Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Grobulus - Heroiczny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Grobulus - Heroiczny

Wróg nie ma szans z takim drzewem - Grobulus - Heroiczny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Wróg nie ma szans z takim drzewem

Wersja heroiczna Grobulusa została wzmocniona do 45 pkt. życia, a jego moc zadaje teraz 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogom i jest kompletnie darmowa. Oznacza to, że przeciwnik będzie nie tylko uszkadzał nasze miniony, ale również bohatera, odejmując mu 2 pkt. życia co turę.

Moc specjalna: Trujący obłok (0) - Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogom. Jeśli któryś zginie, przyzwij śluz

Zalecana talia: Druid - Gigantyczna obrona

Karty neutralne (6)

Karty klasowe (24)

Widzący z Kręgu Ziemi (3) x2

Orzeźwienie (0) x2

Berserker z Gurubaszi (5) x2

Naturalizacja (1) x2

Śluzożer (5) x2

Gniew (2) x2

 

Gwałtowny wzrost (2) x2

 

Znak ostępów (2) x2

 

Uzdrawiający dotyk (3) x2

 

Znak natury (3) x2

 

Zamaszysty cios (4) x2

 

Nasycenie (5) x2

 

Spadające gwiazdy (5) x2

 

Drzewiec wojny (7) x2

 

Żelaznokory obrońca (8) x2

Początkowy etap: Moc Grobulusa zadaje w tym starciu 2 pkt. obrażeń twoim stronnikom i bohaterowi. Z tego powodu powinieneś używać mocy druida, gdy tylko to możliwe, aby zmniejszyć obrażenia do 1 pkt. Zacznij od zwiększenia many używając Gwałtownego wzrostu (2). Staraj się utrzymać kontrolę na polu walki. Wykorzystuj Gniew (2) oraz moc druida, aby niszczyć pomniejsze miniony wroga.

Środkowy etap: Zrzuć Śluzożera (5) i Berserkera z Gurubaszi (5). Tego pierwszego możesz wzmocnić Znakiem ostępów (2) lub Znakiem natury (3), a drugi świetnie się sprawdzi przeciwko mocy przeciwnika z powodu umiejętności Szału, która daje mu +3 do ataku z każdym otrzymany atakiem. Do leczenia jednostek nadaje się Widzący z Kręgu Ziemi (3), a Uzdrawiającym dotykiem (3) możesz wyleczyć swojego bohatera. Wykorzystaj też Nasycenie (5), aby dobrać 3 karty lub zyskać 2 kryształy many, co pozwoli ci zagrać najcięższymi minionami.

Końcowy etap: Zacznij przywoływać Drzewce wojny (7) oraz Żelaznokorych obrońców (8). Staraj się utrzymać je przy życiu i atakuj nimi wrogiego bohatera. Zamaszysty cios (4) najlepiej wykorzystać na irytujących Plugastwach (5), a Spadające gwiazdy (5) idealnie nadają się do usuwania Śluzu 2/2 i Replikującego szlamu (2). Naturalizacja (1) niszczy dowolną jednostkę, ale daje też przeciwnikowi 2 karty, dlatego zachowaj ją na wyjątkowe zagrożenia, jak np. silne jednostki wzmocnione Mutującym zastrzykiem (3).