40. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 40. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Windchaser
Strategiczne 8 maja 2008
Windchaser to przygotowana przez ekipę deweloperską studia Chimera Entertainment strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktycznymi i cRPG. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Ensai, w którym magia miesza się z techniką. Gracz wciela się w obdarzonego wielką mocą młodego adepta sztuk magicznych - Ioana. Rozgrywka nastawiona jest na walkę taktyczną i odpowiednie przygotowanie drużyny do starć z przeciwnikami.
Age of Booty
Zręcznościowe 15 października 2008
Prosta gra strategiczna, przygotowana z myślą o casualowym odbiorcy. Wcielamy się w postać kapitana pirackiego okrętu, dążąc do osiągnięcia dominacji nad pozostałymi uczestnikami zabawy.
War and Peace
Strategiczne 11 października 2002
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasach Wojen Napoleońskich, tzn. w latach 1796 – 1815. Gracz może stanąć na czele jednej z sześciu ówczesnych potęg militarno-gospodarczych: Francji, Anglii, Rosji, Austrii, Prus oraz Imperium Ottomańskiego i zmienić historię naszej cywilizacji.
Kingdom Under Fire: The Crusaders
Strategiczne 12 października 2004
Druga część serii strategii czasu rzeczywistego z elementami RPG, Kingdom Under Fire, pochodzącej z koreańskiej firmy Phantagram Interactive. Po 50 latach pokoju rozpoczyna się kolejny krwawy konflikt i gracz musi wziąć sprawy we własne ręce.
The Settlers IV: The New World
Strategiczne 28 listopada 2002
The Settlers IV: The New World jest trzecim dodatkiem do cieszącej się dużą popularnością strategii czasu rzeczywistego, autorstwa studia Blue Byte Software. Rozszerzenie wprowadza cztery nowe kampanie związane z odkryciem Ameryki, nową nację - Majów, a także szereg map dedykowanych do rozgrywki solowej i w trybie multiplayer.
Napoleon
Strategiczne 14 listopada 2002
Strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym umożliwiająca graczom wzięcie udziału w zaciętych bitwach, toczonych w latach 1803-1812 na terenach całej Europy (Okres Wojen Napoleońskich).
Takeda
Strategiczne 10 maja 2002
Takeda to gra wojenna czasu rzeczywistego, dzięki której gracze będą mogli wziąć czynny udział w jednym z bardziej burzliwych okresów w historii XVI wiecznej Japonii - okresie Sengoku.
Cultures: The Revenge of the Rain God
Strategiczne 20 kwietnia 2001
Dodatek do Cultures: Discovery of Vinland, rozszerzający grę o nową kampanię, siedem misji przeznaczonych do single player oraz wiele map do rozgrywki wieloosobowej.
The Privateer's Bounty: Age of Sail II
Strategiczne 2 sierpnia 2002
Samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów. Możemy tu zakosztować wielu aspektów życia ówczesnego wilka morskiego, np. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom.
Settlers IV: Dodatek Trojan i Eliksir Mocy
Strategiczne 11 października 2001
Oficjalny dodatek do czwartej części gry The Settlers. Ponownie do walki stają Morbus i jego Mroczne Plemię, Rzymianie, Majowie i Wikingowie, a także nowa strona konfliktu – plemię Trojan.
Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory
Strategiczne 8 lipca 2002
Historycznie odwzorowana jedna z najważniejszych nitew kampanii Napoleońskiej, pod Austerlitz, gdie wojska rosyjskie i austriackie stawiły czoła armii Napoleońskiej.
Command & Conquer: The Covert Operations
Strategiczne 15 czerwca 1996
Pakiet dodatków do gry Command & Conquer oferujący kilkanaście nowych scenariuszy do gry single player, zarówno po stronie GDI jak i NOD, oraz nowe mapy do rozgrywki wieloosobowej.
Star Trek: Armada
Strategiczne 22 marca 2000
Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego nawiązująca do popularnego serialu Star Trek: The Next Generation. W obliczu inwazji Borgów siły Federacji, Klingonów i Romulan muszą działać wspólnie, by zażegnać śmiertelne niebezpieczeństwo.
Star Wars: Force Commander
Strategiczne 20 marca 2000
Star Wars: Force Commander jest strategią czasu rzeczywistego wyprodukowaną przez firmę LucasArts. Akcja gry osadzona została w kosmicznym uniwersum, doskonale znanym fanom Gwiezdnych Wojen. Gracze mają okazję dowodzić wojskami Imperium lub rebeliantami w 24 misjach kampanii solowej i 35 przeznaczonych do rozgrywki multiplayer.
Star Trek Starfleet Command: Orion Pirates
Strategiczne 13 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach futurystycznej gwiezdnej serii Star Trek, która opowiada o walce ośmiu wielkich imperiów galaktycznych z niezwykle silnymi kartelami pirackimi.
Anomaly 2
Strategiczne 15 maja 2013
Druga pełnoprawna odsłona cieszącej się dużą popularnością strategii czasu rzeczywistego (RTS) Anomaly: Warzone Earth. Akcja Anomaly 2 osadzona została w 2034 roku, kiedy ludzkość ostatecznie przegrywa wojnę z najeźdźcami z kosmosu. Ocalali ludzie podróżują w dużych konwojach przez mroźne pustkowia w poszukiwaniu resztek zapasów. Na południowej półkuli znajduje się jednak opanowana przez obcych anomalia, w której wciąż panuje tropikalny klimat dający nadzieję na przetrwanie.
Galactic Princess
Strategiczne jeszcze nie ogłoszona
Galactic Princess to opracowana przez zespół Cecly kosmiczna strategia z dużym otwartym światem, który w niczym nie ogranicza swobody poczynań gracza. Produkcja utrzymana jest w klimatach retro, zarówno pod względem pełnej pikseli grafiki, jak i fabuły, która wzorowana jest na starych filmach science-fiction.
M.A.X.: Mechanized Assault & Exploration
Strategiczne 3 grudnia 1996
Rozgrywająca się w odległej przyszłości gra strategiczna, w której jako przywódca jednej z 8 rywalizujących ze sobą frakcji, kolonizujemy bogate w surowce nowo odkryte planety. Twórcy z Interplay stworzyli oryginalną hybrydę, łącząc ze sobą mechanikę współczesnych produkcji RTS z elementami klasycznych strategii turowych.
Project Phoenix
RPG prace wstrzymane
Project Phoenix to hybryda gatunków jRPG i RTS, stworzona przez niezależny zespół doświadczonych twórców ze wszystkich stron świata. W grze ruszamy na epicką przygodę, eksplorując świat i tocząc taktyczne walki czteroosobową drużyną śmiałków, złożoną z anioła, paladyna, elfiej tropicielki i maga bitewnego.
Ironclad Tactics
Strategiczne 18 września 2013
Ironclad Tactics to gra karciana z elementami strategii czasu rzeczywistego (RTS), za której powstanie odpowiada studio deweloperskie Zachtronics Industries. Fabuła przedstawia alternatywną wizję historii amerykańskiej wojny secesyjnej, w której obie strony konfliktu dysponują napędzanymi parą bojowymi robotami.
Fieldrunners 2
Strategiczne 9 stycznia 2013
Fieldrunners 2 to wyprodukowana przez zespół Subatomic Studios gra strategiczna z gatunku tower defense. Celem gracza jest obrona bazy i eliminacja atakujących jednostek przeciwnika. W tym celu na ich drodze stawia wieżyczki strażnice.
Death Inc.
Strategiczne prace wstrzymane
Death Inc. to wyprodukowany przez Ambient Studios nietypowy RTS, w którym zadaniem gracza, jako ponurego żniwiarza, jest doprowadzenie do śmierci jak największej liczby mieszkańców Anglii w czasach renesansu. Za zgromadzone dusze rozwijamy nasze nadnaturalne przedsiębiorstwo, ulepszamy biura oraz kupujemy nowe umiejętności.
Command & Conquer
Strategiczne prace wstrzymane
Jedna z najsłynniejszych strategii czasu rzeczywistego, która przedstawia alternatywną wersję świata i historię konfliktu dwóch organizacji. Przygotowana przez studio Westwood produkcja rozwija mechaniki opracowane wcześniej przez twórców na potrzeby innego RTS-a - Dune 2.
APOX
Strategiczne 20 stycznia 2011
Postapokaliptyczna strategia czasu rzeczywistego z elementami gier RPG i FPS. Akcja przenosi gracza w daleką przyszłość, w której świat został pogrążony w chaosie na skutek wojny nuklearnej. Podczas zabawy prowadzimy do boju oddziały żołnierzy. Ciekawostka polega na tym, że możemy własnoręcznie dobrać ich sprzęt oraz rozwijać ich umiejętności. Uzupełnieniem kampanii jest tryb multiplayer.