37. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 37. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
America: No Peace Beyond the Line
Strategiczne 15 stycznia 2001
Odkrywaj, podbijaj, broń się, buduj i stwórz w ten sposób na nowo historię Ameryki. Gra ta to typowy RTS, który pozwoli graczowi przejąć kontrolę nad jedną z czterech nacji i doprowadzić do jej dominacji nad pozostałymi.
Total Annihilation Kingdoms: The Iron Plague
Strategiczne 28 lutego 2000
The Iron Plague to dodatek do Total Annihilation: Kingdoms, oferujący nowy świat zamieszkały przez cztery cywilizacje kontrolujące cztery żywioły: ziemię, ogień, powietrze i wodę.
Earth 2140: Final Conflict
Strategiczne 15 listopada 1998
Pakiet dodatków do gry Earth 2140 zaliczanej do gatunku RTS, oferujący wiele nowych misji zarówno do gry single jak i multiplayer, nowe jednostki i budynki oraz technoindustrialny podkład muzyczny.
Myth: Kodeks Absolutu
Strategiczne 18 lutego 2002
Myth: Kodeks Absolutu to pełna kolekcja gier należących do jednej z najlepszych strategicznych serii w historii gier komputerowych.
Highland Warriors
Strategiczne 30 stycznia 2003
Strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach toczonych pomiędzy Szkockimi klanami, a państwem Angielskim.
Crusaders: Battle for Outremer
Strategiczne prace wstrzymane
Gra strategiczna toczona w czasie rzeczywistym z akcją umiejscowioną po Drugiej Wielkiej Krucjacie (w latach 1150 – 1250), w czasach wielkiego zamętu i strachu, kiedy to o Ziemię Świętą walczyły ogromne armie rycerzy chrześcijańskich i wojowników Islamu.
Planeta Skarbów: Kosmiczne Pojedynki
Strategiczne 13 listopada 2002
Strategia czasu rzeczywistego z firmy Disney Interactive wydana przy okazji premiery filmu animowanego o tym samym tytule.
Rise of Nations: Złota Edycja
Strategiczne 28 października 2004
Rise of Nations: Złota Edycja to pakiet składający się z podstawowej wersji gry Rise of Nations oraz wydanego rok później dodatku Thrones and Patriots. Za produkcją obu tytułów stoi firma Big Huge Games, mająca na swoim koncie m.in. next-genową strategię Catan oraz The Asian Dynasties, rozszerzenie do Age of Empires III.
Frontline: Kursk
Strategiczne 20 marca 2007
Strategia czasu rzeczywistego o tematyce II Wojny Światowej, wyprodukowana przez studio Nival. Akcja rozgrywa się w obrębie jednej z największych bitw pancernych w historii – bitwie pod Kurskiem. Możemy rozegrać dwie kampanie i wcielić się w dowódcę Armii Czerwonej lub też sił Trzeciej Rzeczy. Autentyczne jednostki wojenne robią ogromne wrażenie, a silnik graficzny i system zniszczeń stoją na wysokim poziomie.
The Show
Strategiczne 23 lutego 2007
The Show to rasowa strategia czasu rzeczywistego, w której przenosimy się do Kalifornii końca XXI wieku i natychmiast dowiadujemy się, iż zaszły tam poważne zmiany.
Black & White Creatures
Strategiczne prace wstrzymane
Black & White Creatures to kolejna strategia, traktująca o walce dobra i złem. Pozycja ta pochodzi ze firmy Lionhead Studios i jest konsolowym odsłoną znanej z komputerów osobistych serii Black & White. Akcja rozgrywa się w czasie rzeczywistym, a użytkownik staje się bogiem, decydującym czy mieszkańcy okolicznych wiosek powinni go kochać czy też nienawidzić.
Universe at War: Earth Assault
Strategiczne 10 grudnia 2007
Universe at War: Earth Assault to tytuł z gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym, stworzony przez studio Petroglyph, czyli ludzi odpowiedzialnych za powstanie Star Wars: Empire at War.
Aggression: Starcie Mocarstw
Strategiczne 13 września 2007
Strategia czasu rzeczywistego, obejmująca swoim zasięgiem obie Wojny Światowe. Gracz ma okazję poprowadzić do boju szereg różnych armii, dysponujących odmiennym sprzętem wojskowym. Można też podążyć ścieżką dyplomatyczną, zawierając kolejno układy z sąsiadami lub skoncentrować się na postępie technologicznym.
Pacific Storm: Allies
Strategiczne 8 lutego 2007
Pacific Storm: Allies to pierwsze, oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2005 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS) - Pacific Storm. Dodatek wprowadza nowe strony strony konfliktu oraz związane z nimi rodzaje jednostek. Twórcy zdecydowali się również zmodyfikować silnik graficzny bazowej gry, dzięki czemu oprawa wizualna zyskała na szczegółowości i płynności działania.
Hearts of Iron 2: Złota Edycja
Strategiczne 16 czerwca 2006
Hearts of Iron 2: Złota Edycja to specjalne wydanie popularnej, wojennej strategii czasu rzeczywistego (RTS) studia Paradox Interactive. W pakiecie znalazły się bazowa gra oraz oficjalne rozszerzenie Hearts of Iron 2: Doomsday. Staraniem rodzimego dystrybutora - firmy Cenega Poland - oba tytuły przygotowane zostały w polskiej wersji językowej.
Blitzkrieg: Antologia
Strategiczne 27 czerwca 2005
Specjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, oraz dwa dodatki do niej: Blitzkrieg: Rolling Thunder i Blitzkrieg: Burning Horizon.
Tribal Trouble
Strategiczne 21 marca 2005
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na tropikalnych wyspach i utrzymana w bajkowej konwencji. Gra przedstawia zmagania wojenne Wikingów z plemionami zamieszkującymi wyspy tropikalne.
Z Moskwy po Berlin
Strategiczne 24 października 2005
Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality.
Hidden Stroke APRM
Strategiczne 23 maja 2003
Hidden Stroke APRM to nieoficjalnie rozszerzenie wydanej w 2002 roku strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike 2. Gracze po raz kolejny przenoszą się na fronty II Wojny Światowej.
Command & Conquer: Red Alert - Counterstrike
Strategiczne 2 sierpnia 1997
Oficjalny dodatek do wydanej w listopadzie 1996 roku strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Red Alert autorstwa Westwood Studios. Dodatek zatytułowany Counterstrike oferuje szesnaście nowych scenariuszy (po osiem dla każdej ze stron) o różnym stopniu trudności. W przeciwieństwie do gry macierzystej, nie zostały one jednak połączone w kampanię i mogą być rozgrywane w całkowicie dowolnej kolejności.
Cold War: Conflicts
Strategiczne 11 grudnia 2003
Strategia czasu rzeczywistego twórców serii Sudden Strike. Akcja toczy się w czasie Zimnej Wojny, a dokładniej w latach 1950 – 1973.
Blitzkrieg: Operation North
Strategiczne 5 marca 2004
Operation North, to dodatek stworzony przez grupę Dark Fox, do Blitzkrieg, popularnej strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym. Tym razem pod komendę gracza oddano słynny oddział Wehrmachtu „North”, z zadaniem zdobycia dwóch radzieckich miast.
Chain of Command
Strategiczne 23 lipca 2004
Chain of Command to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej. Gra pozwala przejąć kontrolę nad oddziałami armii amerykańskiej i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Ashes of the Singularity: Escalation
Strategiczne 3 listopada 2016
Samodzielne rozszerzenie do ciepło przyjętej gry strategicznej czasu rzeczywistego pod tytułem Ashes of the Singularity. Za opracowanie dodatku odpowiedzialne jest niezależne studio Stardock Corporation. W skład DLC wchodzą dwie kampanie fabularne, w których możemy pokierować frakcją Substrate oraz siłami PHC. Stronnictwa, obecne również w podstawowej wersji gry, doczekały się nowych jednostek, szerszego wachlarza struktur, a także przywoływanych z orbit przedmiotów i maszyn.