Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz opisy lokalizacji trofeów 11-21 Człowieka-Zagadki w tajnej bazie rycerza Arkham. Trofea są jedną z odmian sekretów (znajdziek) w grze.

Trofeum 11

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, impuls elektryczny, batarang, pazur - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, impuls elektryczny, batarang, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Odszukaj na pierwszym poziomie szybu panel sterowania i włam się do niego z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania - hasło to SEMICONDUCTORS. W nowym pomieszczeniu musisz rozwiązać zagadkę i polega ona na przeprowadzeniu ładunku elektrycznego przez labirynt zbudowany z tub. Musisz najpierw użyć impulsu elektrycznego i następnie w odpowiednich momentach trafiać batarangami w pytajnik żeby doprowadzać do przemieszczania się wybranych elementów labiryntu. Prawidłowa trasa podróży ładunku pokazana została na powyższym obrazku. Po rozwiązaniu zagadki złap trofeum z wykorzystaniem pazura.

Trofeum 12

Wyczekuj na odpowiedni moment żeby rzucić batarangiem - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wyczekuj na odpowiedni moment żeby rzucić batarangiem

Wymagane gadżety: batarang, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest w południowej części drugiego poziomu szybu. Do zaliczenia jest tu mało skomplikowana zagadka i do jej rozwiązania używa się batarangów. Musisz ukończyć trzy próby i w każdej z nich należy rozpocząć od trafienia w centralny zielony pytajnik. Następnie musisz ponownie użyć batarangu, ale w takim momencie żeby do trafienia doszło wtedy gdy na monitorze z pytajnikiem pojawi się okrąg. Cała ta zagadka wymaga dobrego wyczucia czasu, zwłaszcza że musisz rzucać batarangami z lekkim wyprzedzeniem (szczególnie w kolejnych próbach gdy sekwencja jest przyśpieszana). Pamiętaj o tym żeby stać jak najbliżej pytajnika, dzięki czemu batarangi nie będą musiały pokonywać dalekiej drogi. Po zaliczeniu zagadki użyj pazura żeby złapać sekret.

Trofeum 13

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest w kuli na trzecim poziomie szybu i żeby uzyskać do niego dostęp musisz przeprowadzić kulę przez dużą metalową konstrukcję. Będą ci do tego potrzebne dwa gadżety - urządzenie do zdalnego hakowania jest wykorzystywane do wprawiania w ruch i zatrzymywania trzech obrotowych elementów konstrukcji, a batarang jest używany do zmiany kierunku ich obracania. Prawidłowa trasa podróży kuli pokazana została na powyższym obrazku. Pamiętaj o tym żeby zatrzymywać cały mechanizm przed zmianą kierunku obracania się metalowych obiektów, dzięki czemu zmniejszy się ryzyko wypadnięcia kuli poza centralny mechanizm (zagadka zostanie zresetowana jeśli kula dotrze do jednego z czerwonych otworów). Po tym jak kula wyląduje w zielonym otworze udaj się do niej i zabierz sekret.

Trofeum 14

Ustaw batmobil na dużej pionowej płycie naciskowej - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Ustaw batmobil na dużej pionowej płycie naciskowej

Wymagane gadżety: batmobil, wyciągarka, pazur

Opis odnalezienia trofeum: To jedna z trudniejszych zagadek gry. Rozpocznij na drugim poziomie szybu, a konkretnie w okolicach wejścia do bazy rycerza Arkham. Wsiądź do batmobilu i podobnie jak w głównym wątku fabularnym gry użyj wyciągarki pojazdu na zaczepie przy suficie żeby móc opuścić się na dół szybu. Zatrzymaj się w okolicach trzeciego poziomu, a konkretnie na dużej pionowej płycie naciskowej.

Używaj działka batmobilu żeby trafiać w zielone pytajniki podnoszące blokady - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Używaj działka batmobilu żeby trafiać w zielone pytajniki podnoszące blokady

Zwróć się w stronę ogromnej metalowej konstrukcji znajdującej się na przeciwnej ścianie szybu. Plan zakłada przeprowadzanie kul do zielonego otworu znajdującego się na samym dole "zjeżdżalni". Utrudnieniem jest to, że wszystkie blokady są domyślnie opuszczone i w rezultacie kule będą wpadały do czerwonych otworów. Musisz temu zapobiegać ostrzeliwując z użyciem batmobilu pobliskie zielone pytajniki, dzięki czemu blokady będą się tymczasowo podnosiły.

Największym utrudnieniem tej zagadki jest to, że w celu jej zaliczenia musisz przeprowadzić do wyjścia aż trzy kule i nie pozwolić na to żeby w międzyczasie kolejne kule wpadały do czerwonych otworów. W początkowej fazie zagadki na "planszy do gry" powinny znajdować się dwie kule, tak więc na bieżąco trafiaj w pytajniki po przeciwnych stronach konstrukcji. Po przeprowadzeniu dwóch kul szybko popatrz na górę i zacznij pomagać ostatniej trzeciej kuli. Po zaliczeniu zagadki dotrzyj na dowolną pobliską półkę i złap trofeum z wykorzystaniem pazura.

Trofeum 15

Wejście do szybu wentylacyjnego - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wejście do szybu wentylacyjnego

Wymagane gadżety: impuls elektryczny

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum jest w pomieszczeniu we wschodniej części czwartego poziomu szybu. Odszukaj tunel wentylacyjny na północny-zachód od sekretu i przejdź przez niego. Po dotarciu na miejsce przygotuj sobie impuls elektryczny i zacznij używać go na generatorze. Musisz w taki sposób obracać metalową konstrukcją żeby kula z trofeum dotarła do zielonego otworu (nie jest to na szczęście trudne ani skomplikowane).

Trofeum 16

Trofeum jest na dole szybu windy - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Trofeum jest na dole szybu windy

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum to pokazywane jest na mapie jako jeden z sekretów znajdujących się na piątym poziomie szybu, ale w praktyce musisz rozpocząć w południowej części czwartego poziomu (niedaleko wystawy ze strojami królików). Odszukaj tu mianowicie pionowy szyb windy i zeskocz na dół żeby dotrzeć do sekretu.

Trofeum 17

Użyj żelu po tym jak winda zawiezie Cię do osłabionej ściany - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Użyj żelu po tym jak winda zawiezie Cię do osłabionej ściany

Wymagane gadżety: impuls elektryczny, wybuchowy żel

Opis odnalezienia trofeum: Dotrzyj do północno-wschodniej części czwartego poziomu szybu i wejdź do windy. Skorzystaj z impulsu elektrycznego posłanego w stronę generatora żeby przetransportować Batmana na wyższe piętro. Znajduje się tu osłabiona ściana, na której musisz użyć wybuchowego żelu. Za tą ścianą ukryto trofeum.

Trofeum 18

Sprawdź obszar po lewej stronie po wyjściu z windy - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Sprawdź obszar po lewej stronie po wyjściu z windy

Wymagane gadżety: -

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum leży na ziemi tuż obok windy wykorzystywanej do podróżowania pomiędzy czwartym i piątym poziomem szybu.

Trofeum 19

Trofeum leży na dachu baru - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Trofeum leży na dachu baru

Wymagane gadżety: pazur

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum pozostawiono na dachu niewielkiego baru znajdującego się w północnej części piątego poziomu szybu. Złap je z wykorzystaniem pazura.

Trofeum 20

Zhakuj wieżyczkę zanim ustawisz się na płycie - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Zhakuj wieżyczkę zanim ustawisz się na płycie

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, zdalnie sterowany batarang

Opis odnalezienia trofeum: Dotrzyj do zachodniej części piątego poziomu szybu, a konkretnie do obszaru, w którym rozstawiona jest wieżyczka obronna. Zhakuj tę wieżyczkę z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania żeby wyłączyć ją na pół minuty. Szybko ustaw się teraz na płycie naciskowej, a odblokowany zostanie otwór małego szybu wentylacyjnego.

Po tym jak drugi raz rzucisz batarangiem musisz nakierować go na wyładowania w szybie - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Po tym jak drugi raz rzucisz batarangiem musisz nakierować go na wyładowania w szybie

Wrzuć zdalnie sterowany batarang do szybu i pokieruj go w stronę pytajnika znajdującego się w szybie. Ponownie skorzystaj z tego samego gadżetu. Tym razem batarang po wleceniu do szybu musi zostać nakierowany na wyładowania. Dokończ przelot batarangiem, tak by znalazł się on niedaleko zhakowanej wieżyczki. Musisz trafić batarangiem w tutejszą skrzynkę z bezpiecznikami. Możesz już udać się po trofeum.

Trofeum 21

Skorzystaj z szybu windy dopiero po zhakowaniu lub zniszczeniu wieżyczki - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Skorzystaj z szybu windy dopiero po zhakowaniu lub zniszczeniu wieżyczki

Wymagane gadżety: hak, urządzenie do zdalnego hakowania, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Trofeum znajduje się w pozornie niedostępnej części czwartego poziomu szybu. Żeby tam dotrzeć musisz w zachodniej części piątego poziomu zhakować lub zniszczyć (lepszy pomysł - opis jak do niej dotrzeć jest w omówieniu trofeum 20) wieżyczkę obronną. Następnie wkrocz do małego szybu windy, popatrz do góry i przyciągnij się z pomocą haka.

Dwukrotnie musisz skorzystać z urządzenia do zdalnego hakowania - Trofea Człowieka-Zagadki w bazie rycerza Arkham (11-21) | Sekrety - Baza rycerza Arkham - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Dwukrotnie musisz skorzystać z urządzenia do zdalnego hakowania

Po dotarciu na czwarty poziom zlokalizuj konsolę sterowania i włam się do niej z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania - hasło to UNDERNEATH. Wkrocz do nowego obszaru, sprawdź szklaną podłogę i włam się do widocznej poniżej kolejnej konsoli. Możesz już użyć pazura żeby złapać trofeum na odległość.