Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Mother Earth's Wisdom | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kampania 3, Misja 4 - Mother Earth's Wisdom

W tej misji nie będziesz miał dostępu do żadnego zamku. Aczkolwiek KAŻDA jednostka barbarzyńska napotkana na drodze wyrazi chęć przyłączenia się do nas. Toteż na brak armii nie będziemy mogli narzekać. Zbieraj również całe złoto na mapie, dopóki nie osiągniesz 35,000 złota, ponieważ taka suma będzie potrzebna aby wykonać poboczny quest.

Bonus startowy - centaury lub gobliny.

Zadanie główne:

  1. Dotrzyj do punktu zbornego i spotkaj się z Gotaiem;
  2. Pokonaj herosa Inferno;
  3. Kujin musi przeżyć.

Zadania poboczne:

  1. Wykonaj wszystkie polecenia Wyroczni.
Zaczynasz w (1) - Misja 4 - Mother Earths Wisdom | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Zaczynasz w (1). Po kilku krokach napotkasz demona w liczbie trzech diabłów. Zaraz też zorientujesz się, że kolejny most jest zawalony. Wpierw odwiedź czerwony namiot klucznika (2) i pozbieraj okoliczne skarby. Teraz skieruj się do (3), gdzie czeka Cię rozmowa z Wyrocznią. Dostaniesz quest na odnalezienie Talii Tarota. Jeżeli posiadasz wysoki współczynnik Knowledge zostaniesz przeteleportowany do (4). Jeżeli nie, to wpierw stoczysz szybką walkę i będziesz mógł ponownie spróbować teleportacji.

Gdy trafisz na południe mapy odszukaj czerwoną wieżę strażnicza (skieruj się nieco na północ i na wschód, aż do krawędzi mapy), użyj klucza i zabierz artefakt. Teraz pójdź do (5) gdzie dostaniesz kolejnego questa. Zabij znajdujących się nieopodal, na moczarach, zabójców i wróć do chatki Wyroczni. W nagrodę otrzymasz Talię Tarota. W pobliżu jest też niebieski namiot klucznika.

Nieco na południu trafisz na grupkę paladynów, którzy chowają zwłoki swoich żołnierzy. Po krótkiej cut-scence pójdź do następnej Wyroczni (6), gdzie ponownie czeka Cię zabawa w teleportację. Wylądujesz w (7).

Finałowa potyczka z bohaterem Inferno nie jest trudna. - Misja 4 - Mother Earths Wisdom | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Finałowa potyczka z bohaterem Inferno nie jest trudna.

W miejscach oznaczonych (x) znajdziesz chatkę, gdzie za pieniądze będziesz mógł zwerbować nieco jednostek. Zwiedź okolicę. Niedaleko znajduje się niebieska wieża strażnicza, którą możesz już otworzyć, oraz żółty namiot klucznika, skąd odbierzesz kolejny klucz. W końcu w (8) zostaniesz przeniesiony do ostatniego regionu mapy.

Wpierw odwiedź Sunken Temple (9). Wykonaj quest w (x) i otwórz pobliską żółtą wieżę strażniczą. Później możesz już skierować się drogą na północ i pokonać herosa Inferno (10). Gdy zrobisz kilka kroków dalej główną drogą, aż do krawędzi mapy, misja zakończy się sukcesem.