Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyzwania klasowe | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Lista jest pełna - Wyzwania klasowe | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Lista jest pełna

Wyzwania klasowe to starcia z normalnymi bossami przy użyciu przygotowanych przez twórców talii. Przeciwnicy zachowują się niemal identycznie jak w przypadku trybu normalnego i posiadają podobny poziom trudności. Wyzwaniem jest pokonanie swojego przeciwnika nieznaną talią, za co gracz zostaje nagrodzony klasową kartą z kolekcji Naxxramas.

Leże Żmija Mrozu posiada jedno wyzwanie klasowe, które należy do paladyna.

Paladyn

Kiepsko to wygląda... - Wyzwania klasowe | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Kiepsko to wygląda...

Wyzwanie paladyna oparte jest głównie na kartach wzmacniających jednostki, a specjalną kartą klasową jest Sekret - Pomsta (1). Karta ta aktywuje się po śmierci przyjaznego stronnika i daje innej losowej jednostce gracza +3/+2. Przeciwnikiem w tym starciu jest Kel'Thuzad z trybu normalnego, posiadający 30 pkt. życia oraz 10 pkt. pancerza.

Poniżej znajduje się skład talii paladyna z tego wyzwania.

Karty neutralne (20)

Karty klasowe (10)

Giermek Argentu (1) x2

Dar mocy (1) x2

Trędowaty gnom (1) x2

Pomsta (1) x2

Worgen dywersant (1) x2

Protektor Argentu (2) x2

Nożownik (2)

Boska łaska (3) x2

Replikujący szlam (2) x6

Dar królów (4)

Sowa żelaznodzioba (2) x2

Gniew zemsty (6)

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krwawy Rycerz (3)

 

Obrońca Argusa (4)

 

Przywódczyni kultu (4)

 

Początkowy etap: Walka obraca się przede wszystkim na wzmacnianiu własnych jednostek, głównie Replikującego szlamu (2), którego moc specjalna tworzy jego kopię na końcu tury w której został wystawiony. Zacznij od zrzucenia Giermka Argentu (1), Trędowatego gnoma (1) lub Worgena dywersanta (1) i wykorzystaj je do utrzymania kontroli na polu walki. Nie obawiaj się wystawiać Replikującego szlamu (2) bez wzmocnień, ponieważ masz ich aż 6 w talii. Przywołaj też Nożownika (2), który zapewni ci kilka dodatkowych obrażeń, gdy będziesz wystawiał kolejne miniony.

Środkowy etap: Cały czas zwracaj uwagę na pancerz przeciwnika. Gdy zostanie zniszczony, oponent przerwie twoją turę i przyzwie dwóch Strażników Lodowej Korony (4) z Prowokacją, dlatego warto przygotować się zawczasu i wzmocnić swoje jednostki. Jeśli posiadasz Boską łaskę (3), możesz w spokoju opróżnić dłoń z tanich kart, a następnie zagrać wspomnianym zaklęciem, by otrzymać ilość kart równą kartom w ręce przeciwnika. Użyj Daru mocy (1) oraz Protektora Argentu (2) na Replikującym szlamie (2), by zapewnić sobie dwa 4/2 z Boską tarczą, które będziesz mógł wykorzystać do skutecznej wymiany z jednostkami przeciwnika. Jeśli potrzebujesz Wyciszenia, np. na Śluzożera (5), zagraj Sową żelaznodziobą (2). Użyj też Pomsty (1) w wolnej chwili, by wzmocnić losową jednostkę o +3/+2 przy śmierci jednego z twoich stronników.

Końcowy etap: Jeśli posiadasz Przywódczynię kultu (4), zrzuć ją przed dokonaniem wymian z wrogimi minionami, aby otrzymać kartę za każdego przyjaznego stronnika, który zostanie zniszczony. Przy 6 many możesz użyć Daru królów (4) lub Obrońcy Argusa (4) na Replikującym szlamie (2), co da ci dwa 5/6 lub 2/3 z Prowokacją. Pamiętaj też o zdolności specjalnej Krwawego Rycerza (3), która daje mu +3/+3 za każdą pochłoniętą Boską tarczę. Wystarczy, że zrzucisz dwóch Giermków Argentu (1), a następnie Krwawego Rycerza (3), dzięki czemu zmienisz go w miniona 9/9.

Nagroda: Pomsta (1)