Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prey - poradnik do gry

Prey - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey Poradnik Prey

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Strzykawka psi (Psi Hypo)

Projekt znajduje się w pokazanym na obrazku sejfie, który jest w laboratoriach symulacyjnych (Simulation Labs) działu neuromodów (Neuromod Division) - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Projekt znajduje się w pokazanym na obrazku sejfie, który jest w laboratoriach symulacyjnych (Simulation Labs) działu neuromodów (Neuromod Division). Jest to lokacja sąsiadująca z apartamentem Yu, w którym zacząłeś grę. Kod do sejfu to 5150.

Miotacz łowczyni (Huntress Boltcaster)

1 - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry
Projekt możesz zdobyć podczas wizyty w sekcji badawczej (Research and Design) działu neuromodów (Neuromod Division) - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Projekt możesz zdobyć podczas wizyty w sekcji badawczej (Research and Design) działu neuromodów (Neuromod Division). Odszukaj pokazany na obrazku 1 komputer Caleba Hawethorne'a. Jest on zablokowany, ale możesz użyć umiejętności Hakowanie I żeby go odblokować. Po tym jak tego dokonasz przejdź do drugiej zakładki (Files - obrazek 2) i ściągnij projekt.

Antyrad (Anti-Rad)

Projekt znajduje się w klinice (Medical Bay) sąsiadującej z pomieszczeniami testów na ochotnikach (Volunteer Testing) - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Projekt znajduje się w klinice (Medical Bay) sąsiadującej z pomieszczeniami testów na ochotnikach (Volunteer Testing). Jest to górny poziom działu neuromodów (Neuromod Division), który możesz odwiedzić po dostatecznym awansowaniu w grze.

Zakłócacz paraliżujący (Disruptor Stun Gun)

Projekt znajduje się w kwaterach ochotników (Volunteer Quarters) - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Projekt znajduje się w kwaterach ochotników (Volunteer Quarters). Jest to górny poziom działu neuromodów (Neuromod Division), który możesz odwiedzić po dostatecznym awansowaniu w grze. Kod do drzwi wejściowych do kwater możesz zdobyć przeglądając e-maile w komputerze Bianci Goodwin w gabinetach kierownictwa na poziomie 3 Holu Talosa I (Talos I Lobby) (jest on losowo generowany przez grę). Plan możesz odnaleźć przed (pomóż sobie latarką) lub po przywróceniu dostaw prądu do kwater.

Neuromod

2 - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry
Projekt znajduje się w biurze Haldena Gravesa na najwyższym poziomie Działu neuromodów (Neuromod Division) - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Projekt znajduje się w biurze Haldena Gravesa na najwyższym poziomie Działu neuromodów (Neuromod Division). W celu uzyskania do niego dostępu musisz najpierw zdobyć kartę do biura Haldena Gravesa. Odnajduje się ją przy pokazanych na powyższych obrazkach zwłokach Fredericka Steele'a. Ciało to jest w głównej sali lokacji Fabrykacyjny, w której przebywał (lub nadal przebywa) Tyfon Technopata.

Po zdobyciu karty skorzystaj z szybu grawitacyjnego by dotrzeć na wyższy poziom - Dział neuromodów | Projekty | Sekrety i ważne przedmioty w Prey - Prey - poradnik do gry

Po zdobyciu karty skorzystaj z szybu grawitacyjnego by dotrzeć na wyższy poziom. Użyj jej żeby odblokować dostęp do biura i przejdź do prawego pomieszczenia. Projekt leży na pokazanym na obrazku stole, niedaleko zwłok Haldena Gravesa.