Fall – mały duży dodatek do Civilization 6
7.5 12 lutego 2018
Są wielkie dodatki, które rewolucjonizują podstawowe gry. Są małe, które nic nie dodają. Na tej skali Rise and Fall jest gdzieś pośrodku – to dobre rozszerzenie, które wprowadza parę świetnych rozwiązań do Civilization VI. Ale chciałoby się ciut więcej.
Recenzja Rise and Fall – mały duży dodatek do Civilization 6Castle Strike - recenzja gry
7.5 5 lipca 2004
strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.
Castle Strike - recenzja gryThree Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry
7.5 17 lipca 2001
Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.
Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gryMaster of Orion III - recenzja gry
7.5 5 marca 2003
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.
Master of Orion III - recenzja gryFull Spectrum Warrior: Ten Hammers - recenzja gry
7.5 1 czerwca 2006
W Ten Hammers ponownie wcielamy się w rolę amerykańskich żołnierzy, którzy zostali wysłani do wyimaginowanego Zekistanu. Skojarzenia z państwami bliskiego wschodu są nadal jak najbardziej na miejscu.
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers - recenzja gry