Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2019, 09:05

autor: Adrian Werner

Death Stranding – zwiastun z TGS tłumaczy fabułę gry

Studio Kojima Productions wypuściło nowy zwiastun gry Death Stranding, który wprowadza w fabułę produkcji. Filmik udostępniono z okazji startujących w Japonii targów TGS.

W Death Stranding zagramy w listopadzie. - Death Stranding – zwiastun z TGS tłumaczy fabułę gry - wiadomość - 2019-09-12
W Death Stranding zagramy w listopadzie.
DEATH STRANDING SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Kojima Productions
  2. Wydawca: Sony Interactive Entertainment
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PS4
  5. Data premiery: 9 listopada 2019 r.

Z okazji tegorocznej edycji targów Tokyo Game Show udostępniono nowy zwiastun Death Stranding, czyli gry, nad którą pracuje obecnie Hideo Kojima. Filmik trwa siedem minut i wprowadza w fabułę gry oraz podstawowe cele misji, jakiej podejmie się gracz.

Dokładnie ten sam materiał pokazywano za zamkniętymi drzwiami na targach gamescom. Wyciekł on do sieci, ale w bardzo kiepskiej jakości. Teraz możemy go obejrzeć we właściwej formie.

Wypuszczony zwiastun nie jest jedyną atrakcją, jaką tegoroczna edycja Tokyo Game Show zapewni osobom czekającym na Death Stranding. Wkrótce udostępniony zostanie kilkudziesięciominutowy materiał wideo pokazujący rozgrywkę z komentarzem Kojimy.

Przypomnijmy, że Death Stranding zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Gra ukaże się 9 listopada tego roku i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskim napisami.

Warto wspomnieć, że ostatnie tygodnie było owocne dla fanów Death Stranding. Dowiedzieliśmy się, że w grze znajdziemy bardzo łatwy poziom trudności, zaprojektowany dla osób, które interesuje przede wszystkim fabuła. Ta zapowiada się zresztą bardzo zawile, co najlepiej oddaje fakt, że Hideo Kojima przyznał niedawno, iż sam ma problem ze zrozumieniem swojego dzieła.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Death Stranding

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej