Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 7 - poradnik, solucja

Resident Evil 7 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil VII - M2 Stary dom
Resident Evil VII - M2 Stary dom
Zestaw naprawczy (do broni)
Zagadka z projektorem i drewnianą siekierą (Pokój dziecięcy).
Zepsuty pistolet M19.
Amunicja do pistoletu MAG .44.
Kryjówka i plecak.
Drewniana figurka.
Projektor i tajne przejście.
Uchwyt palnika.
Końcówka palnika.
Korbka
Klucz kurka
Przejście odblokujesz po walce z Marguerite w cieplarni.
Domek dla lalek
Ręka osobnika serii D
Suplementy
Powiększ mapę

Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety Resident Evil 7 poradnik, solucja

Na mapie starego domu zostały zaznaczone wszystkie ważne miejsca, sekrety i przedmioty m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, akta czy stymulanty.

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020

1 – Zestaw naprawczy (do broni)

2 – Zagadka z projektorem i drewnianą siekierą (Pokój dziecięcy).

3 – Zepsuty pistolet M19.

4 – Amunicja do pistoletu MAG .44.

5 – Kryjówka i plecak.

6 – Drewniana figurka.

7 – Projektor i tajne przejście.

8 – Uchwyt palnika.

9 – Końcówka palnika.

10 – Korbka

11 – Klucz kurka

12 – Przejście odblokujesz po walce z Marguerite w cieplarni.

13 – Domek dla lalek

14 – Ręka osobnika serii D

15 – Suplementy

Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić.

Powyższa mapa zawiera lokacje dziedzińca, znajdującego się przed główną posiadłością, Starego domu na bagnach oraz Cieplarni, która dostępna staje się jako ostatnia z wymienionych. Dziedziniec jest w pełni bezpiecznym obszarem, gdzie znajduje się przyczepa - kryjówka. Stąd przedostaniesz się do starego domu, a tam tunelem do cieplarni, po zakończeniu elementów wątku fabularnego. Najważniejszym starciem będzie walka z Marguerite. Na mapie odnajdziesz lokalizację przedmiotów pierwszej pomocy (leki/amunicja - głównie do palnika), materiały do tworzenia przedmiotów oraz sekrety.

W poniższej części odnajdziesz wiadomości dotyczące sekretów w tej lokacji:

Akta

14. Notatki Zoe ze śledztwa (Zoe's Investigation Notes)

Na dziedzińcu znajduje się biała przyczepa - wewnątrz przyczepione do ściany notatki, koło lodówki.

15. Ostrzeżenie od Marguerite (Marguerite's Warning)

Karteczka będzie przyczepiona do drzwi prowadzących na piętro - nie sposób jej ominąć.

16. Dokumentacja dotycząca surowicy (Serum Documentation)

Gdy zdobędziesz klucz kruka i wejdziesz na piętro, pierwsze pomieszczenie to ołtarz. Na stoliku leży skrzynka, którą musisz otworzyć (element fabularny) a sekretem jest znajdująca się wewnątrz karteczka.

17. Notatnik Marguerite (Marguerite's Notebook)

Na piętrze starego domu, skręcając od ołtarza do małego pokoju znajdziesz notes leżący na komodzie.

18. Notatka przy głowie zastępcy szeryfa (Memo on Deputy's Head)

Głowa w lodówce - karteczka jest na jej odwrocie - Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Głowa w lodówce - karteczka jest na jej odwrocie

Po powrocie ze starego domu po walce z Marguerite i zdobyciu ramienia, odezwie się do ciebie Lucas, gdy dotrzesz do przyczepy na dziedzińcu. Nakaże ci sprawdzić zawartość lodówki - znajdziesz tam głowę, a na jej tyle - przyczepioną karteczkę.

Starożytne monety

8.

Gdy wyjdziesz na podwórze, skręć w prawo, w róg między wejściem do domu a korytarzem ze schodami do piwnicy widocznym na mapie. Między krzewami znajdziesz białe doniczki a wewnątrz monetę.

9.

Kolejna moneta leży koło "sklepiku" wewnątrz białej naczepy na dziedzińcu.

10.

W piwnicy, gdzie odnajdziesz statuetkę (w starym domu), na stoliku z kółkami leży moneta.

11.

Tą monetę odnajdziesz w najdalej wysuniętym na północ domku na bagnach za starym domem. By dostać się tam potrzebujesz korbki - w szopce znajduje się także klucz kruka, wymagany jako element fabularny, więc sekret zbierzesz przy okazji (leży na toalecie).

12.

Ostatnia moneta w starym domu leży przed drzwiami do niedostępnych wstępnie obszarów na piętrze, przed zamkniętymi drzwiami z latarnią. Znajdziesz ja w rogu pomieszczenia, wewnątrz szuflady.

Figurki pana Wszędobylskiego

7.

Figurkę znajdziesz między schodkami prowadzącymi do naczepy - Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Figurkę znajdziesz między schodkami prowadzącymi do naczepy

Siódma figurka znajduje się na dziedzińcu, przy wejściu do naczepy - a dokładniej, pod schodami do drzwi naczepy.

8.

W kryjówce znajdującej się za starym domem (obok miejsca, gdzie odnajdziesz uchwyt do palnika) na oknie leży figurka.

9.

Gdy udasz się do małej piwnicy w starym domu, przez dziurę w ścianie i odnajdziesz figurkę do ustawienia na projektorze, wracając popatrz na schodach w prawo - figurka leży przy drewnianej palecie.

10.

Gdy pójdziesz odszukać w starym domu korbkę (w tunelu pod podłogą), po zebraniu korbki rozglądnij się, a odnajdziesz figurkę stojącą na wysokości twojej głowy.

11.

Figurkę odnajdziesz przed wejściem do dalszej sekcji piętra starego domu, przed zablokowanymi drzwiami, gdzie musisz zawiesić latarnię.