Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trofea Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga (11-21) | Sekrety - Sterowce Stagga Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajdziesz opisy lokalizacji trofeów 11-21 Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga. Trofea są jedną z odmian sekretów (znajdziek) w grze.

Trofeum 11

Wykorzystuj to, że małpa podąża za Batmanem (jeśli nie napotka żadnych przeszkód) - Trofea Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga (11-21) | Sekrety - Sterowce Stagga - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wykorzystuj to, że małpa podąża za Batmanem (jeśli nie napotka żadnych przeszkód)

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang

Opis odnalezienia trofeum: Zbadaj północne pomieszczenie laboratorium i włam się do panelu z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (hasło to BAMBOO). Musisz tu "współpracować" z więzioną małpką - chodząc w lewo i w prawo sprawisz, że będzie ona podążała za Batmanem. Dodatkowo musisz używać batarangów do trafiania w pytajnik i podnoszenia oraz opuszczania przegród. Najpierw pomóż zwierzęciu w dotarciu na lewą płytę naciskową, a następnie (pod presją czasu) na prawą. Możesz już zabrać trofeum z pobliskiej klatki.

Trofeum 12

Doprowadź małpkę do płyty naciskowej - Trofea Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga (11-21) | Sekrety - Sterowce Stagga - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Doprowadź małpkę do płyty naciskowej

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Zbadaj zachodnią część laboratorium i włam się do panelu z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (hasło to SIMIAN). Musisz tu "współpracować" z więzioną małpką - chodząc w lewo i w prawo sprawisz, że będzie ona podążała za Batmanem. Zwierzę musi dotrzeć do płyty naciskowej i w celu odblokowywania jej przejścia używaj batrangów na zielonym pytajniku. Po zaliczeniu zagadki złap trofeum przyczepione do sufitu (użyj pazura).

Trofeum 13

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang, pazur - Trofea Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga (11-21) | Sekrety - Sterowce Stagga - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Wymagane gadżety: urządzenie do zdalnego hakowania, batarang, pazur

Opis odnalezienia trofeum: Zbadaj dolny poziom wschodniej części laboratorium bioinżynierii. Jest tu panel, do którego musisz się włamać z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (hasło to CHIMPANZEE). Musisz tu "współpracować" z dwoma więzionymi małpkami - chodząc w lewo i w prawo sprawisz, że będą one podążały za Batmanem. Dodatkowo musisz używać batarangów do trafiania w pytajnik i podnoszenia oraz opuszczania przegród. Szympansy muszą ustawić się w pokazanych na powyższym obrazku pozycjach - zablokuj umiejętnie lewe przegrody żeby nie wyruszyły w lewo za Batmanem. Możesz już użyć pazura na trofeum przyczepionym do sufitu.

Trofeum 14

W celu dotarcia do trofeum wystarczy skorzystać z syntezatora mowy - Trofea Człowieka-Zagadki na pokładach sterowców Stagga (11-21) | Sekrety - Sterowce Stagga - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
W celu dotarcia do trofeum wystarczy skorzystać z syntezatora mowy

Wymagane gadżety: syntezator mowy

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie