Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

"Tylko ty możesz powstrzymać inwazję" Poradnik do gry Prey zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji, porady dotyczące rozgrywki i rozwoju bohatera, a także dokładną lokalizację wszystkich poukrywanych przez twórców znajdziek i sekretów.

Poradnik do gry Prey zawiera wszystkie informacje potrzebne w jej ukończeniu oraz w odkryciu jej najcenniejszych sekretów. Początkowe rozdziały poradnika oferują różnorakie porady przydatne w trakcie gry. Dotyczą one między innymi staczania walk, eksploracji oraz wytwarzania nowych przedmiotów. Na osobnych stronach znalazły się zestawienie wszystkich osiągnięć gry, odpowiedzi na często zadawane pytania oraz sugestie odnośnie najlepszych ścieżek rozwoju postaci (sugerowane neuromody oraz umiejętności psioniczne).

Najwięcej miejsca w poradniku zajmuje opis przejścia gry, na który składają się misje głównego wątku fabularnego oraz dodatkowe zadania, których wykonywanie jest opcjonalne. W omówieniach poszczególnych zadań znalazły się opisy otrzymywanych celów misji, a także podpowiedzi jak dotrzeć do wskazanych przez grę obszarów i jak skutecznie eliminować lub omijać przeciwników. Na dalszych stronach poradnika znalazło się miejsce dla rozdziału ze wszystkimi dostępnymi sekretami. Do najważniejszych sekretów gry zaliczają się neuromody, ulepszenia broni, układy kombinezonu, układy psychoskopu, karty dostępu oraz projekty przedmiotów do craftingu. Poradnik dokładnie informuje gdzie można odnaleźć każdy sekret i w przypadku trudniejszych do zlokalizowania obiektów opis tekstowy wzbogacony jest dodatkowo obrazkami.

Prey to gra akcji utrzymana w klimatach science-fiction, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Przenosimy się do roku 2032 i zajmujemy się badaniem stacji kosmicznej Talos 1, po której panoszą się potwory reprezentujące wrogą rasę obcych. Gra kładzie szczególny nacisk na zapewnienie dużej swobody eksploracji kolejnych obszarów stacji. Służy to nie tylko omijaniu lub lepszemu przygotowywaniu się do walk, ale także odnajdywaniu przedmiotów, które okażą sie przydatne w pozostaniu przy życiu.

Oznaczenia kolorystyczne

W poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia:

  • Kolorem brązowym oznaczone zostały ważne postacie niezależne oraz elitarni wrogowie, których możesz spotkać podczas badania stacji.
  • Kolorem niebieskim oznaczone zostały główne lokacje na stacji Talos I, które możesz odwiedzić w trakcie gry.
  • Kolorem zielonym oznaczone zostały najważniejsze przedmioty do odnalezienia podczas zaliczania zadań i swobodnej eksploracji. Mowa tu przede wszystkim o broniach, sekretach i kartach dostępu.
  • Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały najważniejsze momenty, w których możliwe jest użycie mocy psionicznej lub ludzkiej umiejętności np. do odblokowania dalszego przejścia.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Prey - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 29 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 108, ilustracje: 514 .

Popularne strony w Prey - poradnik do gry

13.05.2017 13:01
sebmiet
3
Junior

Oczywiście w gabinecie nie trzeba niczego hakować, do kapsuły można dostać się bezproblemowo za pomocą LEPIK'a i konstrukcji pod kopułą. Piszę to dla tych, którzy rozwijają inne umiejętności zamiast hakowania na 4 poziom. Ja mam 2 poziom i już tam byłem - zaliczone.

post wyedytowany przez sebmiet 2017-05-13 13:04:25
22.05.2017 11:10
odpowiedz
futureman16
15
Generał

Nie wiem czy mam buga czy coś trzeba zrobić ale dostałem zadanie otwarcia "open cardo bay b" i nie mam kodu na górze brałem jakiś kod ale nie widzę go.
Gdzie dostać kod do cargo b?

22.05.2017 18:49
odpowiedz
3 odpowiedzi
futureman16
15
Generał

Siedzialem przy tym z godzinę i nie dałem rady nie mogę zdobyć kodu. Jak ktoś wie co trzeba zrobić to niech napisze. Stworzyłem klucz morgans czy cos takiego. Jakieś plany jeszcze trzeba zrobić czy pobrać. Jeszcze raz w wolnym czasie sprawdzę i poczekam na odpowiedź a jak nic nie da rady to usuwam grę nie będę się zdenerwował bugami.

30.05.2017 23:05
kolafon
14
Centurion

Jeśli dobrze pamiętam to cargo b otwierasz z poziomu komputera na stanowisku a nie kodem.

30.05.2017 23:39
futureman16
15
Generał

Już skończyłem grę. Dostajesz kod od osoby już nie wiem jak się nazywa na górze i otwierasz drzwi. Nie chciała mi dac. Wyczytałem zapis z przed wejścia do całego tego poziomu i poszło. Jak na złość nie miałem rozwiniętego hakowania (przy 4 chyba poziomie można było wejść od razu) i nie miałem neuromodow. Dopiero później zdobyłem schemat kopiowania neuromodow i zmaksowalem hakowanie.

31.05.2017 16:53
kolafon
14
Centurion

tak, a mnie się pomyliło z data vault b w Archiwum

30.05.2017 14:30
odpowiedz
NV_PaVLo
77
Pretorianin

Redakcja aż tak bardzo nienawidzi polskiego języka, że zrzuty przedstawia z angielskiej wersji gry, jak równocześnie jest i polska ?.

30.05.2017 17:24
odpowiedz
2 odpowiedzi
dondariano73
3
Junior

co z tymi poradnikami nie ma wogole wersji pdf ani nie dokonczony poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 ?

30.05.2017 23:04
kolafon
14
Centurion

Żeby sobie pobrać musisz mieć premium. Taki poradnik to mnóstwo roboty, więc trochę czasu zajmuje zrobienie go. Część poradnika możesz sobie za free czytać i nie marudź.

post wyedytowany przez kolafon 2017-05-30 23:04:30
31.05.2017 17:19
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Cześć dondariano73. Poradnik do Prey PDF jest do pobrania. Zaznaczyłem Ci subtelnie na obrazku obok przycisk, który umożliwia jego pobranie :)

kolafon-> A dziękujemy! W końcu ktoś rozumie <3
Tylko jeden szczegół: PDF'y można również ściągnąć za jednorazową opłatę.

post wyedytowany przez Zmroku 2017-05-31 17:21:17
31.05.2017 17:42
odpowiedz
dondariano73
3
Junior

Premium to ja mam moze nie w tej chwili ale do Sniper: Ghost Warrior 3 dalej nie ma i co wy na to

15.06.2017 14:33
odpowiedz
RadkoZ
12
Legionista

Wie ktoś czy osiągnięcie "przeciwległe bieguny" można ukończyć przechodząc najpierw ludzkimi umiejętnościami, a potem dopiero tyfonicznymi ??

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Prey - screen - 2017-04-24 - 343393Prey - screen - 2017-04-24 - 343392Prey - screen - 2017-04-24 - 343391Prey - screen - 2017-04-24 - 343390Prey - screen - 2017-04-24 - 343389Prey - screen - 2017-04-24 - 343388Prey - screen - 2017-03-01 - 339583Prey - screen - 2017-03-01 - 339582Prey - screen - 2017-03-01 - 339581