Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Dark Ways and Deeds | Kampania 4 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kampania 4, Misja 1 - Dark Ways and Deeds

W ostatniej kampanii zaczynamy grę czarodziejem Zehirem. A co robi czarodziej? Czaruje :-). Postać rozwijamy w statystyki Knowledge oraz Spellpower. Wybieramy skille związane z magią Summon Elemental (Fire Warriors). Misja nie należy do trudnych. Jako bonus startowy wybierz czar Phantom Forces. Przyda się niejednokrotnie.

Ostatnia kampania najbardziej przypadła mi do gustu. Jest bardzo zróżnicowana i okraszona masą zabawnych komentarzy samego Zehira.

Zadanie główne:

  1. Dowiedz się czegoś na temat Królowej Isabel;
  2. Pokonaj klan Mrocznych Elfów;
  3. Zehir musi przeżyć.

Zadania poboczne:

  1. Pozbądź się zabójców.
Zaczynasz w (1) - Misja 1 - Dark Ways and Deeds | Kampania 4 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Zaczynasz w (1). Po chwili spotkamy na swojej drodze dżina. Nauczy nas jak przywoływać zamek. Hmm, wszystko ma swoją cenę. Z potężnego herosa zrobił nam się chłystek, którego musimy wylevelować.

W twierdzy (2) wybuduj wszystkie poziomy szkoły magii, kapitol oraz budynek w którym rekrutuje się tytanów, golemów i rakshasa. Nieopodal znajdziesz fort, gdzie będziesz mógł upgrade'ować jednostki.

Pokręć się po powierzchni, pozbieraj surowce i pozajmuj kopalnie. Walkę przeprowadzaj zawsze w podobny sposób, czyli przywołuj na początku żywiołaki (zaklęcia Summon Elementals). Gdy dostaniesz skill Fire Warriors będziesz przywoływał kilkunastu (pod koniec scenariusza nawet kilkudziesięciu) silnych żywiołaków ognia, którzy mają atak dystansowy. Później kopiuj swoje oddziały (Phantom Forces).

Na początku nowego tygodnia (co tydzień możesz przywoływać jednostki kosztem surowców i doświadczenia - polecam, ponieważ cena nie jest wygórowana) skup wszystkie jednostki w bohaterze i udaj się do podziemi (3).

Spotkasz tu Ylayę, z która umówisz się na spotkanie na drugim krańcu podziemi - Misja 1 - Dark Ways and Deeds | Kampania 4 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Spotkasz tu Ylayę, z która umówisz się na spotkanie na drugim krańcu podziemi. Obok jest oddział zabójców, którzy zechcą się do Ciebie przyłączyć. Musisz jednak pozbyć się ich w walce, zanim dotrzesz do pierwszego garnizonu (4). Jak się okazuje nie jest to łatwe zadanie, ponieważ przeciwnik woli atakować inne jednostki. Polecam puszczać zabójców przodem, zawsze atakować nie z zasięgu a w zwarciu, ponieważ wtedy wróg powybija ich kontratakiem.

Skieruj się prosto do garnizonu i podbij pierwszy zamek (5). Przyślij posiłki z pierwszego zamku (wykup "bohatera-posłańca" który będzie transportować jednostki) i zbuduj fort w siedzibie mrocznych elfów. Nie ruszaj się z zamku, ponieważ za parę dni w pobliżu pojawi się heros fioletowego gracza. Dopiero jak go pokonasz możesz spokojnie zacząć eksplorację lochów.

W (6) znajduje się Krasnolud, który da Ci quest. Poprosi o odzyskanie rodzinnego artefaktu, znajdującego się na północy mapy. Po kolejnym tygodniu - zebrawszy nieco większą armię - ruszaj do (7). Podbij zamek. W obu siedzibach wybuduj budynki, które pozwalają rekrutować jednostki z drzewka 6 i 7, czyli smoki oraz matrony cienia. Mając trzy zamki i większość kopalń wkrótce staniesz się wystarczająco bogaty, aby sobie na to pozwolić.

Kosztem doświadczenia zyskujemy nowe jednostki. - Misja 1 - Dark Ways and Deeds | Kampania 4 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Kosztem doświadczenia zyskujemy nowe jednostki.

Udaj się do (8) gdzie znajdziesz artefakt. Teleport (9a) przeniesie Cię do (9b) abyś nie musiał biegać przez całe podziemia. Oddaj sub-questa, a w nagrodę otrzymasz artefakt. Teraz pozostaje tylko dozbroić się (tytani, golemy i rakshase z powierzchni oraz smoki i matrony cienia z podziemi) i ruszyć do ostatniego zamku przeciwnika (10). Po wygranej walce misja zakończy się sukcesem.