Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostępne opcje | Walka Online poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zabawę rozpoczynasz z zerowym rankingiem - tocząc walki rankingowe możesz go zwiększyć. - Dostępne opcje - Walka Online - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Zabawę rozpoczynasz z "zerowym" rankingiem - tocząc walki rankingowe możesz go zwiększyć.

Rozgrywka sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w zależności od twoich preferencji. Są to: tryb wojny światowej shinobi i menu walki. Pierwsza opcja pozwala automatycznie połączyć się z kilkoma graczami i wziąć udział w turnieju. Po wybraniu postaci (walka indywidualna, bez wsparcia) każdy z graczy zostaje ulokowany na tabeli i toczy kolejne walki z przeciwnikami, przedzierając się w głąb tabeli i zbliżając się do finału. Jak nie trudno się domyślić, by zostać najlepszym trzeba wygrać wszystkie pojedynki.

Menu walki natomiast oferuje kila opcji, takich jak:

  • Gra rankingowa - pojedynek jeden na jednego, w którym gracze łączeni są do walki na podstawie ich rankingu. Każdy z graczy startuje z "zerowym" rankingiem, a w zależności od jego wyników (stosunek walk wygranych do przegranych) zostaje umiejscowiony na tabeli rankingowej. Jest to paradoksalnie najlepszy tryb do rozpoczęcia rozgrywki, gdyż istnieje największa szansa, że zostaniesz połączony z graczem o podobnych zdolnościach.
  • Wybierz gracza - pozwala dostosować oponenta, na przykład zapraszając znajomego do walki.
  • Liga - rodzaj turnieju, w którym wziąć udział może maksymalnie czterech graczy. Od trybu wojny światowej shinobi, czy "zwykłego" turnieju różni się tym, iż tutaj każdy musi stoczyć jedną walkę z każdym graczem, niezależnie od wyników ich pierwszej walki (w normalnym turnieju gracz "wylatuje" z rozgrywki po przegranym pojedynku). Za każdy wygrany mecz gracz otrzymuje 3 punkty. Dodatkowo, jeśli wygrasz dwa pojedynki pod rząd, otrzymasz premię (3 standardowe punkty + 1), przez co o wynikach tego trybu może zadecydować także szczęście i kolejność doboru przeciwników.
  • Turniej - działa na tej samej zasadzie co tryb wojny światowej shinobi. W turnieju może wziąć udział maksymalnie 8 graczy.
  • Nieskończona - gra w założeniach przypominająca tryb przetrwania dla pojedynczego gracza. Walczysz tak długo i tyle pojedynków, aż zostaniesz pokonany.

Niestety, wbrew myśli nasuwającej się w pierwszej chwili (po ukończeniu Światowego Turnieju Ninja) nie ma możliwości walczenia z trzema przeciwnikami na raz - czy to w konfiguracji "każdy na każdego" czy dwóch na dwóch.

Walcząc w potyczkach online, musisz zapamiętać jedną rzecz - wrogowie nie będą walczyć jak twoi dotychczasowi przeciwnicy komputerowi. Tak samo jak ty będą kombinować - będą próbowali cię podejść, wymusić użycie podmian, by wyprowadzić mocniejszy atak gdy nie będziesz go mógł uniknąć, czy sprowokować cię do ataku, wciągając w rezultacie w pułapkę. Oznacza to, że musisz robić to samo - cały czas analizuj wroga, obserwuj jego paski zasobów (chakra, zdrowie, segmenty podmiany czy pasek burzy) i dostosowywuj taktykę. Zajrzyj także do działu Porady na początku tego poradnika, gdzie znajdziesz kilka rad dotyczących walki w ogólnym tego słowa znaczeniu.

Niestety, jest też jedna rzecz która psuje całą radość ze zmagań z innymi graczami - kosmiczne, niespotykane w innych grach lagi. Nie ma znaczenia, czy walczysz z kimś z twojego regionu, czy z drugiego końca świata, ani to, jaki Internet macie - lagi zawsze mogą się pojawić (i z pewnością to zrobią...). Kolejną udręką (choć z drugiej strony także zabezpieczeniem przed ucieczkami) jest niemożliwość wyjścia z turnieju / ligi / wojny światowej shinobi póki nie dobiegnie ona końca - nie ma nic "wspanialszego" jak konieczność przeczenia kilku walk, gdy każdy z przeciwników (lub ty) ma kilkusekundowe opóźnienia. Warto zwrócić na to uwagę przed rozpoczęciem gry - na liście graczy (zanim potwierdzisz gotowość i host może rozpocząć grę) możesz sprawdzić ping innych - jeśli przy kimś znajduje się czerwona ikona, jak najszybciej się stamtąd wynoś i znajdź inną grę. Jeśli wszystkie ikony są zielone, to (w teorii) możesz spokojnie grać.