Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

"Tylko ty możesz powstrzymać inwazję" Poradnik do gry Prey zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji, porady dotyczące rozgrywki i rozwoju bohatera, a także dokładną lokalizację wszystkich poukrywanych przez twórców znajdziek i sekretów.

Poradnik do gry Prey zawiera wszystkie informacje potrzebne w jej ukończeniu oraz w odkryciu jej najcenniejszych sekretów. Początkowe rozdziały poradnika oferują różnorakie porady przydatne w trakcie gry. Dotyczą one między innymi staczania walk, eksploracji oraz wytwarzania nowych przedmiotów. Na osobnych stronach znalazły się zestawienie wszystkich osiągnięć gry, odpowiedzi na często zadawane pytania oraz sugestie odnośnie najlepszych ścieżek rozwoju postaci (sugerowane neuromody oraz umiejętności psioniczne).

Najwięcej miejsca w poradniku zajmuje opis przejścia gry, na który składają się misje głównego wątku fabularnego oraz dodatkowe zadania, których wykonywanie jest opcjonalne. W omówieniach poszczególnych zadań znalazły się opisy otrzymywanych celów misji, a także podpowiedzi jak dotrzeć do wskazanych przez grę obszarów i jak skutecznie eliminować lub omijać przeciwników. Na dalszych stronach poradnika znalazło się miejsce dla rozdziału ze wszystkimi dostępnymi sekretami. Do najważniejszych sekretów gry zaliczają się neuromody, ulepszenia broni, układy kombinezonu, układy psychoskopu, karty dostępu oraz projekty przedmiotów do craftingu. Poradnik dokładnie informuje gdzie można odnaleźć każdy sekret i w przypadku trudniejszych do zlokalizowania obiektów opis tekstowy wzbogacony jest dodatkowo obrazkami.

Prey to gra akcji utrzymana w klimatach science-fiction, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Przenosimy się do roku 2032 i zajmujemy się badaniem stacji kosmicznej Talos 1, po której panoszą się potwory reprezentujące wrogą rasę obcych. Gra kładzie szczególny nacisk na zapewnienie dużej swobody eksploracji kolejnych obszarów stacji. Służy to nie tylko omijaniu lub lepszemu przygotowywaniu się do walk, ale także odnajdywaniu przedmiotów, które okażą sie przydatne w pozostaniu przy życiu.

Oznaczenia kolorystyczne

W poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia:

  • Kolorem brązowym oznaczone zostały ważne postacie niezależne oraz elitarni wrogowie, których możesz spotkać podczas badania stacji.
  • Kolorem niebieskim oznaczone zostały główne lokacje na stacji Talos I, które możesz odwiedzić w trakcie gry.
  • Kolorem zielonym oznaczone zostały najważniejsze przedmioty do odnalezienia podczas zaliczania zadań i swobodnej eksploracji. Mowa tu przede wszystkim o broniach, sekretach i kartach dostępu.
  • Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały najważniejsze momenty, w których możliwe jest użycie mocy psionicznej lub ludzkiej umiejętności np. do odblokowania dalszego przejścia.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Prey - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 29 maja 2017

13.05.2017 13:01
sebmiet
2
Junior

Oczywiście w gabinecie nie trzeba niczego hakować, do kapsuły można dostać się bezproblemowo za pomocą LEPIK'a i konstrukcji pod kopułą. Piszę to dla tych, którzy rozwijają inne umiejętności zamiast hakowania na 4 poziom. Ja mam 2 poziom i już tam byłem - zaliczone.

post wyedytowany przez sebmiet 2017-05-13 13:04:25
22.05.2017 11:10
odpowiedz
futureman16
12
Generał

Nie wiem czy mam buga czy coś trzeba zrobić ale dostałem zadanie otwarcia "open cardo bay b" i nie mam kodu na górze brałem jakiś kod ale nie widzę go.
Gdzie dostać kod do cargo b?

22.05.2017 18:49
odpowiedz
futureman16
12
Generał

Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.

Prey - screen - 2017-04-24 - 343393Prey - screen - 2017-04-24 - 343392Prey - screen - 2017-04-24 - 343391Prey - screen - 2017-04-24 - 343390Prey - screen - 2017-04-24 - 343389Prey - screen - 2017-04-24 - 343388Prey - screen - 2017-03-01 - 339583Prey - screen - 2017-03-01 - 339582Prey - screen - 2017-03-01 - 339581