Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Interfejs - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Interfejs - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Pasek zdrowia
Pasek Chakry
Pasek Burzy
Segmenty podmiany
Artefakty ninja
Komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu
Licznik czasu
Powiększ mapę

Opis interfejsu | Informacje wstępne i porady poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

1 – Pasek zdrowia

2 – Pasek Chakry

3 – Pasek Burzy

4 – Segmenty podmiany

5 – Artefakty ninja

6 – Komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu

7 – Licznik czasu

W tym rozdziale przyjrzeć sie możesz interfejsowi rozgrywki w grze Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Revolution. Interfejs nie różni się specjalnie od innych bijatyk - nie przesłania specjalnie widoku i zawiera najpotrzebniejsze, doskonale czytelne informacje. Jednakże, jest kilka różnic między tą grą a "typową" bijatyką, w postaci paska Chakry, segmentów paska podmiany, a także paska burzy.

Lewy górny róg zajmuje panel odzwierciedlający pasek zdrowia kierowanej postaci [1], po opróżnieniu którego, rzecz jasna, gracz przegrywa. [2] Przedstawia pasek Chakry, który jest odpowiednikiem energii / many z innych gier - pozwala on na stosowanie rozmaitych technik, czy wzmacnianie podstawowych manewrów. [3] Pokazuje Pasek Burzy, który z biegiem walki, wykonywaniem i przyjmowaniem ciosów napełnia się - po zapełnieniu oferuje możliwość aktywowanie specjalnej techniki. [4] Przedstawia segmenty podmiany - ilość zapełnionych segmentów pokazuje ile razy wykorzystać można technikę podmiany. W lewym dolnym rogu [5] Artefakty ninja, które posiada aktualnie sterowana postać. Po przeciwnej stronie [6] przedstawiony jest komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu. [7] Pomiędzy paskami zdrowia znajduje sie licznik czasu - gdy dojdzie do 0 walka dobiega końca.