Resident Evil VII: Biohazard - poradnik do gry

Resident Evil VII: Biohazard - poradnik do gry

Resident Evil VII: Biohazard - poradnik do gry

Gdy za długo patrzysz w ciemność, ciemność zaczyna patrzeć na Ciebie. Poradnik do Resident Evil VII: Biohazard to kompletny opis przejścia gry, który uwzględnia jej rozgałęzienia. Znalazły się tu również informacje o wymaganiach oraz pomocne instrukcje zdobycia wszystkich osiągnięć i trofeów.

Poradnik do gry Resident Evil VII: Biohazard zawiera przede wszystkim szczegółowy i dokładny opis przejścia gry, w którym znajdziesz objaśnienie oraz rozwiązanie wszystkich występujących w grze zagadek. Z poradnik dowiesz się również jak walczyć z napotykanymi przeciwnikami oraz w jaki sposób wykonywać przydatne przedmioty. Osobne rozdziały poświęcone zostały sterowaniu, wymaganiom sprzętowym czy osiągnięciom i trofeom. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis przejścia dema.

Nie zabrakło również mapy dostępnych lokacji wraz ze wskazaniem przydatnych przedmiotów (jak zioła czy apteczki). Całości dopełnia zbiór wszystkich dostępnych sekretów: starożytnych monet, aktów oraz figurek Pana Wszędobylskiego.

Resident Evil VII: Biohazard to przygodowa gra akcji oraz survival horror. Poprzednie dwie odsłony tej skupiały się na czystej akcji kosztem klimatu grozy, zaś siódemka stanowi powrót do korzeni marki. Tym razem wcielamy się w zwykłego, szarego człowieka imieniem Ethan, który w poszukiwaniu zaginionej żony udaje się do ponurej i pozornie porzuconej rezydencji, zlokalizowanej na południu Stanów Zjednoczonych.

Poradnik do gry Resident Evil VII: Biohazard zawiera:

  • dokładny opis przejścia gry;
  • objaśnienia i rozwiązania zagadek;
  • opis sterowania oraz wymagań sprzętowych;
  • porady dotyczące zdobywania wszystkich osiągnięć;
  • zbiór dostępnych sekretów w odseparowanych rozdziałach;
  • mapa lokacji, wraz ze wskazaniem rozmieszczenia przydatnych przedmiotów.

Patrick "YxU" Homa, Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Resident Evil VII: Biohazard - poradnik do gry

Autorzy : Patrick Yxu Homa, Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 6 lutego 2017

Poradnik zawiera : strony: 45, ilustracje: 237 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 4.

Popularne strony w Resident Evil VII: Biohazard - poradnik do gry

Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-09-05 - 354856Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-09-05 - 354855Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-09-05 - 354854Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-09-05 - 354853Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-05-07 - 344416Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-05-07 - 344415Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-05-07 - 344414Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-05-07 - 344413Resident Evil VII: Biohazard - screen - 2017-05-07 - 344412

23.01.2017 20:47
n0rbji
45
Siedzący Byk

"Gra nie posiada opcji zapisu / autozapisu."

Czyli co? Trzeba przejść grę za jednym razem?

23.01.2017 23:00
odpowiedz
YxU
30
Centurion

Zapisu / autozapisu nie posiada tylko wersja demonstracyjna (teaser Beginning Hour). W pełnej wersji możesz spokojnie uświadczyć jednego jak i drugiego.
Mimo wszystko warto ją ukończyć, gdyż fajnie wprowadza w klimat i różni się nieco od fabularnej części gry (moim skromnym zdaniem jest nawet nieco "straszniejsza" ;)

03.02.2017 17:13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ghost2P
85
Still Alive

Gram na PS4 i mam problem z zagadką powiazana z tortem.
U mnie zamiast bomby pojawia sie pozar i wlasciwie od razu plone, a zrobilem wszystko tak jak w poradniku

edit dobra juz wiem xd

post wyedytowany przez Ghost2P 2017-02-03 17:16:31
03.02.2017 19:52
RadkoR
18
Legionista

spoiler start

Nie wyjmuj korka z beczki na stole

spoiler stop

07.02.2017 11:58
soniak
22
Chorąży

Ja za to nie mam dziury na wyrzucenie bomby. Gram na PC. Może jakaś podpowiedź?

post wyedytowany przez soniak 2017-02-07 11:58:45
04.02.2017 16:43
odpowiedz
2 odpowiedzi
best.nick.ever
50
Pretorianin

Bardzo średni poradnik. Nie ta klasa co od Strangera.

05.02.2017 15:09
kwiść
91
Generał

Osiągnięcia i filmiki przygotowywał Stranger :) Jak masz jakieś uwagi co do reszty poradniki, to daj znać. Postaramy się poprawić ;)

10.02.2017 15:59
best.nick.ever
50
Pretorianin

Prawdę mówiąc osiągnięcia i filmiki mnie nie obchodzą. Chodzi mi o przejrzyste przedstawienie przejścia gry
, Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo. Sorry, ale albo patch cos zmienil, albo pisze komentarz pod złą grą, u mnie nie ma takich rzeczy. Ja odbieram poradnik jako coś co pomaga ludziom w pierwszej kolejnosci swobodnie przejść grę, a nie zdobywać jakieś bonusy.

post wyedytowany przez best.nick.ever 2017-02-10 18:55:28
04.02.2017 18:46
odpowiedz
A.l.e.XX
2
Centurion

Poziom trudności wpływa także na częstotliwość zapisu i autozapisu w grze. Można też to dodać do poradnika.

04.02.2017 19:11
odpowiedz
2 odpowiedzi
NewGravedigger
110
spokooj grabarza

Czy warto w ogóle ładować kule w Jacka?

2 razy dostał 5 kulek i się położył. Następnym razem już nic sobie z tego nie robił..

04.02.2017 19:19
pytamniebladze
1
Pretorianin

W garażu to strata amunicji, a tak to trzeba pakować.

10.02.2017 07:40
Vidos
114
Legend

Ogólnie, to poza sekwencjami walki z Jackiem, niema potrzeby oddania do niego choćby jednego strzału, można go po cichu omijać i chować się w ciemnych miejscach.

07.02.2017 14:29
odpowiedz
łysy1987
2
Junior

A ja ściągnąłem w nadziei że ruszy a tu guzik....... Trzeba karty z dx11 niby farming też wymaga 11 ale i na 10 da się grać a tu lipa... :/

09.02.2017 12:34
odpowiedz
1 odpowiedź
NEO_MATRIX
57
Konsul

A ja mam do Was takie pytanie. gdzie znajdę to miejsce
http://screenshot.sh/oeYnYau61frl2 natrafiłem na to zdjęcie w okolicach szklarni

10.02.2017 07:35
Vidos
114
Legend

Miejsce ze zdjęcia znajduje się w przyczepie na dziedzińcu.

10.02.2017 15:49
1
odpowiedz
best.nick.ever
50
Pretorianin

Kto dopuścił ten poradnik do publikacji?
Po wejściu do domu od razu idź w lewo - po prawej stronie znajdują się zmutowane owady, których pozbędziesz się palnikiem w późniejszym etapie. Idź aż dojdziesz do korytarza, na którym możesz pójść w lewo lub w prawo.

Najpierw warto obrać lewą stronę (zabierz mapę przed drzwiami na szafce), by kolejno przejść przez Galerię z rzutnikiem i przy wyjściu na zewnątrz odnaleźć część palnika, a na końcu tarasu bezpieczne schronienie (możliwy zapis gry). Znajdziesz tu przede wszystkim plecak (za który zdobędziesz trofeum Worek bez dna), który pozwala ci nosić o cztery przedmioty więcej w ekwipunku.
To jest jakiś bełkot. Pierwaszą część, którą zacytowałem nawet nie wiem jak odebrać, bo piszący chyba grał w inna grę... Poradnik powinien dawać jakieś rady czy coś, a to jest jeden wielki bałagan

14.02.2017 23:39
odpowiedz
1 odpowiedź
Vlad Tepes
42
Pretorianin

No i dałem radę - ukończyłem grę poniżej 3h, a myślę, że i do 2h dałbym radę skrócić ten czas (rekord to chyba poniżej 1,5h). Odblokowało mi to piłę tarczową, dzięki czemu spróbuję przejść szalony poziom. Przydałby się poradnik specjalnie do tego poziomu.

15.02.2017 02:09
21.02.2017 18:35
odpowiedz
piter_wymiata
1
Junior

Wasze poradniki są świetne gdyby nie to: ,,Zostało jeszcze XY% tej strony..."

08.07.2017 15:34
odpowiedz
best.nick.ever
50
Pretorianin

Postanowiłem zagrać po raz drugi i nadal nie moge wyjsc z podziwu jaki ten poradnik jest bezuzyteczny.
Wtedy się ono rozsunie, lecz gdy przejdziesz, zamknie się. Na dole znajduje się piwnica, a dokładnie wcześniej niedostępne pomieszczenie Warsztat (Workshop), w którym odnajdziesz czerwoną kartę. Wydostać się musisz używając korytarzy w piwnicy, które na nowo wypełnione są mutantami, więc miej się na baczności.
Wyjsc gdzie? Po co? Jak?
Ten "poradnik" to jest bardziej strzeszczenie przejscia gry, niz faktyczne porady. Przyzwyczailiscie do wyzszych standardow.

post wyedytowany przez best.nick.ever 2017-07-08 15:37:05