Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Neuromody w Prey | Sekrety i ważne przedmioty Poradnik Prey

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki) - Neuromody w Prey | Sekrety i ważne przedmioty - Prey - poradnik do gry
Przykładowa paczka neuromodów (możesz też odnajdywać pojedyncze sztuki)

Na stronie znajduje się zestawienie lokacji, w których możesz odnajdywać neuromody w grze Prey. Obiekty te są niezbędne do odblokowywania kolejnych ludzkich umiejętności i w zależności od typu zdolności konieczne może okazać się poświęcenie od jednego do nawet dziesięciu neuromodów. Sugestie odnośnie ich wydawania znajdują się w rozdziale Rozwój postaci.

Uwaga - Niektóre neuromody mogą pojawiać się w losowych lokacjach i w rezultacie nie zostać uwzględnione w poniższym zestawieniu. Staraj się dokładnie badać okolicę, by mieć pewność, że niczego nie przegapiłeś.

Dział neuromodów (Neuromod Division)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol Działu Neuromodów

1

Neuromod jest w gablocie. Zabranie go jest częścią pobocznego zadania Wszystko, co znasz, zaraz się odmieni.

Zwłoki w pomieszczeniu Skill Recorder Analysis

1

Dostęp do tego pomieszczenia możesz odblokować włamując się do komputera stacji ochrony w holu Działu neuromodów. Odszukaj ciało Joshuy Vanstry.

Testy na ochotnikach

2

Pomieszczenie testów jest na górnym poziomie działu neuromodów. Paczkę odnajdziesz w warsztacie.

Hol Talosa I (Talos I Lobby)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Wystawa TranStaru

1

Wystawa jest na poziomie 1. W pomieszczeniu przebywa co najmniej jeden Fantom.

Zwłoki Luthera Glassa

1

Zwłoki odnajdziesz w pomieszczeniu centrum urazowego na poziomie 2.

Gabinet Yu

3

Paczka neuromodów leży na biurku.

Biuro Yuri Kimury

4

Paczka neuromodów leży na ziemi w dziale sprzedaży na poziomie 3. Odnalezienie ich jest częścią pobocznego zadania Ukradzione neuromody.

Ochrona IT

1

Neuromod jest w szafce w pomieszczeniu ochrony IT na poziomie 2. W miejscu tym spotkasz aż dwa Fantomy.

Dział psychotroniczny

4

Paczka neuromodów jest w sejfie na poziomie 1 w zamkniętej sekcji prowadzącej do Działu psychotronicznego (wymagana karta ogólnego dostępu od January). Użyj umiejętności Hakowanie III żeby otworzyć sejf.

Sejf w biurze Hendrika DeVriesa

3

Biuro DeVriesa jest w centrum urazowym na poziomie 2. Musisz mieć kartę dostępu, którą odnajduje się przy zwłokach Hendrika na poziomie 4 Holu (dotrzesz tam w dalszej części gry od strony Arboretum). Dodatkowo musisz użyć Hakowania II do otwarcia sejfu.

Sejf w biurze Mathiasa Kohla

3

Biuro Kohla jest w centrum urazowym na poziomie 2. Sejf otwiera się w ramach zaliczania pobocznego zadania Po pierwsze nie szkodzić.

Skrytki przemytników

2

W holu są dwie skrytki i informacje o ich lokalizacjach są w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Laboratoria sprzętowe (Hardware Labs)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Hol

1

Neuromod leży na podłodze.

Etap demonstracyjny

1

Neuromod jest w walizce.

Zwłoki Petera Colmana

1

Musisz odszukać konsolę aktywującą pas transmisyjny w Warsztacie mechanicznym. Sprawi to, że do hali spadną zwłoki i zbadanie ich pozwoli ci zdobyć neuromoda.

Składzik warsztatu mechanicznego

2

Składzik jest w narożniku dużej hali i żeby go otworzyć złam proste zabezpieczenie 1 poziomu.

Warsztat mechaniczny

1

Musisz zbadać zabarykadowany obszar w lewym górnym narożniku hali. Przenieś ciężkie obiekty lub odsuń je detonując kanister.

Biuro dyrektora Thorsteina

2

Paczka neuromodów jest w walizce.

Skrytka w warsztacie doktora Calvino

2

Rozwiąż mini-zagadkę w warsztacie doktora Calvino umieszczając kubek na grzałce. Więcej informacji na stronie z opisem osiągnięcia Przerwa na kawę.

Skrytka przemytników

1

W laboratoriach jest jedna skrytka i informacja o jej lokalizacji jest w opisie przejścia pobocznego zadania Szajka przemytników z Talosa.

Na zewnątrz Talosa I (Talos I Exterior)

LOKALIZACJA

LICZBA

UWAGI

Zwłoki doktora Calvino

2

Zbadaj dryfujące ciało doktora Lorenzo Calvino.

Sejf zniszczonego pomieszczenia laboratorium sprzętowego

2

Sejf odnajdziesz niedaleko dryfującego ciała Calvino. Użyj umiejętności Hakowanie III żeby go otworzyć.

Sejf zniszczonego pomieszczenia ochrony ładowni

2

Sejf odnajduje się w ramach głównego zadania Wysyłka i odbiór (otrzymasz wtedy losowy kod do jego otwarcia). Jest on pilnowany przez splatacza.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie