Recenzje gier akcji

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 840 tekstów spełniających te kryteria.

Recenzja gry LEGO City: Tajny agent – GTA (nie tylko) dla dzieci
Recenzja gry LEGO City: Tajny agent – GTA (nie tylko) dla dzieci

recenzja gry13 kwietnia 2017

Gra LEGO City: Tajny agent była tak tajna, że przez cztery lata zagrać w nią mogli tylko posiadacze Wii U. Ale nasza cierpliwość została nagrodzona – warto było czekać na wizytę klockowego agenta na innych platformach.

Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki
Recenzja gry Bulletstorm: Full Clip Edition – kontrowersyjny remaster niezłej strzelanki

recenzja gry7 kwietnia 2017

Długo prosiliśmy o zrobienie czegoś z grą Bulletstorm – o sequel albo chociaż o usunięcie z „jedynki” Games for Windows LIVE. Zamiast tego People Can Fly dostarcza remaster. Czy jest się z czego cieszyć? I tak, i nie...

Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry
Recenzja dodatku Gaz do dechy! do Mafii III – marne DLC do wciąż marnie działającej gry

gramy dalej5 kwietnia 2017

Zamiast rozwiązać problemy techniczne trapiące trzecią Mafię, jej twórcy przygotowali dodatek. Dodatek, który kończy się, zanim na dobre się rozpocznie i niczym nie usprawiedliwia swojej wysokiej ceny.

Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem
Recenzja gry Narcosis – walka o przetrwanie z oceanem, lękiem i własnym błędnikiem

recenzja gry28 marca 2017

Narcosis to horror mocno osadzony w rzeczywistości, który w swoich najlepszych momentach potrafi wywołać paranoiczny lęk przed tym, co czai się w głębinach. Niestety, częściej straszy tu kiepskie przystosowanie do technologii VR.

Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera
Recenzja gry Toukiden 2 – godne zastępstwo dla Monster Huntera

recenzja gry21 marca 2017

Choć zaczęła jako klon Monster Huntera na konsole z rodziny PlayStation, w drugiej odsłonie seria Toukiden skręca w swoją własną, quasi-sandboksową stronę. Ale w głębi duszy to wciąż soczysta gra RPG akcji o eksterminowaniu wielkich potworów.

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

recenzja gry16 marca 2017

Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?

Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo
Recenzja gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild – sandboks wymyślony na nowo

recenzja gry14 marca 2017

Zmiana konwencji przy jednoczesnym pozostawieniu elementów tradycyjnie kojarzonych z serią – oto nowa Zelda. Najlepszy tytuł startowy w historii branży, którego odkrywanie to jedna z największych przygód w życiu gracza.

Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek

recenzja gry14 marca 2017

Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.

No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy

gramy dalej13 marca 2017

Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko
Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

recenzja gry6 marca 2017

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands stara się pogodzić zwolenników strzelanin zręcznościowych i taktycznych. Jednak to, co mu chyba najlepiej wyszło, to… symulator wycieczki krajoznawczej do egzotycznego kraju.

Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki

gramy dalej3 marca 2017

The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.

Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów
Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów

recenzja gry21 lutego 2017

Berserk and the Band of the Hawk to przyzwoita gra, ale sięgnąć po nią powinni raczej fani gier spod znaku Dynasty Warriors lub miłośnicy anime Berserk. Reszta nie ma czego tutaj szukać.

Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej
Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej

recenzja gry21 lutego 2017

For Honor ma potencjał, ale Ubisoft musi jeszcze nad grą popracować, bo na razie frajdę psuje słaba infrastruktura sieciowa i mikropłatności. Francuska firma znana jest ze skutecznego naprawiania swoich dzieł – czas na For Honor.

Recenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!
Recenzja gry Horizon Zero Dawn – więcej takiego postapo!

recenzja gry20 lutego 2017

Na Horizon Zero Dawn czekaliśmy długo, niecierpliwie chłonąc kolejne materiały graficzne, serwowane przez twórców. Teraz, po kilkudziesięciu godzinach z tytułem, wiemy, że było warto wyglądać tego sandboksowego RPG-a. To kolejny świetny „ex” PlayStation.

Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką
Recenzja gry Sniper Elite 4 – strzelec wyborowy w formie, choć z zadyszką

recenzja gry13 lutego 2017

Sniper Elite 4 zabiera nas do tak wytęsknionych w strzelankach czasów II wojny światowej… i czyni to w charakterystycznym dla siebie stylu – bardzo dobrym, ale podobnym do tego z poprzedniej gry Rebellionu.

Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach

gramy dalej4 lutego 2017

Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.

Recenzja gry NiOh – świetna mieszanka Dark Souls, Ninja Gaiden i... Diablo
Recenzja gry NiOh – świetna mieszanka Dark Souls, Ninja Gaiden i... Diablo

recenzja gry2 lutego 2017

Japończycy stworzyli świetną grę, która umiejętnie łącząc elementy doskonale znane z innych produkcji, w efekcie końcowym jest czymś mocno odrębnym od tytułów, na których się wzorowała.

Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały

recenzja gry23 stycznia 2017

Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.

Recenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicy
Recenzja gry Yakuza 0 – wielka draka w małej dzielnicy

recenzja gry19 stycznia 2017

Yakuza 0 to kolejna odsłona niszowej serii gier akcji o perypetiach japońskich gangsterów. Prequel czerpie z tego co seria osiągnęła na przestrzeni lat i stanowi świetny punkt wejścia dla nowych graczy.

Recenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurach
Recenzja gry Gravity Rush 2 – sandboks z głową w chmurach

recenzja gry10 stycznia 2017

Gravity Rush 2 to „jedynka” na sterydach – oprawa jest piękniejsza, świat bardziej wciągający, a bohaterka ma jeszcze więcej możliwości manipulowania grawitacją. Szkoda, że okupione zostało to pewnymi problemami technicznymi.

Dishonored 2 w rozdzielczości 4K - mocny pecet kontra PlayStation 4 Pro
Dishonored 2 w rozdzielczości 4K - mocny pecet kontra PlayStation 4 Pro

gramy dalej22 grudnia 2016

Studio Arkane w Dishonored 2 stworzyło świat wystylizowany do perfekcji – i, jak możecie się domyślić, w rozdzielczości 4K wygląda on jeszcze lepiej. Ograliśmy grę na PC oraz PlayStation 4 Pro i prezentujemy galerię screenshotów w najwyższej jakości.

Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra
Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra

recenzja gry17 grudnia 2016

Space Hulk: Deathwing trafił na rynek po długich pracach, ale Streum On Studio staje przed najcięższą próbą dopiero teraz. Musi załatać grę na tyle, byśmy nie zapamiętali jej tylko jako dobrego FPS-a, który zmarnował szansę na stanie się czymś więcej.

Testujemy grę Watch Dogs 2 w 4K na PC - jak prezentuje się San Francisco w rozdzielczości Ultra HD?
Testujemy grę Watch Dogs 2 w 4K na PC - jak prezentuje się San Francisco w rozdzielczości Ultra HD?

gramy dalej9 grudnia 2016

PC-towy port Watch Dogs 2 przybył z dwutygodniowym opóźnieniem – ale w przeciwieństwie do kilku niedawnych hitów Ubisoftu, trzyma wyjątkowo solidny poziom. Przetestowaliśmy grę w rozdzielczości 4K, a teraz prezentujemy Wam nasze odczucia oraz galerię.

No Man’s Sky po aktualizacji Foundation Update – lepiej późno niż wcale
No Man’s Sky po aktualizacji Foundation Update – lepiej późno niż wcale

gramy dalej5 grudnia 2016

Po aktualizacji 1.1 No Man’s Sky w końcu zaczyna rozwijać skrzydła. Chociaż wiele elementów wciąż wymaga dopracowania, gra w nowej wersji dostarcza znacznie więcej przyjemnych wrażeń niż wcześniej.