Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Nie minęło wiele czasu, odkąd opuściliśmy mroźne krainy Krasnoludów - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Nie minęło wiele czasu, odkąd opuściliśmy mroźne krainy Krasnoludów. Drugi dodatek do HoM&M V pozwoli nam zagrać rasą barbarzyńskich Orków. "Dzikie Hordy" kontynuują wątek poprzednich dwóch epizodów.

Niniejszy poradnik zawiera kompletny opis przejścia wszystkich kampanii zawartych w grze. Do każdej misji zamieściłem mapkę oznaczoną cyferkami. Wszelkie dwukierunkowe teleporty oraz przejścia pomiędzy powierzchnią i podziemiem oznaczyłem dodatkowo literkami "a" i "b" (zazwyczaj), aby uniknąć bałaganu. Rozczytanie map nie powinno nastręczyć Wam trudności.

Otrzymałem w swoje ręce wersję angielską, toteż nie dziwcie się screenami w poradniku. Czasami posługuję się angielskimi nazwami jednostek, czarów i artefaktów, ponieważ nie jestem pewien co do ich odpowiedników w tłumaczeniu polskiego dystrybutora.

Starczy już tych słów. Czas zakończyć konflikt, rozpętany w maju zeszłego roku!

Informacje o Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Autor : Paweł HopkinZ Fronczak

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 21, ilustracje: 57 .

Popularne strony w Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93008Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93007Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93006Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93005Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93004Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93003Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93002Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93001Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy - screen - 2008-02-06 - 93000

03.11.2007 11:23
Cainoor
176
Mów mi wuju

Średniawyh ten poradnik. Np. w ostatniej misji nie opisano dokladnie praktycznie żadnej z taktyk do walki z demonami, a niejedna walka była bardzo trudna.

14.11.2007 15:17
odpowiedz
Kamiru Stete'nei
31
Pretorianin

Nawet nie ma tej gry na rynku a ludzie już ją mają... ciekawe skąd?

20.11.2007 08:27
odpowiedz
adirage
40
Pretorianin

A jak myślisz ? Z zagranicy...

07.02.2008 13:34
odpowiedz
Loon
0
Senator

Hopkins, gdzie Ty masz w (1) Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). bo ja tam mam tylko jedną część i drugiej za nic znaleźć nie mogę :)?

07.02.2008 13:44
odpowiedz
HopkinZ
100
Legend

No jak to?

Na mapce są DWIE cyferki "6". Obie oznaczają miejsce, gdzie stoi oddział smoków.

07.02.2008 13:46
odpowiedz
Loon
0
Senator

A widzisz :). Tak to jest, jak jest się ślepym. Fajny poradnik, bo konkretny, dzięki :)

Ps. Na przyszlosc moze stosujcie 6 i 6', tak z dedykacją dla ślepych lunów :]

09.02.2008 13:32
odpowiedz
Chlebek15
23
Chorąży

czesc! byc moze wiecie ze udzielam sie na forum o M&M8 zawsze rozwiazywalem problemy innych a teraz ja mam problem.gra mi sie instaluje ale gdy pojawia ekran na wpisanie imienia to nie ma ani jednej litery wogole nie mam zadnych zapisow 0 liter
pomocy

11.02.2008 11:02
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Ktoś wie jak w ostatniej misji ostatniej kampanii wygrać walkę krasnoludem? Tę, która jest od razu po zdobyciu trzech kopalń złota. Przecież tego się nie da wygrać, mam mniej armii, jednostki prawie zawsze uderzają wroga z pechem, przez co nic niemal nie zabijają, wrogi bohater co rusz osłabia mi armie czarami, a surowców na użycie run nie ma. Nawet 1/4 armii nie jestem w stanie zniszczyć demonom.

12.02.2008 09:23
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Dobra, poradziłem sobie. Jakby ktoś miał podobny problem, to powinno wystarczyć zrestartowanie misji, za drugim razem armia demonów była mniejsza blisko o połowę, w zasięgu moich możliwości :)
Aczkolwiek i tak krasnoludem najtrudniej było mi zdobyć. Natomiast orkami, gdzie bohater miał prawie 1000 cyklopów... śmiech na sali :)

21.02.2008 20:09
odpowiedz
peners
94
SuperNova

Ja nie wiem restartuje misje, zaczynam odnowa, poziom łatwy trudny średni i nic ciagle nie mogę w tej ostatniej misji ostatniej kampanii Wulfstanem podbić tego zamku Inferno no to jest niemożliwe :( Ktoś ma jakiś pomysł ??

23.08.2008 22:35
odpowiedz
mietomax
1
Junior

Nie moge przejć drugiej misji gdyż gdy próbóje dojć po przejściu przez portal droga do zamku który trzeba zdobyć się urywa

23.08.2008 22:37
odpowiedz
mietomax
1
Junior

może mi ktoś pomuc jak przejc drugą misje gdyż droga która próbuje dojć do zamku nagle się urywa

21.01.2011 21:21
odpowiedz
GomezGT
19
Legionista

Dlaczego wersja przeglądarkowa poradnika ma 17 stron, a wersja do pobrania 52?

20.06.2011 11:14
odpowiedz
heros prix
1
Junior

heroes 5 dzikie hordy to bardzo fajna gra

10.04.2012 09:26
odpowiedz
paciano
1
Junior

kto mi pomorze jestem w kampani3 misja2 plywam po wodach i jestem na wyspie gdzie porozmawialem z graczem zielonym i nie moge plynac dalej poniewaz nie odslania mi dalsza czesc mapy a nie ma innej drogi