Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry
Etap rozpoczyna się od kłótni pomiędzy bohaterami o to, która droga jest właściwa - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Etap rozpoczyna się od kłótni pomiędzy bohaterami o to, która droga jest właściwa. Każdy z nich stanie w innym miejscu, ale tak naprawdę, należy przebyć każdą z dróg.

W pierwszej kolejności udaj się więc środkową (zdjęcie).

Dotrzesz w ten sposób do miejsca, gdzie znajduje się głaz do przesunięcia - wsuń go w ścianę, odsłaniając Zeleefta (dżdżownicę pełniącą funkcję windy) - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do miejsca, gdzie znajduje się głaz do przesunięcia - wsuń go w ścianę, odsłaniając Zeleefta (dżdżownicę pełniącą funkcję windy).

Nieco dalej, przedzierając się przez gąszcz cierni, natkniesz się na kolejny run - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nieco dalej, przedzierając się przez gąszcz cierni, natkniesz się na kolejny run . Gdy go odblokujesz, wróć na powierzchnię.

Teraz, udaj się w kierunku dolnego przejścia - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Teraz, udaj się w kierunku dolnego przejścia. Jego przebycie nie jest konieczne, ale zdobędziesz tam przydatne bonusy.

Po drodze miniesz Kromina, lecz chwilowo zignoruj go - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po drodze miniesz Kromina, lecz chwilowo zignoruj go.

Idąc odziemną ścieżką, natkniesz się na dwie torby - zbierz je - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Idąc odziemną ścieżką, natkniesz się na dwie torby - zbierz je.

Gdy wejdą w Twoje posiadanie, ponownie wróć na powierzchnię i zacznij transportowanie czerwonego stworka w kierunku ostatniego przejścia (w pobliże dwóch Zeleeftów) - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy wejdą w Twoje posiadanie, ponownie wróć na powierzchnię i zacznij transportowanie czerwonego stworka w kierunku ostatniego przejścia (w pobliże dwóch Zeleeftów).

Natkniesz się tam na run - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Natkniesz się tam na run .

Gdy Kromino znajdzie się obok stworzonej dla siebie windy, wepchnij go do paszczy, a sam...

zacznij wspinać się Arturem na górę - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... zacznij wspinać się Arturem na górę.

Będąc na szczycie, stań na guziku, by umożliwić przejście pozostałym - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.1 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Będąc na szczycie, stań na guziku, by umożliwić przejście pozostałym.