Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Erritis - Zagubiony Pasterz (The Lost Shepherd) poradnik Torment: Tides of Numenera

Oto opis, jak wykonać zadanie Erritisa w Torment: Tides of Numenera.

Ostatnia aktualizacja: 3 marca 2017

W Święcącej Alkowie odnajdziesz kij pasterza. - Erritis - Zagubiony Pasterz (The Lost Shepherd) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W Święcącej Alkowie odnajdziesz kij pasterza.

Gdy tylko pojawisz się w Dolinie Poległych Bohaterów, Erritis zacznie się dziwnie zachowywać. Porozmawiaj z mężczyzną, a dowiesz się, że panicznie boi się odwiedzić jeden z pobliskich grobowców. Udaj się do Świecącej Alkowy (M12.7) i sięgnij po kij pasterza. Dojdzie do dziwnej sceny, podczas której dowiesz się, że w Labiryncie pojawiło się nowe odbicie.

Gdy zawitasz do Samotni, ujrzysz nowe odbicie - Erritisa. Porozmawiaj z mężczyzną, a dowiesz się smutnej prawdy o bohaterze. Jak się okazuje, jest on opętany przez demony, które popychają go do heroicznych czynów. Poprosi cię o pomoc i znalezienie osoby, która będzie w stanie mu pomóc.

Skoura będzie w stanie pomóc Erritisowi w jego przypadłości. - Erritis - Zagubiony Pasterz (The Lost Shepherd) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Skoura będzie w stanie pomóc Erritisowi w jego przypadłości.

Dalsza kontynuacja zadania jest dopiero możliwa w Wykwicie. Udaj się do Starego Kazamatu Niewolników i porozmawiaj ze Skourą (M17.3), o dolegliwości twojego towarzysza. Kobieta zacznie go badać, pobierze próbkę jego aury i ostatecznie dowiesz się, że musisz powrócić do Samotni i tam porozmawiać z odbiciem Erritisa.

Porozmawiaj z Erritisem i demonami, które zawładnęły jego ciałem. - Erritis - Zagubiony Pasterz (The Lost Shepherd) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Porozmawiaj z Erritisem i demonami, które zawładnęły jego ciałem.

Udaj się do Labiryntu i porozmawiaj z widmem Erritisa. Rozpocznij dialog z demonami, które go opętały. Podczas dialogu, będziesz mógł podąć decyzję co do przyszłości Aligerna:

  • Możesz zgodzić się na układ z demonami, które zwiększą umiejętności Aligerna (Siła, Szybkość +1), co jednak szybciej wyczerpie siły witalne mężczyzny i doprowadzi go do jeszcze szybszej śmierci. Dzięki temu jednak, wzmocniony Erritis zostanie w drużynie i będzie mógł cię dalej wspierać. Zadanie zakończy się i zdobędziesz 40 PD.
  • Jeśli będziesz naciskał, by demony opuściły ciało Erritisa, zgodzą się na układ - przestaną go popychać do heroicznych czynów, jednak nie opuszczą do końca jego ciała. Mężczyzna nie zmieni swoich statystyk i zdobędziesz 40 PD.
W samotni możesz ostatecznie rozdzielić Erritisa od trapiących go demonów. - Erritis - Zagubiony Pasterz (The Lost Shepherd) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W samotni możesz ostatecznie rozdzielić Erritisa od trapiących go demonów.

Finał przygód mężczyzny może dokonać się w trakcie zadania Prawo do Istnienia. Gdy ponownie trafisz na Erritisa w swoim umyśle, możesz ostatecznie rozdzielić mężczyznę od demonów (zyskasz 100 PD). Spowoduje to jednak, że zniknie i nie będziesz w stanie go przyłączyć do swojej drużyny. Wpłynie to jednak bardzo pozytywnie na epilog historii twojego towarzysza.