Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tryby rozgrywki dla pojedynczego gracza | Informacje wstępne i porady poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Ci, którzy nie chcą walczyć z innymi graczami, znajdą w grze coś dla siebie. - Tryby rozgrywki dla pojedynczego gracza - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Ci, którzy nie chcą walczyć z innymi graczami, znajdą w grze coś dla siebie.

Dla ludzi, którzy zdecydowanie nie chcą się mierzyć z innymi graczami (i towarzyszącymi tym pojedynkom lagami...), w grze jest cała masa trybów pozwalających cieszyć się rozgrywką w samotności. Są to:

  • Przygody Ninja - niejako tryb fabularny gry. Szerzej opisany na początku tego poradnika.
  • Światowy Turniej Ninja - bez wątpienia tryb, na którym możesz spędzić najwięcej czasu. Podzielony jest na kilka grup (od D do S+, z dodatkowym trybem Historii Mecha-Naruto), które odblokowuje się stopniowo, jedna po drugiej. Oprócz tego tryb oferuje także możliwość wykonywania wydarzeń sojuszników, wyzwań, czy zleceń z Urzędu Zatrudnienia. Wszystkie te informacje znajdziesz w dziale poświęconym temu trybowi.
  • Przetrwanie - pozwala na rozgrywkę w trybie, w którym bez będziesz bez przerwy toczył pojedynki. Dzieli się na dwie grupy - szkołę przetrwania, gdzie walczysz według z góry ustalonych zasad, a także na mistrzowskie przetrwanie, gdzie każda walka wprowadza nowe zasady. Wbrew temu co pokazuje opis, jest możliwość przywrócenia części zdrowia twojego bohatera - po każdej wygranej walce zostanie przywrócona procentowa wartość, w zależności od twojej skuteczności (może dojść nawet do 60% przywróconego zdrowia). Oznacza to, że praktycznie każde starcie zaczynasz z pełnym zdrowiem.
  • Liga - rodzaj turnieju, w którym wziąć udział może maksymalnie czterech graczy. Od trybu wojny światowej shinobi, czy "zwykłego" turnieju różni się tym, iż tutaj każdy musi stoczyć jedną walkę z każdym graczem, niezależnie od wyników ich pierwszej walki (w normalnym turnieju gracz "wylatuje" z rozgrywki po przegranym pojedynku). Za każdy wygrany mecz gracz otrzymuje 3 punkty. Dodatkowo, jeśli wygrasz dwa pojedynki pod rząd, otrzymasz premię (3 standardowe punkty + 1), przez co o wynikach tego trybu może zadecydować także szczęście i kolejność doboru przeciwników.
  • Turniej - działa na tej samej zasadzie co tryb wojny światowej shinobi. W turnieju może wziąć udział maksymalnie 8 graczy.
  • Trening - jak sama nazwa wskazuje, pozwala na trening. Możesz dostosować całą masę różnych opcji, jak niekończąca się chakra czy wskaźnik burzy. Domyślnie drugi gracz stoi nieruchomo, byś mógł go bezkarnie okładać - nic nie stoi na przeszkodzie, by rolę tę przejął inny gracz, bądź postać była sterowana przez gracza komputerowego. Jest to doskonały tryb by przetestować skuteczność danej drużyny, czy kombinacji ataków.
  • Pojedynek - zwykłe starcie jeden na jednego, pomiędzy graczem a komputerem, dwójką graczy, czy dwójką komputerów.