Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Poradnik do gry „Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy” zawiera kompletny opis przejścia wszystkich kampanii zawartych w grze. Do każdej misji dołączono szczegółowo opisaną mapkę.

14 listopada 2007Autor solucji: HopkinZ (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nie minęło wiele czasu, odkąd opuściliśmy mroźne krainy Krasnoludów - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Nie minęło wiele czasu, odkąd opuściliśmy mroźne krainy Krasnoludów. Drugi dodatek do HoM&M V pozwoli nam zagrać rasą barbarzyńskich Orków. „Dzikie Hordy” kontynuują wątek poprzednich dwóch epizodów.

Niniejszy poradnik zawiera kompletny opis przejścia wszystkich kampanii zawartych w grze. Do każdej misji zamieściłem mapkę oznaczoną cyferkami. Wszelkie dwukierunkowe teleporty oraz przejścia pomiędzy powierzchnią i podziemiem oznaczyłem dodatkowo literkami „a” i „b” (zazwyczaj), aby uniknąć bałaganu. Rozczytanie map nie powinno nastręczyć Wam trudności.

Otrzymałem w swoje ręce wersję angielską, toteż nie dziwcie się screenami w poradniku. Czasami posługuję się angielskimi nazwami jednostek, czarów i artefaktów, ponieważ nie jestem pewien co do ich odpowiedników w tłumaczeniu polskiego dystrybutora.

Starczy już tych słów. Czas zakończyć konflikt, rozpętany w maju zeszłego roku!

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 14 listopada 2007.

gra Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East

strategiczne

komentarze czytelników

Cainoor  2007-11-03 - 11:23

Średniawyh ten poradnik. Np. w ostatniej misji nie opisano dokladnie praktycznie żadnej z taktyk do walki z demonami, a niejedna walka była bardzo trudna.

Kamiru Stete'nei  2007-11-14 - 15:17

Nawet nie ma tej gry na rynku a ludzie już ją mają... ciekawe skąd?

adirage  2007-11-20 - 08:27

A jak myślisz ? Z zagranicy...

Loon  2008-02-07 - 13:34

Hopkins, gdzie Ty masz w (1) Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). bo ja tam mam tylko jedną część i drugiej za nic znaleźć nie mogę :)?

HopkinZ  2008-02-07 - 13:44

No jak to? ...

Loon  2008-02-07 - 13:46

A widzisz :). Tak to jest, jak jest się ślepym. Fajny poradnik, bo konkretny, dzięki :) ...

Chlebek15  2008-02-09 - 13:32

czesc! byc moze wiecie ze udzielam sie na forum o M&M8 zawsze rozwiazywalem problemy innych a teraz ja mam problem.gra mi sie instaluje ale gdy pojawia ekran na wpisanie imienia to nie ma ani jednej litery wogole nie mam zadnych zapisow 0 liter pomocy

Mutant z Krainy OZ  2008-02-11 - 11:02

Ktoś wie jak w ostatniej misji ostatniej kampanii wygrać walkę krasnoludem? Tę, która jest od razu po zdobyciu trzech kopalń złota. Przecież tego się nie da wygrać, mam mniej armii, jednostki prawie zawsze uderzają wroga z pechem, przez co nic niemal nie zabijają, wrogi bohater co rusz osłabia mi armie czarami, a surowców na użycie run nie ma. Nawet 1/4 armii nie jestem w stanie zniszczyć demonom.

Mutant z Krainy OZ  2008-02-12 - 09:23

Dobra, poradziłem sobie. Jakby ktoś miał podobny problem, to powinno wystarczyć zrestartowanie misji, za drugim razem armia demonów była mniejsza blisko o połowę, w zasięgu moich możliwości :) Aczkolwiek i tak krasnoludem najtrudniej było mi zdobyć. Natomiast orkami, gdzie bohater miał prawie 1000 cyklopów... śmiech na sali :)

peners  2008-02-21 - 20:09

Ja nie wiem restartuje misje, zaczynam odnowa, poziom łatwy trudny średni i nic ciagle nie mogę w tej ostatniej misji ostatniej kampanii Wulfstanem podbić tego zamku Inferno no to jest niemożliwe :( Ktoś ma jakiś pomysł ??

mietomax  2008-08-23 - 22:35

Nie moge przejć drugiej misji gdyż gdy próbóje dojć po przejściu przez portal droga do zamku który trzeba zdobyć się urywa

mietomax  2008-08-23 - 22:37

może mi ktoś pomuc jak przejc drugą misje gdyż droga która próbuje dojć do zamku nagle się urywa

GomezGT  2011-01-21 - 21:21

Dlaczego wersja przeglądarkowa poradnika ma 17 stron, a wersja do pobrania 52?

heros prix  2011-06-20 - 11:14

heroes 5 dzikie hordy to bardzo fajna gra

paciano  2012-04-10 - 09:26

kto mi pomorze jestem w kampani3 misja2 plywam po wodach i jestem na wyspie gdzie porozmawialem z graczem zielonym i nie moge plynac dalej poniewaz nie odslania mi dalsza czesc mapy a nie ma innej drogi