Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Umiejętności ze szkoły Summoning pozwalają przywołać na pole walki rozmaite stwory, które wspomogą drużynę w walce. Co więcej, dodatkowe punkty zainwestowane w tą zdolność pozwalają zwiększyć skuteczność (obrażenia, zdrowie, pancerze) wszystkich zaklęć przywołujących (znajdziesz je w szkole Pyrokinetic, Necromancer, Polymorph i Geomancer). Z tego też powodu zdolność ta przydaje się większości postaci.

Uwaga - jeśli masz problem ze znalezieniem sprzedawców oferujących dane książki umiejętności, zajrzyj do rozdziału z mapą Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx, gdzie znajdziesz wszystkich sprzedawców z gry.

Ikona

Nazwa + Opis

Koszt

Dlaczego warto z niej korzystać

Acid Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Acid i odblokowując zdolność Poison Dart i Corrosive Spray - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Acid Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Acid i odblokowując zdolność Poison Dart i Corrosive Spray.

2 Memory

1 AP

2 SP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna w przypadku, gdy walczysz z celami wrażliwymi na truciznę. Zdolność skuteczniejsza niż Poison Infusion, gdyż daje dostęp do dodatkowej umiejętności.

Conjure Incarnate - pozwala przywołać stwora, który następnie oddany jest pod kontrolę gracza - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Conjure Incarnate - pozwala przywołać stwora, który następnie oddany jest pod kontrolę gracza.

Statystyki uzależnione są od poziomu Summoning.

Na 10 poziomie umiejętności Summoning, gracz może przywołać Incarnate Champin, wzmocnioną wersję potwora.

1 Memory

2 AP

5 tur odnowienia

Zdolność bardzo przydatna szczególnie na początku rozgrywki - przywołany stwór może z powodzeniem walczyć z większością wrogów.

Stwór zyskuje właściwości żywiołu, na którym został wezwany - wezwany na ogniu będzie miał niewrażliwość na ogień i dysponował będzie zaklęciem Fireball.

Cursed Electric Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Cursed Electricity i odblokowując zdolność Eletric Discharge i Closed Circuit - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Cursed Electric Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Cursed Electricity i odblokowując zdolność Eletric Discharge i Closed Circuit.

2 Memory

1 AP

2 SP

3 tury odnowienia

Jedna z najlepszych zdolności z tej szkoły, głównie z uwagi na dodatkową umiejętność Closed Circuit, która zadaje olbrzymie obrażenia.

Dimensional Bolt - wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia od losowego żywiołu i tworzy ten żywioł pod nogami celu - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Dimensional Bolt - wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia od losowego żywiołu i tworzy ten żywioł pod nogami celu.

1 Memory

2 AP

1 tura odnowienia

Zdolność, na której nie bardzo można polegać - może zadać obrażenia od żywiołu, na który cel jest niewrażliwy. Z tego powodu nie warto z niej korzystać.

Dominate Mind - pozwala zdominować cel, nakładając na niego efekt Charmed - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Dominate Mind - pozwala zdominować cel, nakładając na niego efekt Charmed.

1 Memory

3 AP

5 tur odnowienia

Bezapelacyjnie najlepsza zdolność z tej szkoły. Pozwala przejąć kontrolę nad celem na 2 tury, pod warunkiem, iż nie posiada on magicznego pancerza.

Doskonale sprawdza się także do kontrowania tego efektu, jeśli wróg użył go na twojej postaci - wystarczy ponownie przejąć nad nią kontrolę, by ta wróciła na twoją stronę.

Door to Eternity - daje wszystkim pobliskim przywołańcom nieśmiertelność i nie pozwala im umrzeć przez 2 tury - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Door to Eternity - daje wszystkim pobliskim przywołańcom nieśmiertelność i nie pozwala im umrzeć przez 2 tury.

2 Memory

3 AP

2 SP

5 tur odnowienia

Zdolność, która jest bardzo skuteczna, gdy w pobliżu rzucającego znajduje się kilka przywołanych istot. Doskonale współgra ze zdolnością Supercharger - można wzmocnić przywołaną istotę, która potem przetrwa 2 tury, gdyż będzie nieśmiertelna.

Electric Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Electricity i odblokowując zdolność Electric Discharge - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Electric Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Electricity i odblokowując zdolność Electric Discharge.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna w przypadku, gdy walczysz z celami wrażliwymi na elektryczność.

Elemental Totem - pozwala wezwać totem, który przez 3 tury atakował będzie najbliższy cel - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Elemental Totem - pozwala wezwać totem, który przez 3 tury atakował będzie najbliższy cel.

Statystyki uzależnione są od poziomu Summoning.

1 Memory

2 AP

1 tura odnowienia

Podobnie jak Conjure Incarnate, totem zyskuje właściwości żywiołu, na którym został wezwany - może więc zadawać dowolne obrażenia.

Zdolność, która użyteczna jest przez całą rozgrywkę - nawet jeśli nie zadaje wysokich obrażeń, odciągnie 1-2 ataki wroga na siebie.

Ethereal Storm - przywołuje wiele pocisków, które będą leczyć sprzymierzeńców bądź ranić wrogów losowym elementem - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Ethereal Storm - przywołuje wiele pocisków, które będą leczyć sprzymierzeńców bądź ranić wrogów losowym elementem.

3 Memory

4 AP

3 SP

5 tur odnowienia

Najsłabsze z "najmocniejszych" zaklęć w grze, gdyż, podobnie jak Dimensional Bolt, nie da się na nim polegać - może zadać olbrzymie obrażenia, gdy akurat trafi się żywioł, na który wróg jest wrażliwy, lecz może wyleczyć wrogów, gdy będą oni niewrażliwi na dany efekt.

Farsight Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, zwiększając jego magiczny pancerz - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Farsight Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, zwiększając jego magiczny pancerz.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność, której nie warto używać - premia do magicznego pancerza jest niewielka.

Fire Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Fire i odblokowując zdolność Fireball - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Fire Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Fire i odblokowując zdolność Fireball.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna w przypadku, gdy walczysz z celami wrażliwymi na ogień.

Ice Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Ice i odblokowując zdolność Restoration i Healing Ritual - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Ice Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Ice i odblokowując zdolność Restoration i Healing Ritual.

2 Memory

1 AP

2 SP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna, gdy w drużynie brakuje uzdrowiciela, bądź trzeba zadać dodatkowe obrażenia nieumarłym celom.

Necrofire Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Necrofire i odblokowując zdolność Fireball i Epidemic of Fire - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Necrofire Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Necrofire i odblokowując zdolność Fireball i Epidemic of Fire.

2 Memory

1 AP

2 SP

3 tury odnowienia

Podobnie jak Cursed Electric Infusion, zdolność potężna ze względu na dodatkową umiejętność, Epidemic of Fire, która jest w stanie dotkliwie ranić wiele celów.

Planetary Gateway - pozwala stworzyć dwa portale, pomiędzy którymi można się następnie przemieszczać - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Planetary Gateway - pozwala stworzyć dwa portale, pomiędzy którymi można się następnie przemieszczać.

2 Memory

3 AP

1 SP

6 tur odnowienia

Bardzo użyteczna zdolność, lecz tylko w przypadku walk, podczas których wrogowie rozsiani są po całej okolicy i ciężko do nich dotrzeć. Można także wykorzystać tą zdolność, by przenieść magów i łuczników z własnej drużyny na wzniesienie, by dać im przewagę wysokości.

Poison Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Poison i odblokowując zdolność Poison Dart - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Poison Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Poison i odblokowując zdolność Poison Dart.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna w przypadku, gdy walczysz z celami wrażliwymi na truciznę.

Power Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, zwiększając jego pancerz fizyczny i odblokowująć zdolności Whirlwind i Rush - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Power Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, zwiększając jego pancerz fizyczny i odblokowująć zdolności Whirlwind i Rush.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność kompletnie bezużyteczna, szkoda marnować na nią miejsca.

Rallying Cry - pozwala przywrócić Witalność i magiczny pancerz celu - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Rallying Cry - pozwala przywrócić Witalność i magiczny pancerz celu. Ilość przywróconych punktów rośnie wraz z ilością sojuszników i totemów znajdujących się w pobliżu celu.

1 Memory

2 AP

3 tury odnowienia

Ciekawa zdolność, która może przydać się, gdy wróg zadaje duże obrażenia od magii, a twoja drużyna często przywołuje totemy. Posiada krótki czas odnowienia i zajmuje tylko 1 slot, warto mieć ją w gotowości.

Shadow Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, pozwalając mu znikać i zadawać dodatkowe obrażenia - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Shadow Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, pozwalając mu znikać i zadawać dodatkowe obrażenia.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność, która na papierze wygląda obiecująco, w rzeczywistości jest nieskuteczna - lepiej wykorzystać inne wzmocnienia.

Soul Mate - wskazany cel połowę punktów pancerza magicznego i witalności, którą odnawia rzucający zaklęcie - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Soul Mate - wskazany cel połowę punktów pancerza magicznego i witalności, którą odnawia rzucający zaklęcie.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Bardzo sytuacyjne zaklęcie - przyda się tylko w bardzo specyficznych sytuacjach, z tego też powodu lepiej je sobie odpuścić.

Supercharger - zdolność zwiększa obrażenia zadawane przez przywołaną istotę o 50%, lecz ta zginie na początku swojej kolejnej rundy - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Supercharger - zdolność zwiększa obrażenia zadawane przez przywołaną istotę o 50%, lecz ta zginie na początku swojej kolejnej rundy.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność bardzo skuteczna wtedy, gdy często korzystasz z potężnych przywołańców (takich jak Bone Widow z drzewka Necromancer) - warto korzystać z niej, gdy przywołanej istocie została 1 tura do końca żywota.

Warp Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, pozwalając mu na korzystanie ze zdolności Teleport i Netherswap - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Warp Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, pozwalając mu na korzystanie ze zdolności Teleport i Netherswap.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Kolejna bardzo sytuacyjna zdolność - jeśli potrzeba ci Teleportacji, warto w to zainwestować, w przeciwnym wypadku lepiej jest wykorzystać gniazdo Memory na coś innego.

Water Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Water i odblokowując zdolność Restoration - Summoning | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Water Infusion - zaklina przywołanego Incarnate, nadając mu żywioł Water i odblokowując zdolność Restoration.

1 Memory

1 AP

3 tury odnowienia

Zdolność przydatna w przypadku, gdy potrzebny jest dodatkowy uzdrowiciel.