Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu zejdź krętą ścieżką na dół - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu zejdź krętą ścieżką na dół.

Znajdziesz tam torbę , a po tym jak ją podniesiesz, udaj się w dalszą drogę, przechodząc pomiędzy kratami - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Znajdziesz tam torbę , a po tym jak ją podniesiesz, udaj się w dalszą drogę, przechodząc pomiędzy kratami.

Po dotarciu na rozległy teren i obejrzeniu pierwszej scenki podejdź do przejścia pokazanego podczas przerywnika - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dotarciu na rozległy teren i obejrzeniu pierwszej scenki podejdź do przejścia pokazanego podczas przerywnika.

Załączy się kolejny przerywnik i dojdzie do największej walki w dotychczasowej grze. Powinieneś spostrzec, jak ze środka areny wysunie się podwyższenie. Niestety, to na jego szczycie znajdziesz pierwszy klucz.

Ponadto do akcji (na razie niebezpośredniej) dołączy Drako, Książę Ciemności - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Ponadto do akcji (na razie niebezpośredniej) dołączy Drako, Książę Ciemności. Jego działanie chwilowo ograniczy się do wpuszczania przeciwników na pole walki.

Do zakończenia potyczki będziesz potrzebował dwóch kluczy - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Do zakończenia potyczki będziesz potrzebował dwóch kluczy.

Przejście, przez które Drako wpuszcza oponentów, zamykaj za pomocą przycisku pokazanego na zdjęciu - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Przejście, przez które Drako wpuszcza oponentów, zamykaj za pomocą przycisku pokazanego na zdjęciu.

Czas wspiąć się do pierwszego latającego wroga - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Czas wspiąć się do pierwszego latającego wroga. W okolicy powinieneś natknąć się na trzy guziki otoczone kolorowymi obwódkami. Na początku przy pomocy Seleni i Betameche'a stań na czerwonym i zielonym. Po wysunięciu właściwych uchwytów rozpocznij wspinaczkę.

Po dotarciu do pierwszej drewnianej półki zmień zielony guzik na niebieski - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dotarciu do pierwszej drewnianej półki zmień zielony guzik na niebieski.

Przy kolejnym odpoczynku czerwony na zielony - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Przy kolejnym odpoczynku czerwony na zielony.

Będąc na ostatniej platformie, wciśnij zielony i czerwony - [ETAP XII] Necropolis cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Będąc na ostatniej platformie, wciśnij zielony i czerwony.

Podczas wykonywania tej czynności, Książę Ciemności wpuszczać będzie na pole walki oponentów. Wówczas przerwij stanie na guzikach i zamknij wejście. Gdy to uczynisz pokonaj napastników i wróć do wciskania przycisków.