Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Faza główna klasy D | Światowy Turniej Ninja - Klasa D poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Faza główna różni się tylko jedną rzeczą - walczył będziesz za pomocą drużyny złożonej z trzech zawodników, dlatego będziesz musiał dobrać kogoś do swojej drużyny marzeń. Tak samo jak w poprzedniej rundzie, możesz wykorzystać domyślnie dostępne postacie, bądź wykonać wydarzenie sojuszników, by odblokować kilka kolejnych. Jeśli chcesz odblokować nowych towarzyszy, udaj się w okolice loterii, gdzie znajdziesz czwórkę ninja. Podobnie jak we wcześniejszym zadaniu, porozmawiaj z którymkolwiek z nich, by rozpocząć zadanie - po dokładne informacje udaj się do podrozdziału "Pewien hałaśliwy trening" z sekcji "Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników".

Warto w tym momencie zwrócić uwagę na nowe przedmioty w sklepie - po ostatnich dwóch etapach w klasie D pojawiły się w nim nowe, znacznie mocniejsze przedmioty, z czego część z nich jest po prostu podrasowaną wersją tych, które obecnie używasz. Możesz zakupić je w sklepie, bądź zobaczyć we własnym ekwipunku, czy ich nie posiadasz (np. za znalezione skarby na mapie). Szczegółowe informacje dotyczące doboru uzbrojenia znajdziesz w sekcji Mechanizmy Rozgrywki, w podrozdziale "Dostosowywanie i korzystanie z przedmiotów".

Ta runda rozgrywa się pomiędzy czterema, 3-osobowymi drużynami. - Faza główna klasy D - Światowy Turniej Ninja - Klasa D - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Ta runda rozgrywa się pomiędzy czterema, 3-osobowymi drużynami.

Niezależnie od tego, czy ukończyłeś poboczną misję i czy poświęciłeś czas na eksplorację wyspy, udaj się po raz kolejny do okienka rejestracji (Recepcja turnieju klasy D na mapie), by wziąć udział w ostatniej rundzie klasy D. Podobnie jak ostatnio, będziesz musiał dobrać sojuszników do drużyny - w tej rundzie wszyscy walczą w 3-osobowych składach. Tak jak w poprzedniej rundzie, radziłbym dobrać sobie postacie, którymi potrafisz walczyć, by ułatwić sobie zadanie.

Runda fazy głównej podzielona jest na trzy części, a w każdej z nich będziesz walczył jedną postacią, wybraną przed walką. Dobrym pomysłem jest wybranie twojej najmocniejszej postaci do trzeciej rundy, byś mógł łatwo nadrobić straty, gdyby taka sytuacja miała miejsce. Tak jak ostatnio, kule walki zdobyte w rundzie pierwszej przechodzą do rundy drugiej, a te z kolei do ostatniej, trzeciej. Wygrywa ten, który zdobędzie najwięcej kul walki.

Po wygraniu rundy fazy głównej ukończysz klasę D turnieju ninja i dostaniesz możliwość wybrania jednej z trzech nagród - Faza główna klasy D - Światowy Turniej Ninja - Klasa D - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Po wygraniu rundy fazy głównej ukończysz klasę D turnieju ninja i dostaniesz możliwość wybrania jednej z trzech nagród. Wybór jest oczywiście dowolny, ale powinieneś zainteresować się trzecią (jeśli chcesz mieć więcej gotówki), bądź drugą (jeśli interesują cię duperelki upiększające twoją postać) z nich - pierwsza jest bezużyteczna, ponieważ postać odblokujesz tak czy inaczej wraz ze zbywaniem ryo. Jeśli jednak chcesz mieć do niej dostęp już teraz, możesz wybrać pierwszą nagrode.

Po wyborze nagrody zostaniesz przeniesiony do głównego menu gry, a także uzyskasz dostęp do nowej opcji ze światowego turnieju ninja - "Historia Mecha-Naruto". Oprócz tego sklepy zyskają nowe przedmioty. Przejdź do następnego rozdziału, "Światowy Turniej Ninja - Historia Mecha-Naruto" by kontynuować.