Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zniszczona karawana | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

1 - Zniszczona karawana | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Wybrzeże Żniwiarza - szczątki karawany

2. Wybrzeże Żniwiarza - wejście do Jaskini Rozbójników

3. Kłoda - wejście do Przybytek Effie

4. Kłoda - magister Julian

Nieopodal mostu do Kłody napotkasz na szczątki karawany [1] oraz kręcącą się w okolicy Dwarf Warmaiden. Jeśli masz wystarczająco rozwiniętą perswazję to możesz nakłonić ją do opowiedzenia jej wersji wydarzeń. Po rozmowie krasnolodka ucieknie.

Uwaga: Jeśli posiadasz zdolność Spirit Vision, wystarczy że użyjesz jej w pobliżu karawany. Okoliczne duchy opowiedzą ci całą historię niezbędną do zakończenia zadania.

Przemierzając klify, spotkasz klika grup krasnoludów, którzy wydają się być pod wpływem jakiejś siły. Większość z nich odpowie atakiem, tylko jedna z nich, będzie chciała z tobą rozmawiać. Powie ci że pozostałości karawany zostały zabrane do Jaskini Rozbójników [2]. Jeśli posiadasz odpowiednią ilość punktów perswazji to dowiesz się także, że pracuje ona dla Lohara.

Jeśli chcesz możesz udać się do ruin przy wejściu do Jaskini Rozbójników, by zlikwidować grupę "opętanych" krasnoludów. Jeśli jednak nie zdecydujesz się na to wystarczy, że wrócisz do Kłody i doniesiesz o losie karawany jednej z dwóch osób.

Wybór 1: Powiedziano Loharowi

Lohara znajdziesz w Przybytku Effie [3]. Tam możesz porozmawiać z nim i powiedzieć mu co stało się z jego karawaną.

Nagroda: Brak

Wybór 2: Powiedziano magister Julian

Julian [4] znajduje się na jednym z pomostów. W czasie rozmowy zejdź na temat zaginionej karawany. Kiedy zapyta się czego się dowiedziałeś, możesz wybrać jedną z podanych wersji, niekoniecznie prawdziwej.

Nagroda: 2000 punktów doświadczenia