Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie Gdzie jest Matkina w Torment: Tides of Numenera?

Gdzie znajduje się Matkina i jak odnaleźć drogę do Sanktuarium Pana Wcieleń? W tym rozdziale dowiesz się, jak rozwiązać zadanie Chłodny, opanowany szelma w Torment: Tides of Numenera.

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017

Sposób odblokowania: zadanie jest automatycznie rozpoczynane po zakończeniu zadania głównego Upadek na ziemię.

Twoim głównym celem jest odnalezienie jednej z mieszkanek miasta, zwanej Matkina. Z rozmowy mającej miejsce podczas końcówki misji Upadek na ziemię dowiesz się, iż postać ostatnio widziana była w dzielnicy Bebechy - tam też należy się udać.

By pchnąć zadanie dalej, porozmawiaj z Mapperem - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
By pchnąć zadanie dalej, porozmawiaj z Mapperem

W lokacji jest dość sporo osób do pogadania, jednak ciebie interesuje jedna z nich - Kartograf, którego znajdziesz mniej więcej w centrum Bebechów (M4.1). Podczas rozmowy dowiesz się, iż pomoże ci on namierzyć poszukiwaną przez ciebie kobietę, jednak, jak zwykle, wymagał będzie od ciebie przysługi - odnalezienia tajemnego sanktuarium.

Do sanktuarium dostać się można na dwa sposoby:

  • Rozmawiając z Ch'kektem (M4.2), jednym ze Sticha, co jest rozwiązaniem pokojowym, niewymagającym walki.
  • Wdzierając się tam metodą siłową, jednak będzie trzeba wyczyścić legowisko Sticha ze stworów.

Metoda pokojowa - rozmowa z Ch'kekt

By szybko dostać się do legowiska, możesz przekonać Chhekta, by dogadali się z ludźmi - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
By szybko dostać się do legowiska, możesz przekonać Ch'hekta, by dogadali się z ludźmi

Rozmawiając z jednym ze Sticha (Ch'kekt), którego znajdziesz w Bebechach (M4.2). W trakcie rozmowy zorientujesz się, iż twój bohater nie będzie w stanie porozumieć się ze stworem. Po wyczerpaniu opcji dialogowych pojawi się nowa, zakończona [Anamnezą]. Pozwoli ci ona, po wykonaniu dość trudnego testu na intelekt zapoznać się z językiem Sticha.

Gdy już przypomnisz sobie ich dialekt (+3PD), zapytaj, czy stworzenie przetransportuje cię do tajemnego sanktuarium. Potwór przystanie na twoją prośbę.

Uwaga! Należy wcześniej zakończyć zadanie Niestabilne fundamenty, wariantem pokojowym, by stwór postrzegał cię jako przyjaciela i zgodził się na transport. Na miejscu, udaj się na południowy zachód i udaj się Zasypanego Rozwidlenia.

Dotrzesz do sanktuarium Pana Wcieleń.

Metoda siłowa

Główny Brygadzista może stworzyć Stycha-automata potrzebnego do dotarcia do legowiska - Chłodny, opanowany szelma (The Cold, Calculating Jack) - główne zadanie - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Główny Brygadzista może stworzyć Stycha-automata potrzebnego do dotarcia do legowiska

By móc dostać się do legowiska, udaj się wpierw do osuwiska (M4.3), z którym wejść można w interakcję, by odkryć zwłoki (musisz użyć Siły żeby oczyścić gruzowisko). Zbadaj zwłoki, zakończ interakcję i spotkaj się raz jeszcze z Peliai żeby wysłuchać jej rady. Możesz już udać się do jednego z robotów w Bebechach - Głównego Brygadzisty (M4.4). W czasie rozmowy będzie można poprosić go, by stworzył dla ciebie robota, który pomoże ci się dostać do legowiska - nie przejmuj się wyborem opcji dialogowych, jest tutaj jedna ścieżka rozwoju dyskusji, która zawsze prowadzi do stworzenia robota.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie