Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Po dotarciu Arturem na szczyt, wciśnij znajdujący się tam guzik i pokonaj pierwszego latającego wroga - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dotarciu Arturem na szczyt, wciśnij znajdujący się tam guzik i pokonaj pierwszego latającego wroga. W ten sposób zdobędziesz pierwszy klucz.

Po otwarciu zamka i pokonaniu kilku zwykłych oponentów...

na pole walki przybędzie sam Drako - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... na pole walki przybędzie sam Drako.

Pamiętaj, by pokonując go, stać blisko rusztowania pokazanego na zdjęciu, gdyż po wykonaniu na nim sekwencji, ten wpadnie w furię i zacznie rozwalać wszystko, co się wokół niego znajduje - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Pamiętaj, by pokonując go, stać blisko rusztowania pokazanego na zdjęciu, gdyż po wykonaniu na nim sekwencji, ten wpadnie w furię i zacznie rozwalać wszystko, co się wokół niego znajduje. Po dwóch takich atakach, zniszczy konstrukcję, sprowadzając drugi klucz na ziemię.

Aby go pokonać, najpierw odbierz mu czerwoną część życia (najlepiej strzelając z dystansu Betameche'em), następnie wskocz na niego i wykonaj pierwszą kombinację (trzeba szybko nawalać wszystkimi klawiszami użytymi przy ataku). Gdy pierwszy bohater uczepi się jego ręki, podejdź kolejnym i powtórz kombinację (podczas tej serii zmianie ulegnie tylko ostatni klawisz - zamiast del, wciśnij 2). Gdy do dyspozycji zostanie ostatni z członków drużyny, podejdź do bossa i wskocz na niego, wciskając kolejno 0,1 i ponownie 0, tylko tym razem kilkakrotnie.

Jeśli wszystko zostało wykonane zgodnie z poleceniem, przeciwnik zniszczy część rusztowania - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jeśli wszystko zostało wykonane zgodnie z poleceniem, przeciwnik zniszczy część rusztowania. Aby całkiem je zawalić, sprowokuj go raz jeszcze.

Po skorzystaniu z drugiego klucza dalsza droga nadal nie będzie możliwa, gdyż platformy, po których musisz przejść zostały podniesione - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po skorzystaniu z drugiego klucza dalsza droga nadal nie będzie możliwa, gdyż platformy, po których musisz przejść zostały podniesione. Zniżysz je za pomocą dwóch pomarańczowych urządzeń.

W chwili, gdy dwaj bohaterowie będą na nich wisieć, ostatni powinien pełnić funkcję wsparcia, gdyż dochodzić będzie do ataków - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W chwili, gdy dwaj bohaterowie będą na nich wisieć, ostatni powinien pełnić funkcję wsparcia, gdyż dochodzić będzie do ataków.

Jeśli jedna maszyna zostanie zwolniona, platformy staną, jeśli zaś dwie, te z powrotem zaczną się podnosić.

W chwili całkowitego ich obniżenia, skorzystaj z nich i zejdź na dół - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W chwili całkowitego ich obniżenia, skorzystaj z nich i zejdź na dół.

Po obejrzeniu kolejnej scenki rozejrzyj się po okolicy i uwolnij wszystkie znajdujące się w pobliżu mul-mule - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po obejrzeniu kolejnej scenki rozejrzyj się po okolicy i uwolnij wszystkie znajdujące się w pobliżu mul-mule.

W ten sposób odblokujesz run z poprzedniej rundy - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten sposób odblokujesz run z poprzedniej rundy.

[Zdobędziesz go, ładując poprzedni etap i udając się na skalną półkę zaraz po zręcznościowej sekwencji z piłami na ścianach.]

Zapisz stan gry i udaj się w dalszą drogę, przesuwając blok skalny w okolicy kwiatka - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Zapisz stan gry i udaj się w dalszą drogę, przesuwając blok skalny w okolicy kwiatka.

Tuż za nim znajduje się winda, aby z niej skorzystać, wciśnij wskazany przez grę klawisz - [ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tuż za nim znajduje się winda, aby z niej skorzystać, wciśnij wskazany przez grę klawisz.