Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 kwietnia 2021, 19:47

It Takes Two depcze A Way Out po piętach, milion sprzedanych kopii gry

Zaskakujący wynik sprzedaży It Takes Two - dzieła Josefa Faresa oraz studia Hazelight, które w niecały miesiąc od premiery przekroczyło pułap miliona kopii. W takim tempie gra z łatwością pobije rezultat A Way Out.

Wydane w 2018 roku A Way Out było dziełem unikalnym. Zespół Josefa Faresa stworzył tytuł, który przejść można było tylko w parze z innym graczem i mimo że niektórzy mogli to uznać za swego rodzaju „ograniczenie” - na przykład fani jednoosobowych produkcji - to gra osiągnęła spory sukces i po ponad roku od jej wydania informowaliśmy o dwóch milionach sprzedanych kopii. Najnowsza produkcja studia Hazelight - It Takes Two - miała być jeszcze większym czysto kooperacyjnym doświadczeniem niż jej poprzedniczka, i jak widać było po recenzjach, udało się. Widząc to, nie dziwi też jej sprzedaż, która rozpędziła się już na starcie i niecały miesiąc po premierze Fares oraz jego firma pochwalili się jej wynikami sięgającymi ponad miliona zakupionych przez graczy kopii.

Wspomnianą informację przekazali twórcy za pośrednictwem ich oficjalnego profilu w serwisie Twitter:

Post skomentował również Josef Fares, który stwierdził, że z całą pewnością są gracze chętni ogrywać produkcję tylko dla dwóch osób oraz że sam chciałby zobaczyć więcej tego typu dzieł na rynku gier wideo. Wiadomo również, że i on nie spocznie na laurach i w przyszłości otrzymamy od studia Hazelight więcej przedstawicieli gatunku, jaki zapoczątkowało A Way Out.

Interesujące jest również to, jak szybko It Takes Two dogania poprzedniczkę pod względem liczby sprzedanych kopii. W końcu milion egzemplarzy w ciągu niecałego miesiąca to całkiem imponujący wynik jak na grę tego typu, zwłaszcza że ta druga potrzebowała kilku miesięcy więcej, by dotrzeć do tego samego progu. Ciekawe, ile czasu zajmie It Takes Two osiągnięcie kolejnego - ponad dwumilionowego - kamienia milowego i pokonanie A Way Out.

Filip Węgrzyn

Filip Węgrzyn

Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest redaktorem działu technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory.

więcej