Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powstrzymanie ludzi Stracha na Wróble przed zniszczeniem serwerów Wyroczni | Główny wątek fabularny Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz opis przejścia zadania powstrzymania ludzi Stracha na Wróble przed zniszczeniem serwerów Wyroczni. Batmana czeka w związku z tym sporo walk, także z bardziej elitarnymi odmianami przeciwników.

Do zlokalizowania snajperów użyj trybu detektywa (z bezpiecznej odległości) - Powstrzymanie ludzi Stracha na Wróble przed zniszczeniem serwerów Wyroczni | Główny wątek fabularny - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Do zlokalizowania snajperów użyj trybu detektywa (z bezpiecznej odległości)

Powróć do batmobilu i rozpocznij przejazd w stronę wieży zegarowej. Opuść pokład batmobilu po tym jak znajdziesz się w odległości około 150-200 metrów od celu podrózy, albowiem wieża jest monitorowana przez dwóch snajperów rozstawionych na dachach sąsiednich budynków. Użyj trybu detektywa żeby zlokalizować obu snajperów i następnie postaraj się do każdego z nich zakraść celem wykonania cichych nokautów. Jeśli w międzyczasie zostaniesz przez nich zauważony to pomóż sobie kulkami dymnymi i jak najszybciej zejdź z dachów, chowając się w bocznych uliczkach między budynkami czy w zadaszonych obszarach gdzie snajperzy nie będą mogli Cię dosięgnąć.

Wrogowie mogą próbować rozstawiać wieżyczki obronne - warto im w tym przeszkadzać - Powstrzymanie ludzi Stracha na Wróble przed zniszczeniem serwerów Wyroczni | Główny wątek fabularny - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wrogowie mogą próbować rozstawiać wieżyczki obronne - warto im w tym przeszkadzać

Oprócz snajperów do zneutralizowania jest także dziesięciu innych bandytów i patrolują oni kilkupoziomowy obszar wokół wieży zegarowej. Nie musisz się śpieszyć z ich eliminacją, tak więc używaj trybu detektywa żeby ich lokalizować i w prostszy sposób zaskakiwać. Podczas zabezpieczania okolicy uważaj przede wszystkim na przeciwnika z minigunem, którego tak jak zwykle warto zostawić sobie na koniec. Oprócz tego w miarę wcześnie zneutralizuj też medyka i operatora drona (maszynę latającą możesz wcześniej sabotować dzięki ściągnięciu kodów bezpieczeństwa). W miarę możliwości nie doprowadzaj do wykrycia Batmana, bo nawet jeśli pomyślnie uciekniesz to przeciwnicy mogą zacząć masowo rozstawiać po okolicy wieżyczki obronne. Możesz im w tym przeszkadzać lub unikać rozstawionych wieżyczek lub próbować je niszczyć. Po zabezpieczeniu całej tej okolicy dotrzyj do oznaczonego przez grę terminalu komputerowego i wejdź z nim w interakcję.

Wysłuchaj rozmowy z Wyrocznią, która poinformuje Batmana o nowym dostępnym pobocznym zadaniu (nie jest ono oczywiście obowiązkowe). Powróć teraz na posterunek policji w Gotham żeby porozmawiać z Wyrocznią w cztery oczy. W międzyczasie komisariat zostanie zaatakowany przez oddziały wojskowe Stracha na Wróble.