Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Światowy Turniej Ninja - Klasa S | Światowy Turniej Ninja - Klasa A, S i S+ poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Tym razem dobierasz 3 dodatkowe osoby do drużyny. - Światowy Turniej Ninja - Klasa S - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Tym razem dobierasz 3 dodatkowe osoby do drużyny.

Światowy turniej ninja klasy S jest najkrótszym (nie licząc klasy S+) etapem turnieju, z uwagi na fakt, iż nie ma tu już wielu nowych wydarzeń sojuszników (sam turniej klasy S odblokowuje jedno takie wydarzenie), czy wyzwań. Z tego też powodu nie będzie rozdzielony na odrębne części tak jak przedtem.

Klasa S odblokowuje się po ukończeniu poprzedniej (A) - by się do niej dostać, wykorzystaj Ninję Okamgnienia, by przenieść się do Recepcji Klasy S (Festiwalowa Fontanna). W turnieju klasy S będziesz musiał wybrać 4 zawodników, a nie tak jak dotychczas 3. Dobrać skład drużyny możesz jedynie raz, na samym początku - przez cały turniej klasy S będziesz walczył z użyciem tej samej drużyny, określonej przed rundą kwalifikacyjną, więc dobrze się zastanów. Oprócz tego czeka cię jeszcze jedna zmiana - zamiast standardowych 3 etapów (runda kwalifikacyjna, eliminacje i główna faza), będziesz musiał stoczyć jeszcze bonusową, nazwaną po prostu "finałem".

Ów finał toczy się po ukończeniu fazy głównej. Nie będziesz w nim walczył z grupą nowych przeciwników, ani nie jest on podzielony na etapy. Zamiast tego, przyjdzie ci walczyć z pozostałą trójką twoich towarzyszy, których dobrałeś do drużyny w ramach turnieju klasy S. Ważnym jest więc, byś dobrał do tej klasy odpowiednią drużynę, by łatwo przez nią przebrnąć, a jednocześnie byś wybrał jako postać główną (tą, którą poruszasz się po wyspie) taką, którą najlepiej walczysz, byś był w stanie bez problemu poradzić sobie ze swoimi byłymi towarzyszami w rundzie finałowej. Nie ma nic gorszego, niż dostawać baty w ostatniej rundzie.

Runda kwalifikacyjna

Klasa S nie różni się niczym szczególnym od reszty. - Światowy Turniej Ninja - Klasa S - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Klasa S nie różni się niczym szczególnym od reszty.

Jak w każdej poprzedniej klasie, S-ka zaczyna się od rundy kwalifikacyjnej. Wybierz drużynę (pamiętaj, że wybór jest permanentny), a następnie przydziel zawodników do czterech rund. Zasady są w gruncie rzeczy takie same - musisz zdobyć najwięcej kul walki. Jedyną nowinką jest fakt, iż na arenę będą spadać całe masy różnych "przeszkadzajek", jak dodatkowi wrogowie, a różnorakie meteory i wybuchy to chleb powszedni. Gdy przejdziesz tą fazę, możesz zabrać się za wydarzenie sojuszników, które powinno być odblokowane - "Lepszy od Hashiramy". Jak zwykle, szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w rozdziale "Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników". Teraz możesz przystąpić do następnych etapów.

Runda eliminacyjna i główna faza

Zarówno runda eliminacyjna jak i główna faza nie różnią się niczym od poprzednich, które wygrałeś - dalej do dyspozycji masz czterech zawodników, którzy walczą w czterech etapach, a twoim zadaniem jest zebrać jak najwięcej kul walki. Po ukończeniu tej rundy czeka cię seria scen przerywnikowych, po których dowiesz się, że to jeszcze nie koniec.

Finał

W finale czeka cię bratobójcza walka. - Światowy Turniej Ninja - Klasa S - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
W finale czeka cię bratobójcza walka.

Po odzyskaniu kontroli nad postacią, będziesz mógł wziąć udział w dodatkowej, finałowej rundzie turnieju klasy S. Jak zostało wspomniane wcześniej, będziesz musiał walczyć ze swoimi byłymi współtowarzyszami, więc tak naprawdę możesz w łatwy sposób kontrolować poziom trudności tego spotkania, dobierając uprzednio zawodników, z którymi dobrze sobie radzisz zarówno sterując nimi, jak i wdeptując ich w ziemię. Rzecz jasna, nie masz dostępu do kul walki, które wywalczyłeś w poprzednim etapie - wszyscy startują z równym tysiącem.

Gdy pokonasz wrogów i zdobędziesz najwięcej kul walki, finał dobiegnie końca, a ty staniesz się "najsilniejszym" ninją na wyspie. Jak po każdym finale dostaniesz możliwość wybrania jednej z dwóch nagród:

  • Maskotka
  • Nagroda: 100,000 ryo

Wybór jak zwykle należy do ciebie - jeśli wykonałeś wszystkie wydarzenia sojuszników, a także tryb Przygody Ninja, prawdopodobnie nazbierałeś już i tak wystarczająco pieniędzy, by odblokować większość (o ile nie wszystkie) postaci - zajrzyj do działu dotyczącego odblokowywania postaci, by dowiedzieć się więcej. Po ukończeniu tej walki czeka cię seria scen przerywnikowych i wiadomość, że turniej klasy S został ukończony. Czeka cię teraz ostatnie wyzwanie - turniej klasy S+. Udaj się do kolejnego rozdziału, by kontynuować przygodę w turnieju ninja.