Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie | Światowy Turniej Ninja - Klasa A, S i S+ poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Powinieneś kojarzyć tą mapę, jeśli ukończyłeś historię Mecha-Naruto. - Wprowadzenie - Światowy Turniej Ninja - Klasa A - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Powinieneś kojarzyć tą mapę, jeśli ukończyłeś historię Mecha-Naruto.

By wziąć udział w klasie A turnieju ninja, uruchom "Światowy Turniej Ninja" z głównego menu gry i wybierz opcję kontynuowania rozgrywki. Ponownie zostaniesz poproszony o wybór postaci, po czym czeka cię krótka animacja, a po niej rozmowa. W jej trakcie dowiesz się, iż otrzymałeś dostęp do kolejnej części wyspy (Klasa A - Plac Festiwalowy), a także odblokowałeś możliwość przystąpienia do wyzwań. By wziąć udział w którymś z nich, udaj się do miejsca, w którym poprzednio była recepcja służąca do zapisów w turnieju klasy B - w sąsiednim okienku możesz wybrać interesujące cię wyzwanie. Każde z nich zostanie opisane w odpowiednim dziale w tym poradniku.

Światowy turniej ninja klasy A odblokowuje się w momencie ukończenia poprzedniej klasy - B. Sama rozgrywka na tym etapie nie różni się znacząco - w dalszym ciągu czeka cię runda kwalifikacyjna, po której następują eliminacje, a na końcu finał, po wygraniu którego kończysz klasę A, odblokowujesz kolejną (S) i zyskujesz dostęp do kolejnej części wyspy.

By rozpocząć przygodę w turnieju, udaj się do Ninjy Okamgnienia i skorzystaj z opcji teleportacji - wybierz Recepcja Klasy A (Plac Festiwalowy). Zostaniesz przeniesiony do niewielkiego budynku, w którym dzieje się akcja tej części turnieju. Możesz wykorzystać okazję i zakupić nowe przedmioty w którymś z dwóch sklepów - jest to szczególnie ważne, jeśli od długiego czasu tego nie robiłeś. Możesz także wykonać kilka wydarzeń sojuszników - "Nie rób drugiemu co tobie niemiłe", "Papier, kamień, nożyce" i "Napastnik pod wrażeniem". Jak zwykle, szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w rozdziale "Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników".

Gdy wykonałeś już wszystkie interesujące cię czynności, udaj się do Recepcji Klasy A i potwierdź gotowość do uczestnictwa w turnieju.