Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders' Island (1-16) | Wyspa Founders' Island Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz opisy lokalizacji trofeów 1-16 Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island. Trofea są jedną z odmian sekretów (znajdziek) w grze.

Trofeum 1 [1762, 1679]

Dotrzyj na szczyt latarni morskiej - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Dotrzyj na szczyt latarni morskiej

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się w ogólnodostępnym miejscu na szczycie latarni morskiej. Możesz je zabrać bez używania gadżetów.

Trofeum 2 [1965, 1477]

Musisz zderzyć się z osłabioną ścianą - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Musisz zderzyć się z osłabioną ścianą

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się wewnątrz budynku przy wodzie i dostępu do niego broni osłabiona ściana. Rozpocznij na jakimś wyżej położonym punkcie widokowym i poszybuj w stronę tej ściany żeby się przez nią przebić. Możesz już zabrać sekret.

Trofeum 3 [1973, 1510]

Odblokuj sobie dostęp do pomieszczenia z zagadką dzięki użyciu wyciągarki - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Odblokuj sobie dostęp do pomieszczenia z zagadką dzięki użyciu wyciągarki

Wymagane gadżety: batmobil, wyciągarka, hak, zdalne sterowanie batmobilem, wyrzutnia lin

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się w niewielkim pomieszczeniu i dostęp do niego możesz zagwarantować sobie wyłącznie z użyciem batmobilu. Zlokalizuj miejsce, w którym znajduje się interaktywny zaczep i przyczep się do niego z pomocą wyciągarki. Doprowadź do opuszczenia metalowej zasłony i przyciągnij się w to miejsce z wykorzystaniem haka.

Zacznij od ustawienia się na zielonej płycie naciskowej - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Zacznij od ustawienia się na zielonej płycie naciskowej. Uaktywnij następnie zdalne sterowanie batmobilem i odczep wyciągarkę. Ustaw się teraz w pokazanym na powyższym obrazku miejscu i skorzystaj z wyrzutni lin. Pozwoli to Batmanowi ominąć wszystkie czerwone płyty naciskowe i bezpiecznie dotrzeć do otwartej klatki z sekretem.

Trofeum 4 [1905, 1696]

Poszybuj w stronę osłabionej ściany budynku - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Poszybuj w stronę osłabionej ściany budynku

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się wewnątrz budynku Trade House. Odszukaj osłabioną ścianę na lewo od głównego wejścia do tego budynku. Poszybuj w jej stronę z jakiegoś wyższego dachu z zamiarem przebicia się przez nią.

Trofeum 5 [1957, 1788]

Sprawdź budynek przy wodzie - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Sprawdź budynek przy wodzie

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest wewnątrz jednego ze zniszczonych budynków przy wodzie. Możesz je zabrać bez konieczności używania gadżetów.

Trofeum 6 [2067, 1673]

Użyj wyciągarki na generatorze - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Użyj wyciągarki na generatorze

Wymagane gadżety: batmobil, wyciągarka, syntezator mowy, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Do trofeum możesz dotrzeć dopiero po zniszczeniu jednego z punktów kontrolnych milicji. Odszukaj w zadaszonym obszarze generator, który musisz naładować z użyciem wyciągarki batmobilu (dbaj o to żeby wskaźnik obrotów znajdował się zawsze w pomarańczowym polu). Doprowadzi to do odsłonięcia korytarza z jednym z robotów Człowieka-Zagadki.

Wyślij robota w stronę płyty naciskowej - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wyślij robota w stronę płyty naciskowej

Jeżeli nie posiadasz czipu potrzebnego do kontrolowania robotów to zainteresuj się innymi sekretami, dzięki czemu prędzej czy później go pozyskasz. W przeciwnym wypadku użyj od razu syntezatora mowy na robocie. Nakaż maszynie żeby dotarła do prawej płyty naciskowej. Możesz już użyć pazura żeby zabrać trofeum z prawej klatki.

Trofeum 7 [2157, 1676]

Odszukaj płytę naciskową na pomoście między wieżowcami - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Odszukaj płytę naciskową na pomoście między wieżowcami

Wymagane gadżety: hak

Opis odnalezienia trofeum: Zajmij się zbadaniem podziemnych obszarów, a konkretnie miejsca z uszkodzonym napisem Killinger. Przedostań się z użyciem haka na górną półkę, na której odnajdziesz zamkniętą klatkę z trofeum i współrzędne [2147, 1492]. Otwórz mapę świata i odszukaj na podstawie współrzędnych (są one wyświetlane w prawym dolnym rogu ekranu) miejsce, które musisz zbadać - jest to pomost pomiędzy dwoma wieżowcami na zachód stąd. Po dotarciu na miejsce ustaw się na płycie naciskowej i zaczekaj na przemówienie Człowieka-Zagadki.

Zanurkuj i wkleć do podziemnych tuneli - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Zanurkuj i wkleć do podziemnych tuneli

Przed Tobą dość trudny wyścig z czasem - musisz w mniej niż 30 sekund powrócić do klatki z trofeum. Gdy tylko próba czasowa wystartuje odbij się od krawędzi budynku i zanurkuj. W odpowiednim momencie musisz wyrównać lot, dzięki czemu nie uderzysz w żadną z przeszkód ani nie dotkniesz ziemi. Przeleć kawałek prosto i następnie skręć w lewo żeby wlecieć do podziemnych obszarów. Tu musisz dwukrotnie skręcić w prawo i na koniec ponownie skorzystać z haka żeby przyciągnąć się do półki z sekretem. Jeśli nie popełnisz błędów to w momencie zdobycia trofeum będziesz miał co najmniej 5 sekund w zapasie.

Trofeum 8 [2240, 1093]

Trofeum zdobywa się bez żadnych przeszkód - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Trofeum zdobywa się bez żadnych przeszkód

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Dotrzyj do dużego szkieletu budynku z neonem Gotham City Trains. Trofeum odnajdziesz na jednym z pięter tego budynku w ogólnodostępnym miejscu.

Trofeum 9 [2256, 1332]

Dotrzyj na dach wieżowca - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Dotrzyj na dach wieżowca

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest na dachu wieżowca i możesz je zdobyć bez pomocy ze strony gadżetów.

Trofeum 10 [2216, 1467]

Wymagane gadżety: batmobil, skaner kryminalistyczny, hak - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Wymagane gadżety: batmobil, skaner kryminalistyczny, hak

Opis odnalezienia trofeum: Odszukaj pulsujący zielony przycisk na ścianie jednego z budynków, podjedź do niego batmobilem i załącz skaner kryminalistyczny. Pozostań w trybie bojowym batmobilu i zacznij podążać za zielonymi pytajnikami pojawiającymi się w wyniku działania skanera. Pytajniki zaprowadzą Cię do włazu przy suficie. Wyjdź z batmobilu, ustaw się w pokazanym na powyższym obrazku miejscu i użyj haka.

Użyj działka 60mm na zielonym znaku - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Użyj działka 60mm na zielonym znaku

Po tym jak dotrzesz na wyższy poziom przywołaj do siebie batmobil, ponownie uaktywnij skaner kryminalistyczny i wznów podążanie za zielonymi pytajnikami. Doprowadzą Cię one do budynku, na ścianie którego pojawi się okrągły zielony znak. Użyj działka żeby ostrzelać do miejsce, doprowadzając do zniszczenia osłabionego fragmentu ściany. Możesz już dotrzeć do skrytki z trofeum.

Trofeum 11 [2368, 1430]

Batman i robot muszą ustawić się na oddzielnych płytach naciskowych - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Batman i robot muszą ustawić się na oddzielnych płytach naciskowych

Wymagane gadżety: syntezator mowy

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się w małej zamkniętej klatce. W celu uzyskaniu do niego dostępu musisz "współpracować" z przebywającym w tej okolicy robotem Człowieka-Zagadki. Jeżeli jest to Twoje pierwsze spotkanie z robotem to musisz zajść go od tyłu i wykonać na nim nokaut, dzięki czemu pozyskasz czip pozwalający na wydawanie poleceń robotom. W przeciwnym wypadku możesz pominąć ten krok.

Ustaw się poza polem widzenia robota (jeśli przeprowadziłeś nokaut to użyj batarangu na pytajniku żeby pojawiła się jego odnowiona wersja) i nie pozwól na to żeby zauważył Batmana, bo skupiłby się wtedy wyłącznie na atakowaniu bohatera. Wybierz z inwentarza syntezator mowy i zaznacz robota. Nakaż następnie maszynie żeby ustawiła się na prawej płycie naciskowej. Zbliż się ostrożnie do lewej płyty i zatrzymaj na niej Batmana. Możesz już zwrócić się w stronę sekretu i złapać go na odległość z pomocą pazura.

Trofeum 12 [2319, 1668]

Sprawdź obszar pod rampą - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Sprawdź obszar pod rampą

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się pod ogromną stalową rampą. Możesz pozyskać ten sekret bez korzystania z gadżetów.

Trofeum 13 [2177, 1839]

Traf batarangami w pytajniki po tym jak wysuniesz je ze ściany - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Traf batarangami w pytajniki po tym jak wysuniesz je ze ściany

Wymagane gadżety: batmobil, wyciągarka, batarang, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się w zamkniętej klatce na ścianie. Dotrzyj w to miejsce batmobilem i użyj wyciągarki na interaktywnym zaczepie. Wysuń ze ściany płytę z trzema pytajnikami. Wysiądź z batmobilu i traf batarangami w te pytajniki (wciskaj klawisz/przycisk odpowiedzialny za szybkie używanie batarangów). Możesz już złapać trofeum z pomocą pazura.

Trofeum 14 [2199, 1947]

Bramka, na której trzeba użyć impulsu elektrycznego - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Bramka, na której trzeba użyć impulsu elektrycznego

Wymagane gadżety: impuls elektryczny, batarang, zdalnie sterowany batarang

Opis odnalezienia trofeum: Odszukaj zamknięte przejście przy wodzie, które można odblokować celując z wykorzystaniem impulsu elektrycznego w znajdujący się nad bramką generator. Wejdź do środka, ale nie śpiesz się z dotarciem do trofeum, bo po prawej stronie jest wieżyczka obronna. Użyj batarangu na tutejszym zielonym pytajniku żeby rozwinąć roletę.

Pozbądź się robotów z pomocą zdalnego batarangu - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Pozbądź się robotów z pomocą zdalnego batarangu

Po zabraniu sekretu w sąsiednim pomieszczeniu pojawi się grupa robotów Człowieka-Zagadki i nie możesz z nimi stoczyć bezpośredniej bitwy, bo są one wyposażone w broń palną. Zamiast tego wybierz zdalnie sterowany batarang i nakieruj go na zielony pytajnik. Zaczekaj aż roboty zostaną zniszczone przez wieżyczkę obronną i ponownie użyj zdalnego batarangu żeby rozwinąć roletę. Na koniec skorzystaj z impulsu żeby odblokować sobie wyjście.

Trofeum 15 [2252, 1813]

Sekret bardzo łatwo możesz odnaleźć - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Sekret bardzo łatwo możesz odnaleźć

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest w ogólnodostępnym miejscu. Odnajdziesz je niedaleko materaca oraz płonącej beczki.

Trofeum 16 [2504, 1401]

Dwukrotnie użyj wyciągarki (za drugim razem w celu uniknięcia zmiażdżenia) - Trofea Człowieka-Zagadki na wyspie Founders Island (1-16) | Wyspa Founders Island - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Dwukrotnie użyj wyciągarki (za drugim razem w celu uniknięcia zmiażdżenia)

Wymagane gadżety: batmobil, wyciągarka, pazur, zdalne sterowanie batmobilem

Opis odnalezienia trofeum: Odszukaj batmobilem interaktywny zaczep, złap się go z pomocą wyciągarki i wysuń fragment ściany. Wejdź do długiego korytarza z klatką z trofeum. Ustaw się na płycie naciskowej i złap trofeum z pomocą pazura. Akcja ta uaktywni pułapkę i musisz szybko działać żeby Batman nie został zmiażdżony. Uaktywnij zdalne sterowanie batmobilem i ponownie wysuń ścianę z wykorzystaniem wyciągarki batmobilu.