Recenzje najlepszych gier strategicznych 21
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
HotDogs HotGirls - recenzja gry
6.0 30 marca 2006
HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.
HotDogs HotGirls - recenzja gryAxis & Allies - recenzja gry
6.0 12 stycznia 2005
AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).
Axis & Allies - recenzja gryHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
6.0 22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryWorms 4: Mayhem - recenzja gry
6.0 15 września 2005
Team 17 nie ustaje w dążeniu do stworzenia idealnej wersji Worms. Czy Worms 4: Mayhem jest tym, czym być powinno?
Worms 4: Mayhem - recenzja gryRecenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action
6.0 24 sierpnia 2012
Remake kultowego Jagged Alliance 2 spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Kilka miesięcy po premierze Back in Action testujemy samodzielny dodatek - Crossfire. W ogniu krzyżowym cierpimy jak nigdy wcześniej.
Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in ActionRecenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów
6.0 15 kwietnia 2016
Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentówO.R.B. - recenzja gry
6.0 13 lutego 2003
O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.
O.R.B. - recenzja gryThe Great Battles Collector's Edition - recenzja gry
6.0 18 maja 2001
The Great Battles Collector’s Edition umożliwia nam poznanie wielkich bitew trzech największych wodzów świata starożytnego: Aleksandra Wielkiego, Hannibala Barkasa oraz Gajusza Juliusza Cezara.
The Great Battles Collector's Edition - recenzja gryCommand & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry
5.5 18 marca 2010
Nowa część cyklu Command & Conquer zrywa ze standardami i wprowadza zupełnie nowy styl gry. Czy deweloperzy poszli właściwą drogą?
Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
5.5 8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryApostołowie: Święte Ziemie - recenzja gry
5.5 14 sierpnia 2001
Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium.
Apostołowie: Święte Ziemie - recenzja gryRecenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieście
5.5 26 marca 2018
Po długich 17 latach możemy wreszcie odkurzyć nieużywaną knajpkę i wrócić do gastronomicznego biznesu w serii Pizza Connection. Czy nowa odsłona ekonomicznego cyklu jest pysznym daniem z pieca opalanego węglem, czy może tandetną mrożonką z supermarketu?
Recenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieścieHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
5.5 18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
5.5 18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryEmergency 2012 - recenzja gry
5.5 24 listopada 2010
Koniec świata na ekranach komputerów – tego jeszcze nie było! Czy kolejna odsłona Emergency – serii, w której nie zabijamy, lecz ocalamy ludzkie życie – zadowoli domorosłych ratowników, chcących uchronić naszą planetę przed ostateczną zagładą?
Emergency 2012 - recenzja gryStar Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry
5.5 14 marca 2002
Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.
Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gryDungeons - recenzja gry
5.5 15 lipca 2011
W świecie Dungeons panują zupełnie inne reguły niż na ziemi – tam zło zawsze wygrywa z dobrem i robi doskonały użytek z ludzkiej naiwności. Pora sprawdzić, czy wizytę w lochach zapamiętamy miło, czy też twórcy postanowili oszukać także i graczy.
Dungeons - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
5.5 18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
5.5 3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryJurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry
5.5 28 sierpnia 2003
Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.
Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
5.5 29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gryRage of Mages II: Necromancer - recenzja gry
5.5 29 maja 2001
Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.
Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gryLocoland - recenzja gry
5.5 2 czerwca 2004
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.
Locoland - recenzja gry