Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP VII] Devil's Falls cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Kilka metrów dalej znajduje się miejsce, w którym będziesz zmuszony manewrować pomiędzy toczącymi się muszlami - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Kilka metrów dalej znajduje się miejsce, w którym będziesz zmuszony manewrować pomiędzy toczącymi się muszlami. Etap ten jest dość trudny, jednak z moją pomocą powinieneś sobie poradzić.

Zauważ, że na trasie muszel znajdują się wystające kamienie, to dzięki nim Twoja dalsza droga będzie możliwa. Rosnąca przy nich zielona trawa wyznacza teren, stojąc na którym, będziesz bezpieczny. Odcinek ten miń po prawej, biegnąc od kamienia do kamienia, pomiędzy przeszkodami.

W chwili, gdy kamera zmieni ułożenie, skup się na środkowej trasie. W momencie, gdy muszelka się nie toczy, przebiegaj, chowając się za skałami. W ten sposób dotrzesz na sam szczyt i unikniesz śmierci.

Przypominam o przyjaciołach, nie obijaj się zbytnio, gdyż lepiej jest zginąć i powtórzyć etap, niż go przejść i nie wyrobić się z czasem.

Schodząc ze szczytu, miniesz krętą drogę pomiędzy skałami - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Schodząc ze szczytu, miniesz krętą drogę pomiędzy skałami.

Po ponownym dotarciu do rzeki załączy się scenka, w której Selenia i Betameche zostaną zaatakowani przez modliszkę - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po ponownym dotarciu do rzeki załączy się scenka, w której Selenia i Betameche zostaną zaatakowani przez modliszkę.

Gdy znów będziesz mógł sterować Arturem, biegnij przed siebie i...

zepchnij napotkaną kłodę (to już ostatnia) - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... zepchnij napotkaną kłodę (to już ostatnia).

Nieco dalej, koło pomarańczowego grzybka będziesz musiał przeskoczyć fragment z wodą - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nieco dalej, koło pomarańczowego grzybka będziesz musiał przeskoczyć fragment z wodą. Będzie on trudny, gdyż kamera ustawia się pod złym kątem. Będąc tam nie spiesz się, a oddaj dokładny skok.

Kilka metrów dalej po raz kolejny będziesz się wspinać - [ETAP VII] Devils Falls cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Kilka metrów dalej po raz kolejny będziesz się wspinać. Tym razem trudność stanowi modliszka, a dokładnie jej ataki. Uderzać będzie kończynami w miejsca pęknięcia na ścianie. Wystarczy wyczuć moment i przeskakiwać je w odpowiedniej chwili.