Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyzwania klasowe | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Wyzwania klasowe

Wyzwania wojownika i kapłana - Wyzwania klasowe | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Wyzwania wojownika i kapłana

Wyzwania klasowe to starcia z normalnymi bossami przy użyciu przygotowanych przez twórców talii. Przeciwnicy zachowują się niemal identycznie jak w przypadku trybu normalnego i posiadają podobny poziom trudności. Wyzwaniem jest pokonanie swojego przeciwnika nieznaną talią, za co gracz zostaje nagrodzony klasową kartą z kolekcji Naxxramas.

Rewir zbrojnych posiada dwa wyzwania klasowe: wojownika oraz kapłana.

Wojownik

Grommasz na ratunek - Wyzwania klasowe | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Grommasz na ratunek

Wyzwanie klasowe wojownika ponownie stawia gracza przeciwko Grobulusowi i jego armii śluzów. Specjalną kartą wyzwania jest tym razem broń - Ukąszenie Śmierci (4). Oręż ten posiada 4 pkt ataku, 2 pkt. wytrzymałości oraz efekt Agonii, który zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom i jest aktywowany bo zniszczeniu broni. Gotowa talia wojownika oparta jest głównie na minionach z umiejętnością Szału oraz kilku zaklęciach ofensywnych i wzmacniających.

Poniżej znajduje się skład talii wojownika z tego wyzwania.

Karty neutralne (15)

Karty klasowe (15)

Berserker z Amani (2) x2

Egzekucja (1) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

Amok (2) x2

Akolita bólu (3) x2

Bitewny szał (2) x2

Kamiennoskóry gargulec (3) x2

Płatnerz (2) x2

Szalejący worgen (3) x2

Rozpłatanie (2) x2

Tauren wojownik (3) x2

Rozjuszony berserker (3) x2

Wściwy kowal (5)

Ukąszenie Śmierci (4) x2

Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) x2

Grommasz Piekłorycz (8)

Początkowy etap: Starcie to jest przede wszystkim oparte na zdolności Szału twoich minionów, co może stanowić problem, jeśli nie uda ci się skutecznie aktywować tej umiejętności. Dodatkowo, Grobulus używa bardzo potężnych kart wzmacniających, jak np. Mutujący zastrzyk (3), które wzmacniają statystyki jego minionów. Może to być bardzo problematyczne dla tej talii, ponieważ nie posiada ona pewnych zaklęć ofensywnych lub kart z umiejętnością Wycieszenia. Musisz starać się aktywować efekt Szału na swoich minionach, a przy tym trzymać je powyżej 1 pkt. życia, by nie zostały zniszczone przez moc specjalną oponenta. Zacznij od wystawienia Płatnerza (2) oraz Berserkera z Amani (2). Ten pierwszy zapewni ci dodatkowy pancerz, a Berserker z Amani (2) powinien zabić przynajmniej dwa wrogie miniony.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie