Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2023, 11:15

autor: Adrian Werner

Nowy Ghost Recon najwidoczniej nie ukaże się zbyt prędko

Pojawiły się wiarygodne doniesienia o terminie premiery następnej części serii Ghost Recon. Niestety nie zapowiada się, aby był to szybki debiut.

Źródło fot. Ubisoft
i

Mamy złe wieści dla fanów serii Ghost Recon. Jeśli wierzyć plotkom, na kolejną odsłonę cyklu sporo jeszcze poczekamy.

  1. Według najnowszych doniesień premiera następnej części serii Tom Clancy’s Ghost Recon planowana jest dopiero na 2025 rok.
  2. Źródłem tych plotek jest mający bardzo dobrą renomę leaker Tom Henderson.

Przypomnijmy, że ubiegły rok był bardzo burzliwy dla tej marki. Wpierw w kwietniu ogłoszono koniec rozwoju Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint. Gra uznawana była za niewypał, ale mimo to firma Ubisoft i tak władowała 2,5 roku w próbę jej wskrzeszenia. Nie udało się to do końca, a po drodze twórcy zaliczyli dużą wtopę, próbując sprzedawać NFT, ale ogólnie udało im się w większości poprawić stan techniczny tej produkcji.

Z kolei w lipcu 2022 roku dowiedzieliśmy się o skasowaniu Tom Clancy's Ghost Recon: Frontline, czyli spin-offa serii opartego na modelu free-to-play. Ten projekt trapiony był wieloma problemami i raz nawet zrestartowano jego produkcję, ale ostatecznie nic z tego wyszło.

W ubiegłym roku pojawiły się również doniesienia, że Ubisoft pracuje nad nową główną odsłoną cyklu Ghost Recon. Co najmniej trzy lata wydają się realistycznym okresem na opracowanie takiej gry, więc doniesienia o planowanej premierze w 2025 r. brzmią sensownie.

Wydawca raczej nie powinien się spieszyć. Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint było jednym z największych rozczarowań w dorobku Ubisoftu, więc kolejna odsłona serii będzie musiała uratować renomę całej marki.

  1. Recenzja gry Ghost Recon: Breakpoint – przy Anthem bawiłem się lepiej
  2. Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej