Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Dzięki temu będziesz mieć sposobność wdrapania się (po barkach) na najwyżej położony teren - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dzięki temu będziesz mieć sposobność wdrapania się (po barkach) na najwyżej położony teren.

Znajdziesz na nim dwie kłody i drewniany blok. Kłody przesuń w taki sposób, by móc przeciągnąć blok przez całą przestrzeń i...

strącić go do wody - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... strącić go do wody.

Gdy to uczynisz, wróć do biedronki i przeleć do kolejnego przystanku - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy to uczynisz, wróć do biedronki i przeleć do kolejnego przystanku.

Spotkasz tam następnego białego stworka - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Spotkasz tam następnego białego stworka. Korzystając z jego usług, udaj się do punktu zaznaczonego na zdjęciu.

W miejscu tym, podobnie jak kilka chwil temu, będziesz mógł dostać się na drążki - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W miejscu tym, podobnie jak kilka chwil temu, będziesz mógł dostać się na drążki.

Trzymając się ich, wejdź na teren z ruchomym lustrem - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Trzymając się ich, wejdź na teren z ruchomym lustrem. Po czym za pomocą wiązki światła naświetl huśtający się w oddali kryształ.

Spowoduje to wysunięcie się lustra i obrócenie kamery - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Spowoduje to wysunięcie się lustra i obrócenie kamery. Gdy skierujesz światło na zwierciadło, te odbijając je, oświetli kolejne.

Wsiądź do nich pozostałymi bohaterami i naświetl dwa kryształy, przed momentem zasłonięte zieloną osłoną - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Wsiądź do nich pozostałymi bohaterami i naświetl dwa kryształy, przed momentem zasłonięte zieloną osłoną.

Spowoduje to utworzenie przejścia dla Mogotha - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Spowoduje to utworzenie przejścia dla Mogotha.

Nim zeskoczysz Arturem na dół do reszty przyjaciół, rozejrzyj się po okolicy - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Nim zeskoczysz Arturem na dół do reszty przyjaciół, rozejrzyj się po okolicy. Znajduje się tam taka sama szczelina, jak koło ostatnio uwolnionych mul-muli. Wejdź do niej i zdobądź kolejny run .

Korzystając ponownie z mocnych ramion Mogotha, dostaniesz się w pobliże kolejnego drewnianego bloku - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Korzystając ponownie z mocnych ramion Mogotha, dostaniesz się w pobliże kolejnego drewnianego bloku.

Aby móc strącić go do wody, trzeba najpierw wysunąć kłodę, przesunąć blok i z powrotem wstawić kłodę na miejsce - [ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Aby móc strącić go do wody, trzeba najpierw wysunąć kłodę, przesunąć blok i z powrotem wstawić kłodę na miejsce.