Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Instruktor Razuwiusz - Normalny | Rewir Zbrojnych | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Instruktor Razuwiusz - Normalny

Instruktor Raz - Instruktor Razuwiusz - Normalny | Rewir Zbrojnych | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Instruktor Raz

Pierwszym przeciwnikiem, który wita gracza w rewirze zbrojnych, jest Instruktor Razuwiusz. Odpowiadająca mu klasa to wojownik, a pula życia wynosi 40 pkt. Posiada również specjalną moc, która pozwala mu zadać 3 pkt. obrażeń wrogim minionom lub bohaterowi gracza.

Moc specjalna: Powalające uderzenie (3) - Zadaj 3 pkt. obrażeń

Zalecana talia: Druid - Rampdruid

Karty neutralne (13)

Karty klasowe (17)

Kobold geomanta (2)

Orzeźwienie (0) x2

Golem zbożowy (3) x2

Gniew (2) x2

Widzący z Kręgu Ziemi (3)

Gwałtowny wzrost (2) x2

Obrońca Argusa (4) x2

Znak ostępów (2) x2

Tarczowy z Sen'jinu (4) x2

Opiekun Gaju (4) x2

Yeti z Zimnych Wichrów (4) x2

Zamaszysty cios (4) x2

Słońcowierca (6) x2

Druid Szponów (5) x2

Władca Areny (6)

Nasycenie (5)

 

Żelaznokory obrońca (8) x2

Początkowy etap: W tym starciu musisz wystrzegać się dwóch rzeczy: mocy specjalnej przeciwnika oraz jego broni - Ogromnego Runicznego Ostrza (3). Jeśli chodzi o moc, staraj się zwyczajnie trzymać swoje miniony powyżej 3 pkt. życia. Broń Razuwiusza zadaje 5 pkt. obrażeń stronnikom i aż 2 razy tyle wrogiemu bohaterowi (10 pkt.). Oznacza to tyle, że przeciwnik może zabić twojego bohatera w 3 ciosach. Z tego powodu potrzebujesz dużej ilości minionów z Prowokacją, które będą przyjmowały na siebie ciosy miecza. Na początku starcia dostajesz również specjalną kartę - Kryształ kontroli umysłu (1). Użyj jej, by przejąć kontrolę nad dwoma Uczniami 0/7 z Prowokacją, którzy będą cię chronili w początkowych turach. Możesz również zagrać na nich Znakiem ostępów (2), aby dać im możliwość ataku. Poza tym, użyj standardowych kart, jak Gwałtowny wzrost (2) i Orzeźwienie (0), by wskoczyć na wyższe poziomy many.

Środkowy etap: Cały czas staraj się utrzymywać przynajmniej dwa miniony z Prowokacją, a jednostki jak Yeti z Zimnych Wichrów (4) i Golem zbożowy (3), wykorzystaj do atakowania przeciwnika i niszczenia jego stronników. Pamiętaj też o karcie Kobolt geomanta (2), którą można wystawić przed zagraniem zaklęciami ofensywnymi, jak np. Zamaszysty cios (4) lub Gniew (2), aby wzmocnić ich siłę o jeden.

Końcowy etap: Zagraj Władcą Areny (6) i Żelaznokorymi obrońcami (8), by przyblokować przeciwnika. Oponent nie jest skory do używania swojej broni na minionach z dużym współczynnikiem ataku. Korzystaj ze słabszych jednostek i ofensywnych zaklęć, aby utrzymać kontrolę na polu walki, a wspomnianymi wyżej minionami atakuj Razuwiusza.

Nagroda: Tańczące miecze (3)