Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Implanty i zabiegi chirurgiczne w Torment Tides of Numenera Wszystkie operacje chirurgiczne w Torment: Tides of Numenera

Na tej stronie dowiesz się, jakie implanty możesz wszczepić swojej postaci w Torment: Tides of Numenera w klinice chirurgicznej w Klifach Sagusa. Oto wszystkie operacje w dzielnicy Skraj Klifów oraz ich skutki.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Wybieraj interesujące Cię zabiegi z listy - Implanty i zabiegi chirurgiczne w Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Wybieraj interesujące Cię zabiegi z listy

W trakcie gry możesz zdecydować się na odwiedzenie gabinetu chirurgicznego, który pozwala na odblokowanie nowych umiejętności. Gabinetem tym zarządza Jernaugh i odnajdziesz go w północno-zachodniej części dzielnicy Skraj Klifu (Cliff's Edge) miasta Klify Sagusa (M6.5). Postać ta specjalizuje się w wykonywaniu zabiegów polegających na wszczepianiu implantów. Każdy taki zabieg może odblokować nową umiejętność. Oto kilka ważnych rzeczy związanych z tą mechaniką gry:

  • Implanty może otrzymywać wyłącznie główny bohater
  • Każdy implant wymaga uiszczenia opłaty, zazwyczaj w okolicach 100 błyszków.
  • W wyniku przeprowadzonego zabiegu główny bohater straci kilka punktów zdrowia, tak więc jeśli chcesz zakupić kilka zdolności za jednym podejściem nie zapomnij go podleczyć. W przeciwnym razie możesz zginąć podczas zabiegu.
  • Nie możesz poznać dokładnych efektów zabiegu dopóki nie zapłacisz za usługę, tak więc zapoznaj się z informacjami z poniższej tabeli.

NAZWA UMIEJĘTNOŚCI

OPŁATA

EFEKTY

Rękawice z Pazurami (The Clawed Gauntlets)

125

Wzmocnienie ataków bez broni poprzez wyposażenie bohatera w wysuwane ostrza, które zadają 4 punkty obrażeń fizycznych.

Strzęp Wspomnienia (The Jagged Memory)

110

+1 do obrażeń relatywistycznych na ataki wręcz bronią

Osaczająca Ciemność (The Encroaching Darkness)

100

Przywrócenie 8 punktów zdrowia. Umiejętności możesz użyć raz dziennie.

Nanity Krwi (Blood Nanites)

95

Zapewnienie niewrażliwości na większość stanów, które zadają obrażenia co rundę. Mowa to tu o takich stanach jak krwawienie czy poparzenia.

Analizator Numener (The Numenera Analyzer)

95

Zwiększenie o 5% akcji Wiedza o maszynerii, Wiedza mistyczna i Wiedza o naturze.

Sztuczne Oko (The Artificial Eyeball)

110

Zwiększenie poziomu wyszkolenia w zdolności Percepcja o 1 punkt.