Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Anub'Rekhan - Normalny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Anub'Rekhan - Normalny

Pierwszy boss i nowy stół - AnubRekhan - Normalny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Pierwszy boss i nowy stół

Anub'Rekhan jest pierwszym z bossów Naxxramasu. To stosunkowo łatwy przeciwnik i można go pokonać niemal dowolnym rodzajem talii. Stanowi połączenie czarnoksiężnika oraz maga, dlatego należy oczekiwać kart zaklęć tych właśnie klas.

Moc specjalna: Pajęczy zew (2) - Przyzwij Nerubianina 3/1

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1) x2

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nożownik (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Szkarłatny krzyżowiec (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Powyższa talia sprawdza się wyśmienicie przeciwko wszystkim normalnym bossom z tego rewiru.

Początkowy etap: Tak jak przy każdej talii Zoo i tutaj powinieneś dobrać karty o niskich wartościach many. Zacznij zapełniać stół swoimi jednostkami i postaraj się utrzymać przynajmniej jedną kartę z Prowokacją, by broniła pozostałe przed ew. Rumakiem Śmierci (1), który posiada zdolność Szarży. Nie przejmuj się zbytnio jego specjalną mocą, ponieważ rzadko z niej korzysta.

Środkowy etap: Nie ignoruj minionów przeciwnika. Utrzymuj kontrolę nad polem walki doprowadzając do korzystnych dla siebie wymian. Jedyne zaklęcia w postaci Ognia dusz (0) zachowaj na poważne zagrożenia lub karty z Prowokacją.

Końcowy etap: Jeśli przez cały czas trzymałeś kontrolę nad stołem, nie powinieneś mieć już problemów z wykończeniem oponenta. Dla dodatkowego ataku wystaw Strażnika Zagłady (5). Pamiętaj jednak, że ta karta usuwa dwie inne losowe karty z twojej ręki, dlatego najlepiej nią zagrać wtedy, gdy jest jedyną kartą w ręce.

Nagroda: Upiorny Pajęczak (2)