31. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 31. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Alliance: Globalny Konflikt
Strategiczne 24 lutego 2006
Alliance: Future Combat to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez firmę developersko-wydawniczą, G2 Games. Podczas prac nad nią, developerom i projektantom przyświecał jeden cel - przenieść nowoczesne zmagania militarne na kolejny poziom i dostarczyć fanom gatunku produkt najwyższej jakości.
Generation of Chaos
Strategiczne 28 lutego 2006
Strategia na konsolę przenośną? Czemu nie! Z taką koncepcją wyszła firma Nippon Ichi Software z Japonii, podejmując się stworzenia gry Generation of Chaos. Produkt twórców z Kraju Kwitnącej Wiśni oprócz swojego taktycznego charakteru, posiada jednak także wiele elementów gatunku cRPG, które zdecydowanie uatrakcyjniają rozgrywkę.
Escape from Paradise City
Strategiczne 26 października 2007
Druga gra stworzona przez zespół MediaMobsters (obecnie znany pod nazwą Sirius Games), który w 2004 roku wprowadził na rynek strategię gangsterską pt. Gangland. Nowy produkt podąża drogą wytyczoną przez poprzednika, a zatem ponownie mamy do czynienia ze strategicznym podejściem do prowadzenia przestępczego syndykatu.
Myth: Antologia
Strategiczne 19 maja 2006
Myth: Antologia to zestaw gier z popularnego cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio deweloperskie Mumbo Jumbo. W pakiecie znalazły się: Myth: Upadli Władcy, Myth II: Duszożerca, Myth II: Chimera oraz Myth III: The Wolf Age. Dodatkowym atutem zestawu są dziesiątki scenariuszy stworzonych przez fanów serii.
Act of War: High Treason
Strategiczne 24 marca 2006
Pierwsze oficjalne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego Act of War: Direct Action. Oryginalna gra w skupiała się głównie na zaprezentowaniu współczesnych walk na terenie dużych miast. Tym razem autorzy postanowili poszerzyć wachlarz oferowanych środowisk i oferują nam kampanię rozgrywającą na terenach nadmorskich i morskich.
Savage 2: A Tortured Soul
Strategiczne 16 stycznia 2008
Sequel Savage: The Battle for Newerth, czyli oryginalnej mieszaniny strategii, gry akcji i elementów cRPG, dedykowanej zespołowym potyczkom wieloosobowym, która zadebiutowała w roku 2003.
SunAge
Strategiczne 30 listopada 2007
Futurystyczna strategia czasu rzeczywistego, pod wieloma względami nawiązująca do kultowego StarCrafta. Przejmujemy kontrolę nad jednostkami jednej z trzech dostępnych frakcji i prowadzimy zakrojone na szeroką skalę działania wojenne.
Desert Law: Wojownicy Pustyni
Strategiczne 29 kwietnia 2005
Desert Law: Wojownicy Pustyni to osadzona w postapokaliptycznych klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG. Akcja gry rozgrywa się w świecie zniszczonym przez kataklizm. Gracz kieruje poczynaniami Breda, który stara się zjednoczyć resztkę ocalałych ludzi i przeciwstawić się chaosowi szerzonemu przez rozliczne bandy rzezimieszków. Tytuł wyprodukowany został przez studio deweloperskie Arise.
Space Rangers
Strategiczne 27 grudnia 2002
Połączenie klasycznego kosmicznego symulatora (space-sima) z grą strategiczną. Całość przypomina takie tytuły jak „Frontier”, „Homeworld” czy „X2”. Podstawowym elementem wyróżniającym „Space Rangers” spośród gier o zbliżonej tematyce jest ciągłość zdarzeń.
Sudden Strike: Wojna o Zasoby
Strategiczne 4 października 2004
Kolejny tytuł, który dołącza do rodziny słynnych strategii czasu rzeczywistego „Sudden Strike”. „Resource War” to zarazem ostatni produkt z serii zrealizowany przy użyciu leciwego już silnika (wykorzystanego w Sudden Strike I i II) i ukazany w dwuwymiarowym otoczeniu.
Stronghold (1993)
Strategiczne 4 grudnia 1993
Stronghold (1993) to klasyczna strategia czasu rzeczywistego (RTS), wyprodukowana przez studio deweloperskie Stormfront. Akcja gry osadzona została w realiach fantasy. Gracz wciela się we władcę krainy, a jego zadaniem jest wybudowanie silnej twierdzy, która oparłaby się atakom wroga, a jednocześnie stanowiła prężny ośrodek handlu i gospodarki.
Anno 1503: Treasures, Monsters and Pirates
Strategiczne 25 maja 2004
Treasures, Monsters and Pirates to oficjalny dodatek do gry Anno 1503: The New World, który wszystkim entuzjastom pierwowzoru ma do zaoferowania zarówno zupełnie nowe wyzwania, jak i rozwinięcie starych pomysłów.
Kohan: Ahriman's Gift
Strategiczne 7 listopada 2001
Dodatek do bardzo dobrej gry z gatunku RTS - Kohan: Immortal Sovereigns dodający dwie nowe kampanie kontynuujące stary wątek, jedną rasę do wyboru oraz wiele nowych funkcji i możliwości.
Supreme Ruler 2010
Strategiczne 17 maja 2005
Supreme Ruler 2010 to wojenna strategia wzbogacona o elementy symulacji ekonomicznej, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski Battlegoat Studios. Akcja gry osadzona została w niedalekiej przyszłości. Gracz kieruje międzynarodową organizacją "Światowy Rynek", starającą się utrzymać pokój pomiędzy skłóconymi państwami.
Conflict Zone
Strategiczne 30 maja 2001
Gra strategiczna czasu rzeczywistego, w której stając się dowódcą wojsk jednego z dwóch wielkich światowych obozów militarnych ICP, GHOST możemy doprowadzić go do zwycięstwa i zażegnać poszerzający się międzynarodowy kryzys.
Hostile Waters: Antaeus Rising
Strategiczne 13 czerwca 2001
RTS wzbogacony o elementy gry akcji. Dzieło studia Rage Software przenosi nas do odległego roku 2032, kiedy to na świecie panuje pokój, a wszystkie narody dążą do stworzenia globalnej cywilizacji. Taka sytuacja nie jest na rękę byłym prominentom i wojskowym, którzy organizują tajną armię na wyspach Pacyfiku – wszystko po to, by zdestabilizować sytuację polityczną i powrócić do dawnego stylu życia. Tytułowy Antaeus, czyli ostatni z superkrążowników, jest jedyną nadzieją ludzkości.
Gangsters 2: Vendetta
Strategiczne 6 czerwca 2001
Druga odsłona taktycznej strategii czasu rzeczywistego o gangsterskich klimatach, wyprodukowana przez Hothouse Creations. Jako Joey Bane wykonujemy misje i zadania w celu odnalezienia morderców naszego ojca. Pomiędzy zadaniami zarządzamy też zasobami gangu i przemierzamy wirtualne miasto New Temperance. Dwuwymiarowa, izometryczna grafika prezentuje się całkiem nieźle. W grze zaimplementowano tryb multiplayer dla 4 graczy.
Rival Realms
Strategiczne 15 czerwca 1997
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w średniowiecznym świecie fantasy, gdzie trzy rasy, ludzi, elfów i łuskoskórych, walczą o panowanie nad pozostałymi.
Civil War: War Between the States
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy w czasy Amerykańskiej Wojny Secesyjnej. Gracze mogą objąć dowodzenie nad wojskami Unii oraz Konfederacji i zmienić wynik wojny.
Charm of War
Strategiczne 12 marca 2004
Interesująca mieszanka cRPG oraz strategii czasu rzeczywistego promowana przez firmę Buka Entertainment. Jej akcja przeniesie nas w fantastyczny świat rosyjskich legend i opowieści, pełny złych goblinów, czarownic i magów.
Lords of EverQuest
Strategiczne 1 grudnia 2003
Lords of EverQuest to strategia czasu rzeczywistego (RTS) wzbogacona o elementy RPG, której akcja osadzona została w popularnym uniwersum fantasy. W trybie kampanii gracze mogą poznać historię zmagań trzech frakcji walczących o panowanie nad kontynentem Antonica. Deweloperzy ze studia Rapid Eye Entertainment zadbali także o funkcjonalny multiplayer, pozwalający na wspólną grę 12 osobom poprzez sieć LAN lub Internet.
Total War
Strategiczne 4 grudnia 2001
Nieoficjalne rozszerzenie do Sudden Strike Forever, dodatku do znanej strategii czasu rzeczywistego, Sudden Strike, osadzonej w realiach II Wojny Światowej.
Total War II
Strategiczne 23 czerwca 2002
Drugi nieoficjalny dodatek do serii Sudden Strike, autorstwa niemieckiej firmy INtex Publishing GmbH. Wymaga jednie posiadania podstawowej wersji gry Sudden Strike.
Medieval: Total War - Viking Invasion
Strategiczne 6 maja 2003
Oficjalne rozszerzenie do wydanej w połowie 2002 roku strategii Medieval: Total War autorstwa brytyjskiego studia Creative Assembly. Akcja dodatku zatytułowanego Viking Invasion przenosi nas w czasie ponad 1200 lat wstecz, czyli do roku 793, w którym niezwyciężeni skandynawscy wojownicy – tytułowi wikingowie – siali postrach na terenie całej Europy.