Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Następnie udaj się Arturem na wysoki słup, wspinając się po korzeniach - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Następnie udaj się Arturem na wysoki słup, wspinając się po korzeniach. Na jego szczycie znajdziesz fragment posągu i torbę na jajka.

Ostatni fragment znajduje się w jednym z rogów areny, a do jego wydostania będą potrzebni wszyscy bohaterowie - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Ostatni fragment znajduje się w jednym z rogów areny, a do jego wydostania będą potrzebni wszyscy bohaterowie.

Podczas tej czynności przeszkadzać Ci będą strzelający oponenci. Możesz ich chwilowo powalać, strzelając Betameche'em.

Za znajdującym się w pobliżu domkiem narysowane jest na ziemi małe koło - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za znajdującym się w pobliżu domkiem narysowane jest na ziemi małe koło. Postaw na jego miejscu jeden z elementów posągu (najlepiej ten z uśmiechniętą buzią, gdyż nie będzie Ci potrzebny do układanki) i skacząc z niego zdobądź kolejną torbę na jajka.

Teraz wystarczy połączyć wszystkie elementy - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Teraz wystarczy połączyć wszystkie elementy...

i przejść przez bramę - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... i przejść przez bramę.

Tuż za nią załączy się krótki przerywnik, a po jego zakończeniu wskocz w otwór w ziemi - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tuż za nią załączy się krótki przerywnik, a po jego zakończeniu wskocz w otwór w ziemi.

Idąc podziemnym tunelem zdobędziesz nową zdolność i będziesz mieć możliwość zapisu stanu gry - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Idąc podziemnym tunelem zdobędziesz nową zdolność i będziesz mieć możliwość zapisu stanu gry.

Po wydostaniu się na powierzchnię i po przejściu jedyną drogą kilkunastu metrów dotrzesz do długo wyczekiwanego miejsca - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po wydostaniu się na powierzchnię i po przejściu jedyną drogą kilkunastu metrów dotrzesz do długo wyczekiwanego miejsca.

Dojdzie tam do walki, w której będziesz zmuszony zdobyć trzy klucze - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dojdzie tam do walki, w której będziesz zmuszony zdobyć trzy klucze. Ponadto arena ograniczona jest czerwonymi barierami, za którymi atakują latający oponenci. Uważaj na nich.

Po zwycięskiej walce przejdź przez kratę i wejdź do drzewa.

W pobliżu znajduje się przejście, które miniesz dzięki hipnotyzującym zdolnościom Betamechea - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W pobliżu znajduje się przejście, które miniesz dzięki hipnotyzującym zdolnościom Betameche'a.

Jest to nic innego jak minigra, której zasady bardzo dokładnie wytłumaczy Ci program - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jest to nic innego jak minigra, której zasady bardzo dokładnie wytłumaczy Ci program.