Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Za chaszczami natkniesz się na zniszczony mechanizm - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za chaszczami natkniesz się na zniszczony mechanizm. Naprawisz go za pomocą jajek, jeśli nie posiadasz odpowiedniej ich ilości możesz zdobyć brakujące, wydostając skorupiaki z pomarańczowego mchu (kilka podobnych pól znajdziesz w okolicy).

Po skorzystaniu z działającego urządzenia stań na minięte, odblokowane teraz guziki i...

przejdź przez otwarte przejście - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... przejdź przez otwarte przejście. Tuż za nim zdobędziesz nową, niezwykle przydatną zdolność dla Artura.

Nieco dalej znajdziesz się w miejscu, w którym - by móc kontynuować drogę - konieczne będzie przeważenie szal (tym razem będziesz zmuszony uderzyć cztery razy, a nie jak zazwyczaj trzy) - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nieco dalej znajdziesz się w miejscu, w którym - by móc kontynuować drogę - konieczne będzie przeważenie "szal" (tym razem będziesz zmuszony uderzyć cztery razy, a nie jak zazwyczaj trzy).

W ten oto sposób dotarłeś do pola walki - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten oto sposób dotarłeś do pola walki. Aby starcie dobiegło końca, zdobądź jeden klucz, by otworzyć kratę. Przypomnę tylko, że przed momentem zdobyta zdolność będzie bardzo przydatna podczas walki.

Tuż za kratą natkniesz się na kwiat zapisu - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tuż za kratą natkniesz się na kwiat zapisu. Nie omieszkaj z niego skorzystać, a następnie udaj się w dół.

Po drodze, po prawej stronie miniesz zarośla odgradzające bohaterów od pomarańczowych kulek - zetnij je - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po drodze, po prawej stronie miniesz zarośla odgradzające bohaterów od pomarańczowych kulek - zetnij je.

Kilka metrów dalej czeka Cię kolejna układanka - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Kilka metrów dalej czeka Cię kolejna układanka.

Nim udasz się w głąb areny, zerknij w lewo - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nim udasz się w głąb areny, zerknij w lewo. Znajduje się tam pomarańczowy guzik. Postaw na nim któregoś z członków drużyny oprócz Artura.

Tym udaj się na pobliską ściankę - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tym udaj się na pobliską ściankę. Wciśnięty przed momentem guzik wysuwa jedną, a chowa inną belkę, po których wspinaj się Arturem. Gdy miniesz tę wysuniętą, zejdź z guzika. Spowoduje to wysunięcie się kolejnego drążka, po którym przejdź na skalną półkę.

Teraz udaj się w głąb areny i skorzystaj z mechanizmu otwierającego drzwi (nie sugeruj się zdjęciem, gdyż Artur znajdujący się na nim w Twoim przypadku znajduje się gdzie indziej, jednak bez przeszkód możesz wykonać tę czynność innym bohaterem) - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Teraz udaj się w głąb areny i skorzystaj z mechanizmu otwierającego drzwi (nie sugeruj się zdjęciem, gdyż Artur znajdujący się na nim w Twoim przypadku znajduje się gdzie indziej, jednak bez przeszkód możesz wykonać tę czynność innym bohaterem).

Gdy drzwi zostaną otwarte Artur będzie mógł strącić czerwonego stworka (po uprzednim nakarmieniu go mijanymi niedawno pomarańczowymi kulkami) - [ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy drzwi zostaną otwarte Artur będzie mógł strącić czerwonego stworka (po uprzednim nakarmieniu go mijanymi niedawno pomarańczowymi kulkami). Gdy to uczynisz, wróć do reszty bohaterów.